• شنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401022415497
  • خبرنگار : 71496

هنیه تشکیل فرماندهی میدانی واحد برای مقابله با اسرائیل را خواستار شد

هنیه تشکیل فرماندهی میدانی واحد برای مقابله با اسرائیل را خواستار شد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تشکیل یک فرماندهی میدانی یکپارچه برای مقابله با رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری "صفا"ی فلسطین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار کرد: ملت فلسطین در حال عبور از مرحله جدیدی است که تنها تصمیمات قاطع و استراتژیک برای آن مناسب است، ما به راه خودمان ادامه خواهیم داد و هرگز اهمیتی نخواهیم داد و تردیدی نخواهیم کرد، مردم ما به نبردهای خود را با این اشغالگر در تمامی سطوح پایان خواهند داد.

هنیه در ادامه گفت: ما در برابر خوی وحشی این رژیم، ترور دختر فلسطین، یورش به جنین، افزایش شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری، جنجال در مسجد الاقصی، محاصره غزه، حمله به مردم‌مان در داخل، بازداشت هزاران تن، نقض حق بازگشت و در برابر این لحظه تاریخی که خون بر شمشیر و عزم و اراده بر سرکوب پیروز شد، خواستار تشکیل یک فرماندهی میدانی یکپارچه برای مقابله با اشغالگران هستیم.

همچنین رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام رسمی لغو پیمان اسلو و نیز لغو به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، توقف همکاری‌های امنیتی با آن و توجه به برنامه‌های فراگیر مقاومت برای مقابله با اشغالگران را خواستار شد.

او تاکید کرد: رژیمی که از تشییع شهید حقیقت و میهن هراس دارد، هرگز استمرار نخواهد داشت و رژیمی که تر از افراشته شدن پرچم فلسطین را دارد، در سرزمین ما باقی نخواهد ماند.

هنیه افزود: شهید شیرین ابوعاقله در زمان حیاتش در حال افشای جنایات اشغالگران بود و امروز نیز با تشییع پیکرش دوباره خوی وحشی اشغالگران را افشا کرد.

این مسؤول حماس در ادامه گفت: اینجا اردوگاه جنین است که بر تداوم و کارآمدی گزینه مقابله فراگیر و قدرت مردم ما در مقاومت، پایداری و به چالش کشیدن این رژیم شکننده و سربازان ترسوی آن را تاکید می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha