• جمعه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401020905631
  • خبرنگار : 50491

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

بهار صهیونیست‌ها خزان شد/ امروز فلسطینی‌ها در خط مقدم دفاع از ما هستند

بهار صهیونیست‌ها خزان شد/ امروز فلسطینی‌ها در خط مقدم دفاع از ما هستند

ایسنا/گلستان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مسئله فلسطین تنها یک دعوای سرزمینی نیست، گفت: بهار صهیونیست ها به خزان تبدیل شده و عملیات های فلسطینی ها، صهیونیست ها را به وحشت انداخته است.

دکتر حسین مظفر ظهر امروز در مراسم راهیپمایی روز قدس در جمع مردم گرگان اظهار کرد: ۷۵ سال است که سرزمین فلسطین به ویژه با دسیسه گری انگلیس در اشغال صهیونیست ها قرار دارد و این سرزمین توسط یهودی هایی که در آن سرزمین هیچ نام و نشانی نداشتند غصب شده است و سرزمین فلسطینیان را مصادره کرده اند.

وی با بیان اینکه از روز اشغال سرزمین فلسطین که به روز نکبت نام گرفته هر روز خانه و کاشانه بر سر مردم فلسطین خراب می شود و آواره و بی پناه شدند، افزود: صهیونیست برای تصرف بیت المقدس و قدس شریف از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است و تمامی این جنایات در فلسطین با حمایت کشورهای استکباری اعم از آمریکا و انگلیس و چراغ سبز سازمان های بین المللی و سکوت و سازش شاه‌نشینان و کشورهای مرتجع عربی انجام شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به سازش های سران مرتجع عرب با رژیم منحوس صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: قراردادهایی که در طول ۷۵ سال بین اعراب و اسرائیل به عنوان قرارداد صلح و سازش برقرار شد همواره امتیاز بیشتری به صهیونیست ها داده شده و کلاه گشادی بر سر مردم مظلوم فلسطین گذاشته شد، گروه ها و سازمان هایی که داخل فلسطین با همراهی برخی از سازمان های عربی به عنوان تنها مدافع مردم مظلوم این کشور فعالیت می کردند سر در آخور صهیونیست ها داشتند و جز اتلاف وقت و ضربه به منافع فلسطین دستاورد دیگری نداشتند.

غضنفر با بیان اینکه در روزهای نخستین اشغال فلسطین کشورهای عربی ظاهراً به حمایت از این مردم مظلوم برخاستند اما در مدت 6 روز شکست ذلیلانه ای خوردند، تأکید کرد: جمعیت ۵ هزار نفره یهود در ۷۵ سال گذشته به حدود 6 تا هفت میلیون نفر رسیده و جمعیت هفت میلیونی مردم فلسطین در این مدت از سرزمین و دیار خود آواره شدند، امام(ره) در گرد و غبار سلطه و جنایت صهیونیست ها و اوج سکوت و سازش و قراردادهای مذاکره در حمایت از مردم مظلوم فلسطین فریادی بلند کردند و در ماه رمضان سال 58 روز قدس را اعلام کردند که امروز این روز نه تنها در دنیای اسلام بلکه در نظام بین المللی شناخته شده است.

وی با بیان اینکه امام راحل با نامگذاری روز قدس پیشتازی مقابله با رژیم صهیونیستی را از آن خود کردند که در گذشته در دست چپ گرایان خیانت کار و یا گروه های سازش‌کاری بود که جز جاسوسی و فریب و نیرنگ دستاورد دیگری نداشتند، تأکید کرد: امام راحل با نامگذاری روز قدس فلسطین را از محدوده کشورهای اسلامی خارج و آن را به عنوان یک مسئله بین المللی مطرح کردند و آرمان فلسطین را به عنوان آرمان مشترک بین المللی تبدیل کرده و با ژرف اندیشی پیامبرانه خود توطئه رژیم صهیونیستی را برملا و روند مذاکرات سازش کارانه را معکوس کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این شبهه که مسئله فلسطین چه ارتباطی به ما دارد، گفت: متأسفانه این تفکر انحرافی و نادرست در تفکر برخی از جوانان ما رسوخ کرده و معتقدند مسئله فلسطین صرفاً یک دعوای سرزمینی و قومی و قبیله ای است و به ما ارتباط ندارد حال آنکه اینگونه نیست.

غضنفر اضافه کرد: آرزوی صهیونیست جهانی این است که در خصوص مسئله فلسطین این تفکر بین ملت های مسلمان رسوخ کند، مسئله فلسطین تنها یک دعوای سرزمینی نیست این سرزمین برای مسلمانان اهمیت زیادی دارد و مسجد الاقصی از شرافت ویژه ای برخوردار است و مانند کعبه از اهمیت بالایی دارد، از طرفی در قرآن کریم به تقدس بیت المقدس اشاره شده است.

وی با اشاره به نژاد پرستی صهیونیست ها، توضیح داد: صهیونیست ها براساس اعتقادات خرافی که دارند، معتقدند قوم برگزیده خداوند هستند و می گویند ما یهودی هستیم و دیگران پشه بی مقدار هستند و خداوند حاکمیت جهان را به ما واگذار کرده و دیگران باید برده ما باشند، آنها معتقدند ما مرز مشخصی نداریم و باید به تمامی دنیا مسلط شویم برای همین شعار نیل تا فرات را سردادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه چگونه می توان نسبت به این جرثومه های کثیف بی تفاوت باشیم و سکوت پیشه کنیم، یادآور شد: امروز فلسطینی ها در خط مقدم دفاع از ما هستند چراکه اگر دفاع آنها نباشد اسرائیل غاصب به سراغ عراق، لبنان و ایران می آید، از طرفی از نظر اسلام نیز نمی توانیم در برابر فریاد مظلومیت مسلمانان سکوت کنیم، همه مسلمانان یک پیکره واحد هستند و باید به داد مسلمانان برسیم البته مصالح ما نیز ایجاب می کند که از فلسطین حمایت کنیم.

غضنفر با بیان اینکه به واسطه شکل گیری جبهه مقاومت و تلاش های سردار شهید سلیمانی مقاومت در تمامی منطقه حتی مرزهای داخل رژیم غاصب صهیونیستی شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: بهار صهیونیست ها به خزان تبدیل شده و عملیات های فلسطینی ها، صهیونیست ها را به وحشت انداخته است، به طور قطع اسقامت و پایداری کشورهای مسلمان و فلسطینی ها نتیجه خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha