• شنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401022415587
  • منبع : نمایندگی سمنان

در یک روز صورت گرفت

پنج انتصاب جدید در میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان

پنج انتصاب جدید در میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان

ایسنا/سمنان در حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، «نسیبه همتی» به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب شد.

در حکم انتصاب همتی به امضای امیر کرم‌زاده آمده است: «نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسئولیت‌پذیری فردی سرکار عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان " سرپرست معـاونت توسـعه مـدیریت و منـابع" منصوب می‌شوید.

 پشتیبانی مؤثر از حوزه‌های مختلف مأموریتی، تأمین منابع مالی و انسانی، پیگیری در راستای جذب اعتبارات متنوع اداره‌کل، تسهیل ارتباط با بخش خصوصی و ظرفیت‌های مردمی، تلاش در جهت شفافیت رفتارها و از بین بردن زمینه‌های فساد اداری و بروکراسی منفی و بازدارنده، رسیدگی به امور رفاهی و افزایش انگیزه‌های همکاران از جمله وظایف مورد انتظار است.

امید است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت‌ا... رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی، فساد ستیزی و قانون مداری در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

از خداوند متعال توفیقات سرکار در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب نورانی امام‌خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را خواهانم.»

نسیبه همتی مشاور بانوان و مسئول پیگیری‌های ویژه مدیرکل میراث‌فرهنگی استان سمنان، دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی توریسم است و پیش از این رئیس گروه گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بوده است.همتی در سال 1398 سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل  بوده است.

پیش از این «طاهره همتی» معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بود.
انتصاب معاون گردشـگری، سرمـایه‌گـذاری و تأمیـن منـابع میراث‌فرهنگی استان

همچنین در حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، «محمد طاهریان» به عنوان سرپرست معـاونت گردشـگری، سرمـایه‌گـذاری و تأمیـن منـابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب شد.

 در حکم انتصاب طاهریان به امضای امیر کرم‌زاده آمده است: «نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسئولیت‌پذیری جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان " سـرپرست معـاونت گردشـگری، سرمـایه‌گـذاری و تأمیـن منـابع" منصوب می‌شوید.

تعامل با بخش خصوصی، تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری و سامان‌دهی تسهیلات، رفع موانع پیش رو در توسعه گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران، تهیه برنامه مدون برای فعال شدن مناطق نمونه گردشگری، تعیین تکلیف قراردادهای منعقده و تلاش برای افزایش تخصیص و جذب اعتبارات مورد نیاز در این بخش در راستای توسعه زیرساخت‌ها، از جمله وظایف مورد انتظار است.

امید است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت‌ا... رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی، فساد ستیزی، قانون مداری در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

 از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب نورانی امام‌ خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را خواهانم.»

محمد طاهریان پیش از این و در سال‌های گذشته معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان سمنان بود و از تجربه سرپرستی اداره‌کل نیز برخوردار است. طاهریان دارای مدرک کارشناسی ارشد مرمت و احیای بناهای تاریخی است.

پیش از این «مرسم سلمانیان» سرپرست معـاونت گردشـگری، سرمـایه‌گـذاری و تأمیـن منـابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بود و در مراسمی با قدردانی از خدمات سلمانیان، طاهریان به عنوان سرپرست معـاونت گردشـگری، سرمـایه‌گـذاری و تأمیـن منـابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب شد.

انتصاب سرپرست میراث‌فرهنگی شهرستان سمنان
همچنین در حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، «بهمن اخلاقی» به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان منصوب شد.

 در حکم انتصاب "بهمن اخلاقی" به امضای "امیر کرم‌زاده" آمده است: «نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسئولیت‌پذیری جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به عنوان " سـرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان" منصوب می‌شوید.
بهمن اخلاقی دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای گردشگری است و پیش از این مدیر میراث‌فرهنگی شهرستان‌های مهدی‌شهر و سرخه و مسئول امور اداری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بود.

همچنین در حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، «حمیدرضا حسنی» به عنوان سرپرست گروه گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب شد.
پیش از این «آرزو گلگار» سرپرست گروه گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان سمنان بود. «حمیدرضا حسنی» پیش از این رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان شاهرود بود. حسنی دارای

 مدرک کاردانی مردم‌شناسی از مرکز آموزش عالی میراث‌فرهنگی کشور است. او از برترین پژوهشگران حوزه مردم‌شناسی استان سمنان است. حسنی سرپرستی بیش از 50 هیأت پژوهش مردم‌شناسی را در استان‌های مختلف بر عهده داشته و تا کنون پژوهش‌های میدانی متعددی با موضوعات مختلف بر روی فرهنگ، آداب و رسوم، زبان و گویش و صنایع‌دستی جوامع روستایی، عشایری و شهری استان سمنان انجام داده است. برگزاری جشنواره‌های گردشگری بر اساس قابلیت‌های موجود در شهرستان شاهرود با توجه به شناخت کافی از جاذبه‌ها و فرهنگ اقوام ساکن در منطقه، اهتمام ویژه در خصوص احیاء موسیقی محلی مناطق مختلف شهرستان شاهرود، همکاری و ارائه عکس با موضوعات مردم شناختی در تدوین و چاپ کتاب شاهرود قاره کوچک از دیگر فعالیت‌های حرفه‌ای وی است.

حسنی مؤلف بیش از 14 مقاله تخصصی و چهار کتاب شامل مردم‌نگاری شهرستان تفرش، مردم‌نگاری شهرستان بندرگز، آئین‌های نوروزی در استان سمنان و پوشاک سنتی استان سمنان است.

انتصاب سـرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود

همچنین در حکم دیگری از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، «مرتضی نظری» به عنوان سـرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود منصوب شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با قدردانی از زحمات رئیس قبلی اداره میراث‌فرهنگی شهرستان شاهرود عنوان کرده است: انتصاب سرپرست جدید این اداره در راستای منویات دولت خدمتگزار آیت‌الله رئیسی در زمینه جوان‌گرایی و واگذاری امور به جوانان انجام شده است.

مرتضی نظری دارای مدرک دکترای تخصصی تحقیق در عملیات، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، دانش آموخته ممتاز و استعداد درخشان، رئیس کمیسیون میراث‌فرهنگی و گردشگری مجمع جوانان استان، مشاور عامل توسعه خوشه فرش و دست‌بافته‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان، مسئول کمیته گردشگری موسسه مردم‌نهاد ژالان، عضو پیوسته انجمن مدیریت ایران و عضو پیوسته انجمن ایرانی تحقیق در عملیات است.

پیش از این «حمیدرضا حسنی» رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha