• شنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401021006143
  • خبرنگار : 50491

رئیس پلیس راهور گلستان خبر داد

ادامه طرح مدیریت هوشمند کرونا/ جریمه خودروی واکسن‌نزده‌ها همچنان پابرجاست

ادامه طرح مدیریت هوشمند کرونا/ جریمه خودروی واکسن‌نزده‌ها همچنان پابرجاست

ایسنا/گلستان رئیس پلیس راهور گلستان از تداوم طرح مدیریت هوشمند کرونایی در این استان خبر داد.

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در شرایط ترافیکی از رانندگان انتظار می رود با صبر و حوصله و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ادامه مسیر دهند و اینطور نباشد که به دنبال جبران زمان از دست رفته با سرعت غیرمجاز باشند.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مدیریت رانندگی به رانندگان بستگی دارد، افزود: متاسفانه شب گذشته ساعت سه و ۱۵ دقیقه بامداد در خروجی گرگان در حوالی جرجان بر اثر برخورد یک دستگاه پژوپارس به تیربرق، راننده خودرو در لحظه فوت کرد و علت مهم بروز این حادثه سرعت غیرمجاز بود.

رئیس پلیس راهور گلستان از فوت نزدیک به ۸۰ نفر و مصدومیت حدود پنج هزار نفر بر اثر تصادفات درون‌شهری در گلستان خبر داد و یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز نزدیک به ۴۵۰ نفر در گلستان مصدوم شده و ۶ نفر فوت کردند، در حوزه تصادفات نمی توان از یک ارگان انتظار معجزه داشت گرچه پلیس تمام تلاش خود را به کار می گیرد اما از شهروندان و کاربران ترافیک انتظار می رود این مسئله را مدیریت کنند تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

مهاجر بسطامی به تداوم طرح هوشمند کنترل کرونا اشاره کرد و افزود: طرح کنترل هوشمند کنترل کرونا همچنان پا بر جاست و تنها مختص ایام نوروز نیست، در ایام نوروز کسانی که دو دوز واکسن کرونا را تزریق نمی‌کردند و یا در صورت رفتن به مسافرت اعمال قانون می شدند که در حال حاضر نیز این طرح ادامه دارد. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز افرادی که دو دوز واکسن کرونا را تزریق نکردند مشمول اعمال قانون در این طرح می‌شوند، بیان کرد: حتی در تردد درون استانی به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان جریمه های ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیون تومانی اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور گلستان اضافه کرد: افراد واکسن‌نزده توجه داشته باشند که دوربین ها فعال هستند و در صورت عدم تزریق دو دوز واکسن و تردد درون یا بیرون استانی، خودروی آنها اعمال قانون خواهد شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha