• پنجشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401022214529
  • خبرنگار : 30188

روش های رزرو ارزان بلیط هواپیما از سایت رسپینا

روش های رزرو ارزان بلیط هواپیما از سایت رسپینا

رسپینا یکی از بزرگ ترین شرکت های ارائه کننده خدمات گردشگری و مسافرتی در کشور از سال 1389 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. این شرکت مفتخر است با شعار "روی زمین نمی مانید" کلیه خدمات مورد نیاز مسافرین مانند بلیط هواپیما را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار آن ها قرار می دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از رسپینا، مسافران زیادی برای سفرهای خود به دنبال ارزان ترین بلیط ها در مسیرهای مختلف مانند بلیط هواپیما تهران مشهد رسپینا یا هر شهر دیگری هستند. در ادامه روش های رزرو ارزان بلیط هواپیما از سایت رسپینا را برای شما توضیح می دهیم.

چطور از رسپینا بلیط هواپیما را ارزان بخریم؟

شرکت رسپینا به منظور رفاه حال مسافرین خود روش های مختلفی برای خرید بلیط هواپیما در نظر گرفته است که از جمله آن ها می توان به سرویس چند بخرم و خبرم کن اشاره کرد. به عنوان مثال شما می توانید برای تهیه بلیط هواپیما تهران کیش و از طریق سایت respina24.ir اقدام کرده و با استفاده از روش های نام برده بلیط هواپیما مورد نظر خود را رزرو کنید. همچنین امکان رزور پرواز به صورت رفت و برگشتی نیز وجود دارد که می توانید همزمان بلیط تهران به مشهد و بلیط مشهد تهران یا سایر شهرها را نیز تهیه کنید. در ادامه به معرفی این دو روش خرید ارزان بلیط هواپیما می پردازیم.

خرید بلیط هواپیما ارزان از رسپینا با سرویس چند بخرم؟

امروزه با توجه به گرانی و نوسانات قیمت در ارائه بلیط هواپیما، افراد در پی خرید ارزان ترین بلیط برای سفرهای خود هستند. به همین منظور، رسپینا با ارائه سرویس "چند بخرم" توانسته تا حدی زیادی نیاز مسافران خود را در تهیه بلیط ارزان هواپیما برطرف کند. به این صورت که مسافرین با ثبت نام در سایت و فعال کردن این سرویس می توانند به محض تغییر قیمت بلیط هواپیما با ارسال پیامک از طرف رسپینا نسبت به ارزان شدن قیمت بلیط ها مطلع شود. به علاوه مسافران با تعیین درصد تخفیف دلخواه خود بر روی قیمت بلیط و شارژ موجودی حساب خود، از رزرو خودکار بلیط هواپیما در این سرویس بهره مند می شوند.

همچنین از سایر امکانات سرویس "چند بخرم" می توان به گزینه ای تحت عنوان "خرید بلیط با هر نرخی پس از پایان تاریخ فوق" اشاره کرد. با فعال کردن این گزینه در صورتی که قیمت بلیط در یک بازه زمانی مشخص توسط مسافر، به نرخ تعیین شده نرسد، این سرویس به طور اتومات در پایان بازه زمانی بلیط هوایپما را با همان قیمت لحظه آخری برای مسافر رزرو می کند.

خرید بلیط هواپیما ارزان از رسپینا با سرویس خبرم کن

"خبرم کن" دومین سرویسی است که رسپینا در سایت خود برای مسافرین در نظر گرفته و مخصوص بلیط های قطار و چارتری طراحی شده است. با استفاده از این سرویس، مسافران به محض کاهش قیمت بلیط ها، از طریق پیامک ارسالی از سوی رسپینا، از این کاهش قیمت مطلع می شوند. برای استفاده از سرویس خبرم کن کافی است در سایت ثبت نام کرده و بعد از ورود اطلاعات مبدا و مقصد و شماره همراه خود بر روی آیکن زنگوله خبرم کلیک کرده تا این سرویس برای شما فعال شود.

روش های رزرو ارزان بلیط هواپیما از سایت رسپینا

عوامل مهم در خرید بلیط هواپیما ارزان

به طور کلی چند عامل مهم بر قیمت بلیط تاثیرگذار هستند که از جمله آن ها می توان از زمان خرید بلیط، نوع بلیط، ایرلاین انتخابی و کلاس پروازی نام برد.
قیمت بلیط هواپیما در ایام تعطیل سال برای مقاصد پر تردد مانند مشهد، کیش، اصفهان، شیراز و. . . افزایش پیدا می کند از طرفی بلیط های لحظه آخری به جهت کمبود متقاضی در دقیقه های منتهی به پرواز ارزان تر ارائه می شوند. پس بهترین زمان خرید بلیط هواپیما علاوه بر مقصد به کاهش یا افزایش تقاضا نیز بستگی دارد.
هر شرکت هواپیمایی که برای خرید بلیط خود انتخاب می کنید، خدمات متفاوتی را ارائه می دهند که قیمت بلیط بسته به کیفیت این خدمات نیز متفاوت است. طبیعی است که خدمات ارائه شده با بالاترین کیفیت در هر ایرلاین بر نرخ بلیط هواپیما نیز موثر هستند.

تاثیر کلاس پروازی بر قیمت بلیط هواپیما

در آخر با توجه به خدمات متنوعی که کلاس های پروازی مختلف ارائه می کنند، انتخاب کلاس پروازی تاثیر مستقیمی بر قیمت بلیط هواپیما دارد. پروازهای اکونومی کلاس، پایه ای ترین خدمات یک سفر هوایی را به مسافرین ارائه می کنند و به طبع مسافران کم ترین قیمت را برای بلیط هواپیما پرداخت می کنند.
پروازهای بیزینس کلاس از سطح رفاهی بیشتری برخوردار هستند و خدمات با کیفیت بهتری به مسافرین ارائه می شود. بنابراین بلیط های هواپیما در این کلاس پروازی با قیمت بیشتری ارائه می شوند. پس اگر می خواهید هزینه کمتری برای بلیط پرداخت کنید بهتر است از پروازهای اکونومی کلاس استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha