• دوشنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1401021208189
  • خبرنگار : 71659

بِنت: اظهارات لاوروف بسیار خطرناک است

بِنت: اظهارات لاوروف بسیار خطرناک است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهارات سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه را در مورد اینکه هیلتر یهودی بود، «بسیار خطرناک» خواند.

به گزارش ایسنا، نخست وزیر اسرائیل مدعی شد که اظهارات وزیر خارجه روسیه درباره یهودیان بسیار خطرناک و خلاف واقعیت و غیرقابل قبول است.

وی افزود: هدف از مطرح کردن چنین اظهاراتی، صرفا انتقاد از یهودیان و متهم کردن آنان به ارتکاب جنایات فجیعی است که در طول تاریخ علیه آن‌ها انجام شده است.

نفتالی بنت همچنین ادعا کرد که هیچ جنگی در دوره معاصر با حادثه هولوکاست برابری نمی‌کند.

دیگر مقام‌های رژیم صهیونیستی و رهبران جامعه یهودیان هم با لحنی تند از سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه انتقاد کرده‌اند که در مصاحبه‌ای گفته بود آدولف هیتلر «ریشه یهودی داشته است».

یائیر لاپید، وزیر خارجه اسرائیل این اظهار نظر را «نابخشودنی و شرم‌آور» توصیف کرد و از وزیر خارجه روسیه خواست به خاطر این «اشتباه وحشتناک تاریخی» عذرخواهی کند.

به گزارش بی.بی.سی سخنان جنجالی سرگئی لاوروف روز یکشنبه در مصاحبه با یک شبکه ایتالیایی و در پاسخ به این سوال مطرح شد که چطور روسیه ادعا می‌کند در اوکراین به دنبال «نازی‌زدایی» است در حالی که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین خود یک یهودی است.

لاوروف در پاسخ گفت: وقتی می‌گویند «این چه جور نازی‌زدایی است وقتی خودمان یهودی هستیم» هیچ معنایی ندارد چون من فکر می‌کنم که هیتلر هم اصل و نسب یهودی داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۲ ۲۱:۱۱

خوب درست گفته آقای لاوروف ،هیتلر یهودی بود،در جوانی که دانشجوی نقاشی بود مورد تحقیر همکلاسی ها قرار می گرفت،البته خودش همیشه انکار میکرد که یهودی است،بعدها کسی این موضوع را به یاد نمی آورد،

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۰۳:۵۵

مگر دروغه،، اگر سواد نداری برو از خود آلمانی ها سئوال کن،، کدام هلوکاست،؟ هلوکاست ساخته ذهن کثیف شماست،، قوم یهود در هیچ کجای دنیا نه خانه ایی داشت ونه مکانی، همیشه آوره سرزمین های کل جهان بودن،، و قوم شما حتی قاتلین پیامبران وتفرقه افکنان همان دوره خوک صفتی خودتان بوده وتا الآن هم ادامه دارد،، مثلأ اگر عذرخواهی نکنه توچه غلطی میخوای بکنی،، تواز یک فلسطین عاجز ماندی و وحشت داری شب درخیابان های تصرفی وتجاوز بیرون بیاین،، بعد تهدید هم میکنی،،؟ آره هیتلر و اکثر دولتمردان آمریکا وحتی زلنسکی هم یهودی است که برای غرب نوکری می‌کند،، هروقت پیمانه اش پر شد ترورش میکنید،، فقط بنت کثیف خوک پرست یهودی صهیونیزم،، خفه شو

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۰۵:۱۹

کلا ساقی ساکنان کرملین عوض شده . از وقتی افغانستان بدست طالبان افتاد از قرار کاخ قرمز از شرق آسیا اجناس ! مورد نیاز را تهیه میفرماید . آنها هم بخیال خوش خدمتی به کاخ قرمز ؛ قاطی های توهم را را زیاد کرده اند این است که یک روز پوتین میگوید سلاح مخفی داریم که سه سوت همه سوسک! میکند یا لاوروف میگوید هیتلر هم یهودی بود !!!!! از ملا هیبت الله خواهشمندیم برای بهتر شدن احوال افراد کاخ قرمز و صلح جهانی ! جنس و سهمیه کاخ کرملین را قطع نکنند تا دنیا در آرامش باشد . انشالله.

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۰۵:۴۸

بنت کثیف وکودک کش شما حاکمان اسرائیل جعلی ونابود شدنی مگر غیرازاین است که اقای لاورف گفته ایشان واقعیت را گفته چون واقعیت برای شما خبیثان تلخ است

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۰۸:۵۹

لاوروف خوب نقطه‌ای رو هدف قرار داده اصل و ریشه نازیسم از همین یهودیان سرچشمه می گیرد

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۰۹:۰۲

ریشه همه نابسامانی ها وجنگها دردنیابه رژیم سفاک صهیونیستی برمیگردد وتااین رژیم وطرف آران یهودش پابرجا دنیاروی خوش نخواهددید

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۰۹:۱۵

خدا لعنت کنت روسیه کمونیست را حقا امام عزیز فرمودند روسیع و امریکا دولبه یک قیچی هستند

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۰۹:۱۷

لاوروف به هدف زد امکان نداره انسانهایی که در جهان جنایت میکنند ریشه صهیونیست و یهود نداشته باشند ، عامل برهم زدن آرامش در جهان هستند از سردمداران کاخ سفید کنگره پنتاگون وزارت اطلاعات و دفاع گرفته تا کشور غاصب صهیونیست اسراییل

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۱۱:۲۲

درود بر لاوروف یهودیان خون‌ریز هستند

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۱۱:۳۴

اولا به فرض محال که هولو کاست از نظر تاریخی واقعیت داشته باشه، اروپا جنایت کرده چرا مسلمانان و مردم فلسطین باید بهای اون رو بدن؟؟؟؟؟ ثانیا الان هلوکاست واقعی برای مردم فلسطین و منطقه توسط همین صهیونیست ها ایجاد نشده؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۱۱:۵۸

خب بوده دیگه اینو دکتر رحیم پور هم گفته لعنت بر هر چی یهودی آدم کشه

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۱۲:۱۷

اسرائیل و نازیسم، در یک خط قرار دارند......

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۱۲:۲۷

ردسیعکه تا گردن توی لجن با همه چیز و همه جا دست میندازه تا شاید ذره از گند کار یهاشو کم کنه😂😂😂بیسواد ها تارخ هم نمیخونن که ای کاش هیلتر شوروی رو نابود کرده بود

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۱۲:۳۷

درست گفته .

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۱۲:۴۶

جنگ اوکراین فرسایشی خواهد بود آمریکا اونجا را ول نخواهد کرد بهترین موقعیت براش بوجود آمده تا روس ها را ضعیف کنه با حمایت مالی و نیروی مجانی کی می تونست به روس ها ضربه بزنه .

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۱۳:۰۲

لاورف واقعیت را گفت و هیتلر اصالت یهودی داشته

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۱۳:۱۷

احتمال یهودی بودنش خیلی زیاده

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۱۳:۲۰

احتمال یهودی بودن هیتلر کاملا درست است. جنایاتی که هیتلر برعلیه یهودیان انجام داد. بدستور مستقیم کشورهای غربی ودر راس آ ن آمریکا بود. سرنوشت هیتلر وصدام. کپی یکدیگر هستند.

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۱۳:۵۰

لاوروف خیلی هم درست گفته هیتلر هم یهودی بود تمام دولت های دنیا همه مهره های یهودیان اند کل جنگ و خونریزی و فساد در دنیا هست زیر سر یهودیان است اصلا خود دولت روسیه هم مهره ی یهوده لعنت خدا بر انگلیس و یهودیان و اسرائیل و آمریکا و چین و روسیه و فرانسه

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۱۵:۴۷

لاورف خودش از ریشه ارمنی هست که ارمنی جز قتل و جنایت چیزی در تاریخ ندارد

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۱۷:۱۱

چقدر پیرتر می‌شوند خرفتتر می‌شوند در جوامع پیشرفته خرفتها را به مراکزی می‌برند نگهداری می‌کنند و بهشان ترحم می‌کنند در جوامع منگلی که بعداز حمله مغولی!!! بصورت تصنعی با باورهای تصنعی ایجاد شده اند خرفتها را در راس کار قرار می‌دهند که چرت و پرت بگویند و.........‌‌

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۲۲:۳۳

کافروبی دین که ازیهودهم بدتراست.

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۳ ۲۲:۳۵

لعنت بریعهودیان صهیونیسم کودک کشهای بیدین

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۴ ۰۸:۵۹

با اینکه از روسیه خوشم نمیاد ولی لاورف راست گفته ،هیتلر یهودی بود،اما یهودی صهیونیست .هیتلر با به راه انداختن جنگ و کشتار یهودیان ،بهانه ایی به دست اونا و دولت های حامی صهیونیسم داد تا بتونن به دولت غاصب رو در فلسطین راه اندازی کنن .

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۴ ۱۹:۱۳

حرف حساب جواب نداره؛؛آقای بنت ذرزیادی نزن؛؛بتمرگ سرجات وخفه شو کجل بوگندو😂