• یکشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1401021811094
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نیازمند همکاری سازمان‌های دولتی برای توسعه سواحل مکران هستیم

نیازمند همکاری سازمان‌های دولتی برای توسعه سواحل مکران هستیم

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه می‌خواهیم در عمق بیش از ۲ هزار کیلومتری آب‌های آزاد استقرار دائم داشته باشیم، گفت: برای توسعه سواحل مکران نیازمند همکاری سازمان‌های دولتی هستیم.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک نیروی دریایی ارتش و سازمان جهاد دانشگاهی اظهار داشت: بنای حرکت نیروی دریایی ارتش فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است، ایشان نگاه ویژه‌ای به توسعه سواحل مکران دارند؛ بنابراین تحقق این هدف راهبردی، نیاز به آموزش و پرورش و توجه به توسعه دارد.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم با همکاری، حرکت مؤثری را در سواحل مکران انجام دهیم. البته توجه و تمرکز بر روی ساکنان این مناطق است و تلاش داریم با همکاری سایر سازمان‌ها اقدامات مؤثری در این مناطق صورت دهیم.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به خدمات نیروی دریایی ارتش به مردم و حضور به‌موقع در هنگام بروز بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله گفت: در اتفاقات و حوادث رخ‌داده، نیروی دریایی در خدمت‌رسانی به مردم پیشگام بوده و تلاش داریم با همکاری با جهاد دانشگاهی، سطح آموزش و توانمندی‌های نیروهای خود را برای خدمت به مردم و البته کارآمدی بیشتر ارتقا دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش استفاده صحیح از زمان را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت با جهاد دانشگاهی به جایگاهی برسیم که بتوانیم بگوییم از منطقه محرومیت‌زدایی شده است.

وی ارتقای سطح بهداشت در سواحل مکران را یکی از اولویت‌های توسعه سواحل مکران دانست و تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا با آموزش و توسعه سطح بهداشت، فرهنگ، فناوری و تکنولوژی به توسعه این مناطق بیفزاییم.

امیر دریادار شهرام ایرانی ادامه داد: نگاه ما به عمق آب‌های آزاد است و می‌خواهیم در عمق بیش از ۲ هزار کیلومتر استقرار دائم داشته باشیم؛ به همین دلیل باید به توسعه سواحل توجه کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: نیروی دریایی لبه دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در عمق بیش از ۲ هزار کیلومتری آب‌های آزاد حضور دارد و از منافع جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۸ ۱۳:۳۳

وظیفه نظامیان دفاع از کشور است نه توسعه سواحل.