• سه‌شنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۶
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1401022013235
  • خبرنگار : 71628

اعتراض سناتور آمریکایی به صدور ویزا برای پرویز پرستویی

اعتراض سناتور آمریکایی به صدور ویزا برای پرویز پرستویی

یکی از قانون‌گذاران سنای آمریکا در نامه‌ای به وزیر امور خارجه و وزیر امنیت داخلی این کشور، با مطرح کردن ادعاهایی، به صدور روادید آمریکا برای پرویز پرستویی اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن در گزارشی نوشت: طبق سندی که به واشنگتن فری بیکن آن را رویت کرده است، جیم بنکس، یکی از اعضای کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا از دولت بایدن خواسته است دلیل ارائه روادید به پرویز پرستویی، بازیگر ایرانی را توضیح دهد. این قانون‌گذار آمریکایی مدعی شده است، پرستویی «ارتباطی آشکار» با سپاه پاسداران ایران دارد که از دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ در «لیست سازمان‌های تروریستی خارجی» این کشور قرار گرفت.

واشنگتن فری بیکن می‌نویسد: پرستویی اجازه یافته بود اواخر ماه[میلادی] گذشته در مراسم اکران یک فیلم در لس آنجلس شرکت کند که توسط یکی از گروه‌های چپ افراطی و ضد اسراییلی آمریکا به نام کد پینک برگزار شده بود.

این پایگاه خبری در این راستا می‌نویسد، بنکس و دیگر مقامات ارشدی که در این باره با واشنگتن فری بیکن گفت‌وگو داشته‌اند، می‌گویند ارتباط پرستویی با حکومت ایران و حمایت او از سردار شهید قاسم سلیمانی باید موجب سلب صلاحیت او برای ورود به آمریکا شود.

در ادامه این گزارش آمده است: بنکس در نامه‌ای به آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا و آلخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی آمریکا نوشته است، «پرستویی مستقیما در پروژه‌های پروپگاندایی که با حمایت مالی سپاه پاسداران انجام گرفته‌اند، حضور داشته است. او از اعلام علنی هم‌بستگی‌ خود با سپاه پاسداران نیز رویگردان نبوده است».

واشنگتن فری بیکن همچنین نوشت: این قانون‌گذاران آمریکایی از وزارت امور خارجه و امنیت داخلی خواستند حداکثر تا ۲۰ مه پاسخگو بوده و درباره روندی که پرستویی و همراهان او روادید گرفته‌اند توضیح دهند که شامل ارائه اسامی کسانی است که در تایید این روادیدها نقش داشته‌اند. بنکس همچنین در این نامه پرسیده است، «چه اقداماتی برای اطمینان‌یابی از این که عناصر ایرانی، به ویژه کسانی که به دنبال ترور مقامات آمریکایی هستند، خود را مبدل به شهروندان عادی ایرانی که درخواست ویزا دارند نکنند؟»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۰ ۱۷:۴۱

#❤سرباز_وطن_قاسم_سلیمانی❤

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۰ ۱۷:۵۵

❤❤❤❤❤❤❤❤شهيد قاسم سليماني ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۰ ۱۹:۲۳

حالت خوبه؟؟؟!!

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۰ ۱۸:۱۷

گوساله همه ایرانیان هم‌بستگی‌ با نیروهای مسلح خود دارند.

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۰ ۱۹:۴۷

امریکایی غلط میکنه راجع به ایران و ایرانی حرف بزنه امریکایی قاتل عشق من ❤❤❤❤قاسم سلیمانی ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤فرزند ایران ❤❤❤❤❤❤❤حق نداره لب باز کنه ❤❤❤❤قاسم سلیمانی فرزند ایرانه❤❤❤❤ فرزند تک تک ما ایرانی هاست عشق ما هست امریکایی غلط میکنه حرف بزنه درباره ایران

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۰ ۱۹:۵۳

پرویز پرستویی حال همه ضد ایرانی ها رو گرفت دلم خنک شد ان سیلی ای که به ان ضد ایرانی زدی انگار قاسم سلیمانی به امریکا زد توی امریکا قربون دست و فکرت اصلا حال داد وقتی سیلی زدی به ان ضد ایران شدیدا حال داد افرین مخصوصا نقشت😄😄😄 تو لیلی با من است بینهایت عالیه 😄😄😄 فقط اون حرفت راجع به برگشت ان زن رقاصه بی حیا جمیله خوب نبود که تقاصا کرده بودی اونهم حق داره بیاد ایران بیاد ایران که رقاصی رو ترویج کنه ؟سمبل فساده مگه اینکه اخر عمری توبه کنه .

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۰ ۲۰:۰۱

پرستویی جان، بین اون سفرهایی که به مناطق محروم و دورافتاده ایران برای امور خیریه داری این سفر کالیفرنیا چی بود؟! مازاد پس انداز ارزی داشتی؟!

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۱ ۱۸:۲۲

عزیز جان شما هم اگر هنرمند مطرحی بودی و چیزی برای نشان دادن انسانیت میداشتی و دعوتت میکردند ذخیره ارزی که هیچ . شلوارت را هم میفروختی و به اسم آنجلس می‌رفتی .چون مردم در مقابل افرادی چون تو خیلی کوتاه آمده اند. لازم است امثال تو را با عمل تأدیب کنند.

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۱ ۱۸:۲۸

براستی واقعا بوی چفیه سید علی در سراسر سرزمین غرب پیچیده و حرف اول را میزند چونکه خون شهید سلیمانی ها ضامن این فکر و عمل است .آنها حتی از رضا مارمولک ما هم می‌ترسند..پس زنده باد سلیمانیها و پرستوئیها...افول را تماشا کنید و لذت ببرید...