• یکشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401021810845
  • خبرنگار : 71496

تشکیلات خودگردان فلسطین عوامل قتل "نزار بنات" را آزاد کرده است

تشکیلات خودگردان فلسطین عوامل قتل "نزار بنات" را آزاد کرده است

خانواده نزار بنات، فعال سیاسی فلسطینی، تشکیلات خودگردان را متهم کردند که بیشتر قاتلان فرزندشان را آزاد کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، خانواده بنات در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کردند: در طول چند روز گذشته تماس‌های متعددی دریافت کردیم که به ما اطلاع داداند تشکیلات خودگردان عوامل قتل در پرونده نزار بنات را آزاد کرده است، ما به دنبال این تماس‌ها عملیات بررسی و تحقیق درباره صحت این اطلاعات را آغاز کردیم و این کار چند روزی زمان برد و در نهایت برای ما ثابت شد که بدون هیچ تردیدی ۱۳ تن از ۱۴ عضو تیم ترور بدون اجازه دادگاه و یا هرگونه مجوز قانونی از زندان خارج شده‌اند.

خانواده بنات در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: این مساله نشان‌دهنده ازهم‌گسیختگی و نابودی دستگاه‌های تشکیلات خودگردان است که به به صورت کاملا یکپارچه و از قبل برنامه‌ریزی شده عمل می‌کنند، هر کدام از آنها سهم خود را از خون نزار بنات برداشتند و هر دستگاهی بر اساس نقش برنامه‌ریزی شده و تعیین شده برایش عمل می‌کند و این صحت مطلب مطرح شده از سوی خانواده بنات را که گفته بود قتل نزار قبل، حین و بعد از آن یک جنایت کامل و به تمام معنا بوده، نشان می‌دهد.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است، دادگاه با تمامی ارکانش به ساختاری تبدیل شده که اصلا مورد احترام مقامات اجرایی نیست همانگونه که در ۲۴ ژوئن ۲۰۲۱ اتفاق افتاد و آنها بدون هیچ مجوز قانونی و یا داشتن حکمی قانونی به محل زندگی نزار بنات رفتند و با خونسری کامل او را در چند دقیقه به قتل رساندند.

خانواده بنات در پایان بیانیه خود تاکید کرد: بر اساس مطالب بالا، تصمیم و موضعگیری نهایی برای پایان دادن به این نمایش مسخره ظرف چند روز آینده پیش از جلسه روز ۱۸ مه اتخاذ خواهد شد.

نزار خلیل محمد بنات، فعال سیاسی و حقوق بشر فلسطینی و یکی از برجسته‌ترین فعالان مخالف تشکیلات خودگردان فلسطین بود که توسط نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین شبانه دستگیر و کشته شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha