• جمعه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1401020905867
  • منبع : دیوان عدالت اداری

/فلسطین زنده است/

مرتضوی مقدم: امروز جبهه مقاومت به جای سنگ از موشک استفاده می‌کند

مرتضوی مقدم: امروز جبهه مقاومت به جای سنگ از موشک استفاده می‌کند

رئیس دیوان عالی کشور گفت: امروز جبهه مقاومت طوری پیشرفته شده که به جای سنگ از موشک استفاده می‌کند و این دستاورد به برکت حضور و پشتیبانی مسلمانان جهان و ایران اسلامی است.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور با حضور در جمع راهپیمایان روز قدس ضمن تقدیر از حضور پرشور و با شکوه مردم مسلمان دنیا و به خصوص ایران گفت: حضور باشکوه مسلمانان در روز قدس نشانگر این واقعیت است که ملت مسلمان هنوز پشتیبان مردم مظلوم و مقاوم فلسطین است و انزجار خود را از صهیونیست‌های متجاوز و غاصب اعلام کرده و همچنان حامی مردم مظلوم فلسطین است.

رئیس دیوان عالی کشور در ادامه افزود: مقاومت روزبه‌روز درخشنده تر شده و الحمدلله امروز مقاومت طوری پیشرفته شده است که به جای سنگ از موشک استفاده می کند و این دستاورد به برکت حضور و پشتیبانی و حمایت مسلمانان جهان و ایران اسلامی که سبب دلگرم ترشدن بیش از پیش جبهه مقاومت شده و ان شاءالله به زودی شاهد آن روز موعود باشیم که مردم فلسطین به وطن خودشان بازگشته و حضرت مسیح پشت سر امام زمان(عج) در بیت المقدس نماز می‌خواند.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی و ایادی آنها در منطقه افزودند: طبیعی است که دشمن آرام و ساکت نمی نشیند و به دنبال توطئه و دسیسه علیه جهان اسلام و ملت مظلوم فلسطین است و در این راه از هیچ عملی در مقابل ظهور و بروز مسلمانان دریغ نخواهد کرد، اما خداوند متعال تمام توطئه‌ها و منفی بافی‌ها و تحرکات شیطانی دشمن را به لطف خود خنثی می کند و پشتیبان مسلمانان است.

رئیس دیوان عالی کشور در پایان افزودند: آنچه که تا به امروز درک کردیم آن است که مقاومت در برابر دشمن سبب شده که آنها را وادار به عقب نشینی کند و لحن آنها را در مقابل مسلمانان تغییر بدهد و امیدواریم به لطف خداوند باریتعالی و کمک مسلمانان جهان ضمن قوی‌ترشدن روزافزون جبهه مقاومت قدس عزیز آزاد شود.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha