• چهارشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۱:۱۳
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1401021408671
  • خبرنگار : 71553

نان سنتی گران نشده / قیمت نان فانتزی رقابتی است

نان سنتی گران نشده / قیمت نان فانتزی رقابتی است

مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی خبرها مبنی بر افزایش قیمت نان سنتی را تکذیب کرد و گفت: قیمتگذاری نان فانتزی رقابتی است.

به گزارش ایسنا، مسعود امراللهی با بیان اینکه قیمت نان سنتی هیچگونه افزایشی نداشته است، گفت: «شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت نان سنتی اعم از نان بربری، سنگک، لواش و خراسانی وجود دارد، تکذیب می‌شود.

او با اشاره به اینکه افزایش قیمت نان سنتی تخلف است، افزود: هموطنان می‌توانند از طریق سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ تعزیرات تخلفات صورت‌گرفته را گزارش دهند که سریعاً بررسی و با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

مدیر کل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به قیمت نان‌های فانتزی نیز گفت: از اول اردیبهشت به دلیل اینکه آرد نان‌های فانتزی آزاد شد، قیمت آن هم رقابتی شد و شامل قیمتگذاری نیست.

امراللهی تصریح کرد: سه نوع آرد داریم. یک آرد با سبوس ۲۷درصد که قیمت آن ۱۶۹۰۰ تومان است. آرد با سبوس ۱۸درصد که قیمت آن ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان است و اکثر نانوایی‌ها هم از این آرد استفاده می‌کنند. البته با آرد سبوس ۲۲درصد هم داریم که قیمت آن ۱۶ هزار تومان است. قیمت این آردها توسط سازمان حمایت تصویب شده و در سایت این سازمان وجود دارد.

او در پایان گفت: قیمتگذاری نان‌های فانتزی و حجیم رقابتی است، زیرا آرد آنها آزاد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۴ ۰۶:۵۵

اما به طور کلی دولت باید کل یارانه رو از تمام کالاهای کشور حذف کند (یارانه انرژی و آب و برق و گاز و غیره)و قیمت ها باید هم قیمت منطقه و جهانی بشود . همزمان باید کارت یارانه تبدیل به کارت حقوق شود . و منافع کشور در آزاد سازی قیمت ها به جیب تک تک ایرانی ها واریز شود آن هم نه به شکل ریال بلکه به شکل اعتبارسوخت قابل معامله واعتبار طلای قابل خرید و فروش .

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۴ ۰۶:۵۷

مرگ یک بار شیون هم یکبار . مردم رو در بلاتکلیفی نگه ندارید . کل یارانه کالایی و انرژی کشور را تا یک تاریخ مشخص مثلا شهریور سال آینده از اقتصاد کشور حذف کنید . قیمت ها را به قیمت جهانی یا منطقه ای برسونید قبل از حذف به مدت ۶ ماه در کارت حقوق (نام جدید کارت یارانه ) اعتبار سوخت و طلا قابل معامله شارژ کنید .

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۷ ۰۰:۲۲

... چندتا طرح دیدی درست اجرا بشه فقط ما جوانان ضرر میکنیم و ناامیدتر و بدبخت تر،اقتصاد مملکت مگه شوخیه که مرگ یبار شیون یبار، به درک اینبار مثل بارهای قبلی نیست،به قول خودت مرگ یبار شیون یبار بسه ...

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۴ ۱۱:۱۲

خدارو شکر برای هر گرونی یه اسم جدید هم دارن قیمت رقابتی . چرا رقابت همش تو گرون کردنه .

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۴ ۱۱:۱۸

نان لواش بسته بندی شرکت هایی که توزیع گسترده سراسری دارند هم فانتزی به حساب میاد؟کسانی که نان فانتزی می خورند الزاما از اقشار مرفه جامعه نیستند این نوع برداشت شاید بیست سال قبل به واقعیت تا حدودی نزدیک بود ولی امروز این جور نیست

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۴ ۱۱:۲۸

قیمت نان فانتزی بسیار بسیار بالاست

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۴ ۱۱:۳۰

نان فانتزی همان نان حجیم است که حسب سیاستهای متخذه در سنوات قبل برای کاهش ضایعات نان مقرر بوده به مرور جایگزین نان سنتی شود. تولید نان صنعتی برای جمعیت 85 میلیونی متناسب تر از سنتی پزی است والا کاهش ضایعات و افزایش کیفیت وتنوع بخشی به مواد اولیه شعاری بیش نخواهد بود

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۵ ۱۵:۰۱

نخرید مردم

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۶ ۲۳:۰۸

یارانه بدید...هرسال قیمت یارانه رو بروز کنید....نه یارانه ۴۰ تومنی که الان بعد ۱۲سال همون ۴۰ تومنه دریال ۹۷ یارانه هرآلمانی ۳/۵میلیون تومن به پوله ایران بود.مردم گول نخورید یارانه باید بروز بشه.

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۶ ۲۳:۲۷

ما مردم جنوب کشور صدامون به جایی نمیرسه تو را خدا شما کلان شهرها یه چیزی به این مسئولان بگویید که به فکر ما جنوب کشور هم باشند ایران فقط تهران و چند تا کلان شهر نیست چرا بودجه مملکت را عادلانه تقسیم نمی‌کنید، ما مردم جنوب از همه چیز محروم هستیم ،

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۷ ۰۸:۴۵

مردم نان فانتزی یا باگت همان نان فرانسوی است...