• یکشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401021107244
  • خبرنگار : 50167

هم‌زمان با هفته عقیدتی و سیاسی محقق خواهد شد

برگزاری سه یادواره شهدا در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان

برگزاری سه یادواره شهدا در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان

ایسنا/زنجان مسئول نهاد رهبری سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: سه یادواره شهدا در هفته عقیدتی و سیاسی توسط سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی صبح امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) در نشست خبری که در سالن ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان برگزار شد، اظهار کرد: سپاه در همه عرصه‌ها، مسائل جنگ نرم و مبارزه با شورشیان در صحنه بوده و امروزه در راستای خدمت‌رسانی در همه صحنه‌ها حضور دارد.

وی با بیان اینکه سپاه را برای حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی می‌خواهیم و پاسدار ما به پاسداری در ابعاد مختلف نیاز دارد، افزود: از ۱۲ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌های مختلفی توسط بسیج و سپاه استان برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه در هفته جاری مراسم‌های متعددی در قالب گرامی‌داشت یاد و خاطره مرتضی مطهری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: اندیشه‌های شهید مرتضی مطهری در قالب نشست‌های عقیدتی و سیاسی در نواحی مقاومت و پایگاه‌های مقاومت برگزار خواهد شد و در خصوص آثار این شهید بزرگوار در قالب فیلم، کلیپ معرفی می‌شود و در فضای مجازی و حقیقی مسابقاتی از این کتاب‌ها برگزار می‌شود.

مسئول نهاد رهبری سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با اشاره به برگزاری سه یادواره شهدا در هفته عقیدتی و سیاسی، گفت: در این هفته گروه‌های جهادی برای برگزاری کمک‌های مومنانه فعال خواهد شد و به مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.

بیگدلی با اشاره به سایر برنامه‌های سپاه در هفته عقیدتی و سیاسی در استان زنجان، اظهار کرد: ۲۰۰ عنوان برنامه در راستای برنامه‌های فرهنگی، دینی، سیاسی و بصیرتی توسط سپاه انصارالمهدی (عج) استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان زنجان ۴۰ شهید روحانی تقدیم کرده است، افزود: کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور در ۴ مردادماه در قم برگزار خواهد شد و برای اولین بار این برنامه در سطح کشور برگزار می‌شود و جایگاه روحانیت قرار است به دنیا منعکس شود؛ در همین راستا سپاه استان وظایفی از جمله دیدار با خانواده شهدا و غیره را برعهده دارد.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته قریب به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی در استان زنجان برگزار شد، تصریح کرد: هجمه‌ای که در قالب‌های مختلف وجود دارد که دشمنان تلاش دارد، تحریف کنند؛ بنابراین باید در راستای جهاد تبیین به دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازیم.

مسئول نهاد رهبری سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با تاکید بر اینکه سپاه جریانی سیاسی نیست، خاطرنشان‌کرد: طبق اصل ۱۵۱ قانون اساسی، سپاه حافظ انقلاب اسلامی و در برابر دشمن می‌ایستد و در مقابل کسانی که می‌خواهند آزادی و بزرگی ملت را پایین بیاورند، می‌ایستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha