• چهارشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401022114101
  • خبرنگار : 30188

حل مشکل حمل بار به روش حمل بار آنلاین در چند دقیقه

حل مشکل حمل بار به روش حمل بار آنلاین در چند دقیقه

هوشمند سازی سامانه حمل بار آنلاین، این روزها بیشترین مشکل کسب و کارهای این حوزه را برطرف نموده است. دیگر هیچ راننده و صاحب کالایی در پایانه های ترابری با مشکل مواجه نیست. آنها از این اپلیکیشن استفاده می کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن بار مورد نظر خود را برای حمل انتخاب می کنند. همچنین صاحبان کالا نیز دیگر نگران نبود راننده برای حمل کالاهای خود نیستند.

به گزارش ایسنا به نقل از آسان بار، صاحبان کالا هر زمان که بخواهند از طریق سامانه حمل بار آنلاین به راننده دسترسی دارند. آنها بسته به نیاز خود می توانند راننده ای را انتخاب کرده و از ماشین سنگین او برای حمل کالا استفاده کنند. همیشه باید به خاطر داشته باشیم که راننده یک قهرمان است. پس هیچ راننده ای نباید درگیری ذهنی برای یافتن کالا جهت حمل داشته باشد.

رانندگی یکی از مشاغل سخت و دشواری است که از نظر جسمی و روحی به راننده آسیب می رساند. از این رو باید تمام فرایند دریافت و حمل کالا برای این افراد آسان شود. در غیر این صورت مدت زمان کوتاهی در این حرفه فعالیت نموده و با آسیب ها و مشکلات زیادی مواجه خواهند شد. امروزه با هوشمند سازی سامانه دسترسی آنلاین به اعلام بار، بیشتر مشکلات روحی رانندگان قهرمان برطرف شده است.

برنامه حمل بار آنلاین چه ویژگی هایی دارد؟

سامانه اعلام بار به اشکال مختلفی در دسترسی رانندگان و شرکت های باربری قرار گرفته است. اما تمامی این برنامه های حمل بار آنلاین، خدمات یکسانی را در اختیار رانندگان و شرکت های حمل و نقل قرار می دهند. هوشمند سازی سیستم اعلام بار منجر شده است تا مشکل یافتن بار، ازدحام در سالن های اعلام بار و … برای رانندگان از بین رود.

همچنین رانندگانی که از برنامه اعلام بار اینترنتی استفاده می کنند، با قیمت های مناسب می توانند کالای مورد نظر را منتقل کنند. این برنامه منجر شده است تا رانندگان و صاحبان کالا در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی بیشتری نمایند. زیرا در هر زمان و مکانی می توانند به سامانه اعلام بار دسترسی داشته باشند.

حل مشکل حمل بار به روش حمل بار آنلاین در چند دقیقه

علاوه بر تمامی این موارد، برنامه حمل بار آنلاین امکان رزرو بار برای بازگشت را در اختیار رانندگان قرار داده است. اگر راننده ای تمایل داشته باشد باری را از شمال به جنوب منتقل کند، دیگر نگران استهلاک بازگشت این مسیر بدون بار نخواهد بود. او می تواند با انتخاب دو سر بار، رفت و برگشت بار حمل کند. با این روش هم در زمان و هم در هزینه های حمل بار خود صرفه جویی بسیار زیادی خواهد نمود.

سامانه اعلام بار آنلاین، حلال مشکل رانندگان و صاحبان کالا

به همان میزان که استفاده از برنامه حمل بار آنلاین برای رانندگان مزیت دارد، صاحبان کالا نیز می توانند از خدمات مطلوب این سامانه بهره مند شوند. شرکت های باربری و صاحبان بار با ثبت درخواست راننده برای حمل بار در شهرها و استان های تحت پوشش، به سرعت به راننده و خودروی مورد نظر خود دست خواهد یافت.اعلام بار صاحبان کالا در سامانه اعلام بار اینترنتی به صورت کامل انجام می شود. یعنی نوع بسته بندی، نوع بار، مبدا، مقصد، قیمت پیشنهادی برای حمل کالا، خودروی مناسب و تمامی مسائل جانبی توسط صاحب کالا در این سامانه ثبت می شود. از این رو رانندگان با بررسی تمامی این نکات، در صورتی که واجد شرایط حمل کالا باشند، اقدام به پذیرش درخواست حمل کالا می نمایند.

سادگی استفاده از برنامه حمل بار آنلاین منجر شده است تا تمام مشکلات صاحبان کالا و رانندگان برطرف شود. رانندگان با استفاده از این سامانه نقشه مبدا تا مقصد را دریافت می کنند. از سوی دیگر صاحب کالا در تمام طول مسیر حمل کالا، می تواند از طریق سامانه، پیگیر ارسال کالای مرسوله خود باشد. پس باید سامانه حمل بار را یک سامانه عالی هم برای رانندگان و هم برای صاحبان کالا به شمار آوریم.

سادگی استفاده از برنامه اعلام بار اینترنتی

حل مشکل حمل بار به روش حمل بار آنلاین در چند دقیقه

شاید با خودتان بگویید رانندگانی که از سواد بالایی برای استفاده از برنامه حمل بار آنلاین برخوردار نیستند، در استفاده از این برنامه دچار مشکل می شوند. اما باید بگوییم استفاده از این برنامه بسیار ساده است. تنها نیاز به یک گوشی هوشمند و نصب برنامه آسان بار از بازار خواهد داشت. پس از آن دیگر راننده و صاحب بار می توانند به سادگی به سالن های اعلام بار دسترسی داشته باشند. به طور کلی استفاده از برنامه های هوشمند باربری در ابتدای استفاده می تواند دشوار باشد. اما پس از یک مدت کوتاه دیگر همه رانندگان قادر به استفاده از سامانه اعلام بار خواهند بود. این سامانه سیستم عرضه و تقاضا را بهبود بخشیده است و به راننده و صاحب کالا خدمات ویژه ای ارائه نموده است. به گونه ای که رانندگان می توانند قیمت حمل بار را مقایسه نموده و شرایط را بررسی کنند.

از سوی دیگر صاحبان کالا می توانند از طریق برنامه حمل بار آنلاین از وضعیت حمل بار به صورت لحظه ای مطلع شوند. در نهایت نیز باید بگوییم استفاده از این برنامه دسترسی و کاربری به سامانه را هم برای راننده و هم برای صاحب کالا آسان نموده است. دیگر هیچ راننده ای در کشور بدون بار نمی ماند و هیچ صاحب کالایی درگیر یافتن راننده برای حمل کالای خود نخواهد ماند. زیرا برنامه آسان بار، حمل بار را برای هر دو آسان نموده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha