• یکشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401021810761
  • خبرنگار : 71594

از سوی یک نماینده مطرح شد

هشدار به رقبای انتخاباتی ۱۴۰۴

هشدار به رقبای انتخاباتی ۱۴۰۴

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مردم بابت معیشت سوالات بحقی دارند، اما این دلیل نمی شود بانیان وضع موجود به دنبال تطهیر خود و تغییر وضعیت از بدهکار به طلبکار باشند.

به گزارش ایسنا، علی بابایی کارنامی نماینده ساری در مجلس در صفحه شخصی توئیترش نوشت:

«مردم بابت معیشت و اقتصاد مطالبات و سوالات بحقی دارند، اما این دلیل نمی شود بانیان وضع موجود به دنبال تطهیر خود و تغییر وضعیت از بدهکار به طلبکار بوده و در مناظرات ۱۴۰۴ طوری ژست بگیرند که گویی مملکت را گلستان تحویل داده‌اند.»

طی روزهایی اخیر اعلام شد یارانه آرد حذف می شود و این مساله باعث افزایش قیمت نان خواهد شد که این موضوع دغدغه هایی را برای مردم و جامعه ایجاد کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۸ ۰۹:۱۸

بنظر بانیان وضع موجود همه گزیندگان اصلاح طلب و اصول گرا هستن با طرز فکری مشخص.....پس هیچ کدام از نظر من نباید اجازه مداخله داشته باشند و وقتش شده افرادی که ۳۵ ساله هستن مملکت رو تحویل بگیرند و دیگر بس است .

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۸ ۰۹:۲۰

کارها از هشدار و تذکر و یادآوری و غیره سالهاست که گذشته است .... تازه امثال این آقا به هشدار بسنده کرده است.! اینها اولین کاری که در سال جدید در مجلس کرده اند حقوقهای نجومی خودشان را افزایش داده اند .!!! باورکنید اکثریت شان دغدغه شان فقط خودشان هستند.!!! ای مجلسیان با این حرفهای صدمن یک غاز تان هیچ آبی برای مردم گرم نخواهد شدو نمی شود.!!! عمل کو؟!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۸ ۰۹:۲۲

هشدار برای کبرای 1404!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۸ ۰۹:۳۲

کمیسیون اجتماعی مجلس نرخ بیمه تامین اجتماعی هیچ سابقه نداشته یک دفعه دوبرابر شده وبیمه شدگان قادر به پرداخت این مبلغ نمی شوند کمیسیون اجتماعی مجلس نرخ بیمه تامین اجتماعی را کاهش دهد

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۸ ۰۹:۴۰

بهتر بود بگی سوالات به حقی دارند ولی حق ندارند اینطوری بهتره

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۸ ۱۴:۴۲

چقد پررویین شما ینی میخاین تا ۱۴۰۴ باشین؟!

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۸ ۱۸:۳۴

سال ۱۴۰۴ وجود ندارد !