• پنجشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401022214531
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

بیمارستان‌های خراسان جنوبی به حالت عادی پیش از کرونا برگشتند

بیمارستان‌های خراسان جنوبی به حالت عادی پیش از کرونا برگشتند

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با کنترل کرونا و کاهش تعداد مبتلایان در هفته‌های اخیر بیمارستان‌های استان خراسان جنوبی به حالت عادی برگشته‌اند.

سید محمد موسوی‌ میرزایی، امروز پنجشنبه 22 اردیبهشت در دیدار رییس شورای کلان منطقه ۹ آمایشی کشور و دانشگاه علوم پزشکی مشهد با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: دانشگاه‌ها امروز به روند عادی خود برگشته‌ و بعد از تعطیلات امسال دانشجویان به‌صورت حضوری در دانشگاه‌های علوم پزشکی حاضر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در مدت شیوع کرونا شهدای زیادی در حوزه سلامت تقدیم شد که ۲ نفر از خراسان جنوبی شهید مدافع سلامت هستند و تلاش مجموعه بهداشت و درمان و همت مضاعف دولت و اجرای گسترده واکسیناسیون کرونا اکنون خراسان جنوبی در یک آرامش نسبی قرار دارد و البته رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان ضروری است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: مشکلات مالی و نیروی تخصصی ماهر از مهمترین مشکلات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است اما با همه کاستی‌ها تلاش می‌کنیم بهترین خدمات در شان مردم را ارائه دهیم.

موسوی میرزایی افزود: با توجه به مشکلات موجود در کشور به‌ویژه تحریم‌های ظالمانه، این مشکلات بر همه حوزه‌ها از جمله حیطه بهداشت و درمان تاثیر گذاشته وی به‌رغم همه این مشکلات، کم و کاستی‌ها و توانایی‌های خود را می‌دانیم و سعی داریم عملکردی که ارائه می‌دهیم بهترین‌ باشد.

وی با بیان اینکه در این راستا در حوزه اخلاق‌مداری و استقرار نظام کارآمد و شفاف حرکت می‌کنیم، همانطور که در این مدت همه تلاش خود را کرده‌ایم در حالی که هنوز نقص‌های زیادی وجود دارد، تصریح کرد: بدون شک از آنچه در توان بوده و داریم هنوز بیشتر می‌توانیم کمک کنیم تا مدیون مردم و خون شهدا نباشیم.

وی با بیان اینکه منطقه خراسان بزرگ شامل سه استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی دارای هفت دانشگاه علوم پزشکی و ۲ دانشکده علوم پزشکی است، اظهار کرد: چهارمین اجلاس روسا و معاونان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کلان منطقه ۹ آمایشی کشور، امروز به منظور همسو کردن و ارائه راهکارها و همفکری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha