• شنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401021006319
  • خبرنگار : 50404

سه فیلم جدید در سینماهای مشهد

سه فیلم جدید در سینماهای مشهد

ایسنا/خراسان رضوی سه فیلم جدید انفرادی، مغز استخوان و لامینور همزمان با سراسر کشور در سینماهای مشهد به اکران درآمد.

از چند روز گذشته فیلم‌های انفرادی به کارگردانی مسعود اطیابی، مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی و لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی، همزمان با سراسر کشور برای اکران به سینماهای فعال مشهد آمدند.

سه فیلم جدید در سینماهای مشهد

«انفرادی»

فیلم «انفرادی» به کارگردانی مسعود اطیابی، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان، فیلمی کمدی-اجتماعی است که یکی از مدعیان فروش گیشه در سال ۱۴۰۱ به حساب می‌آید.

این فیلم داستان مردی به نام امیر را روایت می‌کند که به افرادی پرنفوذ بدهکار است و برای تهیه مبلغ بدهی خود، تصمیم می‌گیرد سرقت کند و از دوست دوران جوانی خود و همکارش درخواست می‌کند تا کمکش کنند. این سه نفر از دزدی ماشین شروع می‌کنند تا عتیقه‌جات، اما وقتی پول کافی به دست نمی‌آورند متوجه می‌شوند که باید کار جدیدی انجام بدهند. بر این اساس اقدام به سرقتی بزرگ می‌کنند و وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌زند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پولامون رو دزدیدن، دارن باهاش پز میدن.

از بازیگران فیلم انفرادی نیز می‌توان به مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهران‌فر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، سیروس همتی، امید روحانی، مهدی فقیه، شکیب شجره و مهسا طهماسبی اشاره کرد.

سه فیلم جدید در سینماهای مشهد

«مغز استخوان» 

فیلم «مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی، نویسندگی علی زرنگار و تهیه‌کنندگی حسین پورمحمدی، روایت‌گر زنی به نام بهار است که پسرش دچار سرطان شده و دکترها پس از آزمایش‌های مختلف، هیچ راهی برای درمان آن غیر از استفاده از بانک خون بند ناف پیدا نکرده‌اند. این در حالی است که بهار از همسرش جدا شده و با همسر فعلی خود زندگی می‌کند از طرفی پدر پیام به جرم قتل و تجاوز در نوبت اعدام قرار دارد و... .

از بازیگران این فیلم می‌توان به پریناز ایزدیار، بابک حمیدیان، جواد عزتی، نوید پورفرج، علیرضا میرسالاری و بهروز شعیبی اشاره کرد.

سه فیلم جدید در سینماهای مشهد

«لامینور»

فیلم «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی، نویسندگی وحیده محمدی‌فر، داریوش مهرجویی و تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان همانند فیلم دیگر مهرجویی، یعنی سنتوری درباره موسیقی است اما برخلاف آن فیلم، شخصیت اصلی داستان لامینور یک دختر است.

از بازیگران این فیلم می‌توان به علی نصیریان، پردیس احمدیه، عزت‌الله رمضانی‌فر، علی مصفا سیامک انصاری، مهرداد صدیقیان، کاوه آفاق و رضا داوودنژاد اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای هرکدام از فیلم‌های موردنظر از طریق سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت اقدام به خرید و رزرو صندلی کنند و در ساعت مقرر برای تماشای فیلم به سینما مراجعه نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha