• شنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401021006789
  • خبرنگار : 50291

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران:

کارخانه‌های استان تهران در ایام کرونا با حضور پررنگ بسیج حتی یک روز هم تعطیل نشد

کارخانه‌های استان تهران در ایام کرونا با حضور پررنگ بسیج حتی یک روز هم تعطیل نشد

ایسنا/تهران مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران با اشاره به نقش های مختلف بسیج گفت: کارخانه های استان تهران در ایام کرونا با حضور پررنگ بسیج حتی یک روز هم تعطیل نشد.

سرهنگ مهدی علمدار عصر شنبه ۱۰ اردیبشهت ماه در حاشیه برگزاری همایش تجلیل از کارآفرینان و مدیران و خانواده شهدا و کارگران نمونه بسیج استان تهران در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج کارگری به همه کارگران و تلاشگران کارآفرینان استان تهران اظهار کرد: از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت به هفته کارگر اختصاص یافته و در این هفته از کارآفرینان ، مدیران و بسیجیان نمونه کارخانجات و همه دست اندرکاران که به نوعی کمک می‌کنند که هم امر تولید و هم مشکلات و مسائل کارگری پیگیری شود، تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در هفته کارگری ۱۵۰ عنوان برنامه پیش بینی شده است، گفت: از بین این برنامه‌ها چندین برنامه شاخص مثل تجلیل از خانواده محترم شهدا ، عطرافشانی مزار شهدا ، معرفی شهید شاخص کارگری در سال ۱۴۰۱ و امروز هم که همایش تجلیل از کارآفرینان و مدیران و خانواده شهدا و کارگران نمونه بسیج را داشتیم.

فرمانده بسیج کارخانه‌های استان تهران با بیان این‌که بسیج همواره دارای نقش‌های مختلفی بوده است، افزود: بسیج صرف نظر از فعالیت‌ها در زمان انقلاب و قبل از آن در موضوع کرونا، بسیج کارخانه‌ها همزمان چندین نقش را انجام دادند. موضوع اول خود گندزدایی مجموعه شرکت و دستگاه‌ها بود و سیستم پایش سلامت پرسنل و کارگران در بدو ورود، تهیه بسته‌های کمک مومنانه در هم سطح مجموعه کارگری هم در خارج از مجموعه بود.

علمدار تاکید کرد: گروه‌های جهادی در حوزه کرونا نقش‌های زیادی را انجام دادند، در زمینه گندزدایی از شهرک‌های صنعتی که در مجموعه بسیج کارگری انجام شد و یکی دیگر از دستاوردهای مهم که حتی رسانه‌ها هم کمتر به آن پرداختند این بود که با وجود همه محدودیت‌های کرونایی که در کشور وجود داشت اما کارخانجات عظیم که محصولات اصلی و استراتژیک کشور را تولید می‌کنند یک روز تعطیل نشد که کمتر به آن پرداخته شده که به همت نگاه مدیران کارآمد است.

وی افزود: امسال نیز با توجه به ماه مبارک رمضان کمک‌های مومنانه ، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مجموعه و برگزاری ضیافت افطار با حضور کارگران را نیز داشتیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha