• دوشنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401021208175

توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی از محل تعدیل حقوق‌های غیرمتعارف در منطقه اقتصادی سلفچگان

توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی از محل تعدیل حقوق‌های غیرمتعارف در منطقه اقتصادی سلفچگان

ایسنا/قم در فروردین‌ماه سال جاری ۴۷۱ میلیون تومان از محل تعدیل حقوق‌های نامتعارف و کاهش هزینه‌های جاری در موسسه توسعه و عمران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان صرفه‌جویی شد که از این محل برای توزیع بسته‌های معیشتی در بخش سلفچگان و همچنین پشتیبانی از برنامه‌های محرومیت‌زدایی ستاد مردمی کریمه اهل‌بیت (س) هزینه شد.

اسفندماه سال گذشته بود که موضوع فیش‌های نجومی در موسسه منطقه اقتصادی سلفچگان در رسانه‌ها منتشر شد و بازتاب‌های زیادی داشت.

پس از انتصاب مهندس محمود داودآبادی به عنوان مدیرعامل این منطقه از ابتدای سال جاری، یکی از محورهای اقدام جهادی در جهت تغییر وضعیت موجود به نفع مردم که به دستور وی صورت گرفت، تعدیل حقوق‌های نامتعارف پرداختی در موسسه توسعه و عمران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بود.

در فروردین‌ماه سال جاری ۴۷۱ میلیون تومان از محل تعدیل حقوق‌های نامتعارف و کاهش هزینه‌های جاری صرفه‌جویی شد که از این محل تعداد ۳۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۴۷ میلیون تومان تهیه و در ماه مبارک رمضان در بخش سلفچگان و جامعه هدف این موسسه توزیع شد؛ همچنین از این محل مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای پشتیبانی از برنامه‌های محرومیت‌زدایی ستاد مردمی کریمه اهل‌بیت (س) اختصاص یافت که این‌ها گوشه‌ای از نگرش و دیدگاه جهادی مدیریت جدید منطقه به ویژه در بعد مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی است.

شایان ذکر است با تغییر مدیریت این منطقه که قلب اقتصادی ایران است؛ تلاش‌ها برای رفع موانع و تسهیل امور تولیدکنندگان و کارآفرینان، افزایش بهره‌وری، رونق تولید و اشتغال‌زایی با جدیت در حال پیگیری است.

همچنین اجرای طرح‌های مهارت‌آموزی، توسعه کسب‌وکارها، حمایت و گره‌گشایی از روند صادرات، کمک به بازاریابی تولیدکنندگان در بعد بین‌المللی و حمایت از اشتغال جوانان که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است در دستور کار مدیریت جدید این منطقه قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha