• جمعه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401020905597
  • خبرنگار : 71610

سید عمار حکیم: جامعه بین‌الملل با جدیت در برابر رژیم صهیونیستی بایستد

سید عمار حکیم: جامعه بین‌الملل با جدیت در برابر رژیم صهیونیستی بایستد

رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی خواستار مقابله جامعه جهانی و نهادهای بین‌المللی با اقدامات نامشروع رژیم صهیونیستی و سرقت اراضی فلسطینی‌ها شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از الفرات نیوز، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس اظهار کرد: فلسطین و مسئله ملت آن مختص خود فلسطینی‌ها نیست، بلکه مسئله آنها مسئله امت عربی و اسلامی و یک موضوع انسانی است.

وی گفت: برگزاری روز جهانی قدس تاکیدی بر حق فلسطینی‌ها و بیدار کردن وجدان انسانی است و آزادگان جهان را متوجه خطرات سرقت اراضی فلسطین، عادی سازی روابط و در نهایت از بین بردن مسئله و حق و حقوق فلسطینی‌ها می‌کند.

در این بیانیه آمده است: امروز از جامعه جهانی و سازمان‌های بشردوستانه و حقوق بشری آن می‌خواهیم که مواضع جدی برای متوقف کردن گسترش غیرقانونی رژیم صهیونیستی، سیاست سرقت اراضی و تخریب مزارع و باغات فلسطینی‌ها و ساخت شهرک بر روی آنها اتخاذ کنند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیام خود آورده است: بیت‌المقدس سومین سرزمین مقدس مسلمانان است که مسجد الاقصی در آن جای دارد و پیامبر (ص) از آن به آسمان معراج کرد و نخستین قبلۀ مسلمانان و دل‌های مسلمانان به سوی آن است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد که احیای روز جهانی قدس تأکید بر این حق و زنده نگه داشتن تصویر آن در ضمیر انسانی است تا به آزادگان جهان نقشه‌های خطرناک برای سرقت آن و عادی‌سازی و معمولی جلوه دادن مسئله آن و مصادره حقوق ملت فلسطین را یادآور شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۰ ۱۳:۱۷

سیدعمارحکیم عزیز : مسئله قدس به تمام مسلمانان چندین میلیاردی مسلمین و قبله اول آنان و تمام ادیان الهی مربوط میشود از آنجا که قدس شریف کانون تمام ادیان الهی است و محل معراج نبی اکرم(ص) است و این نیاز به این دارد که فرماندهان عالی محورمقاومت یک ارتش جهانی برای آزادسازی قدس شریف و فلسطین اشغالی تشکیل بدهند و با اولین و آخرین حمله خانه سست عنکبوت را ویران کنند به امید ارتش جهانی مسلمین جهت رهائی قدس شریف و عزیز