• پنجشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۲۲:۳۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401020805290
  • خبرنگار : 50491

استاد دانشگاه جامعه المصطفی گلستان:

فرهنگ جهان اسلام با نامگذاری روز قدس از انفعال خارج شد/ علل زوال اسرائیل

فرهنگ جهان اسلام با نامگذاری روز قدس از انفعال خارج شد/ علل زوال اسرائیل

ایسنا/گلستان استاد دانشگاه جامعه المصطفی گلستان از کشور افغانستان گفت: با نامگذاری روز جهانی قدس فرهنگ جهان اسلام از سطح انفعال خارج شد و تغییرات بنیادین، اساسی و گسترده ای درون کشورهای اسلامی رخ داده است.

هدایت حسین محصلی عصر امروز در میزگرد تخصصی قدس محور وحدت و مقاومت اظهار کرد: امام راحل با سیاست های مدبرانه و برگرفته از آموزه های دینی و الهی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

وی گسترش تغییرات فرهنگی درون کشورهای اسلامی را نخستین فرصت نامگذاری روز جهانی قدس دانست و تاکید کرد: با نامگذاری روز جهانی قدس فرهنگ جهان اسلام از سطح انفعال خارج شد و تغییرات بنیادین، اساسی و گسترده ای درون کشورهای اسلامی رخ داده است و سیاست کاملا فعال مقابل رژیم جعلی صهیونیست و جهان سلطه قد عمل کرد.

استاد دانشگاه جامعه المصطفی گلستان از کشور افغانستان با بیان اینکه امروز ما باید به دنبال شناسایی عوامل زوال رژیم منحوس صهیونیستی باشیم، تصریح کرد: پیشنیه تاریخی و ظلم و استمداد رژیم‌ جعلی اسرائیل حاکی از آن است که این رژیم خودخوانده به زودی نابود می شود و این اتفاق دور نخواهد بود.

محصلی با تأکید بر اینکه ظلم و ستمگری رژیم جعلی اسرائیل در ابعاد مختلف به ویژه در بعد انسانی زمینه نابودی این رژیم را رقم می زند، خاطرنشان کرد: رژیم غاصب اسرائیل برخلاف تمامی قوانین بین المللی دست به کشتار انسانهای بی گناه اعم از مرد، زن، پیر، جوان و کودک زده است و در قتل عام فجیع انسانی حتی به اطفال و کودکان خردسال نیز رحم نکرد طبیعی است که براساس سنت الهی در آینده ای نه چندان دور نابود خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز به لطف خداوند و با روشنگری مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف کشورهای اسلامی به ویژه با طرح امت واحده اسلامی، بیداری شکل گرفته و کشورهای اسلامی به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند، متذکر شد: کشورهای اسلامی در تلاش هستند با تغییر فرهنگی خاصی از مفاهیم غربی به سوی مفاهیم اسلامی حرکت کنند.

استاد دانشگاه جامعه المصطفی گلستان از کشور افغانستان، یکی دیگر از علل مهم در زوال رژیم جعلی صهیونیستی را توسعه محور مقاومت خواند و تاکید کرد: خوشبختانه امروزه محور مقاومت از اسرائیل و سرزمین های اشغالی توسعه پیدا کرده و این مسئله می تواند یک عامل تسربع کننده در نابودی اسرائیل باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha