• شنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401022415816

یک مسئول:

مرکز مشاوره دانشجویی مجتمع آموزش عالی اسفراین، برتر کشوری شد

مرکز مشاوره دانشجویی مجتمع آموزش عالی اسفراین، برتر کشوری شد

ایسنا/خراسان شمالی معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مجتمع آموزش عالی اسفراین از انتخاب مرکز مشاوره دانشجویی مجتمع آموزش عالی اسفراین به‌عنوان «مرکز مشاوره برتر کشوری» در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

مرتضی سعادت طرقی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در سی و سومین گردهمایی سالیانه رؤسای مراکز و کارشناسان و مراکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور، مرکز مشاوره دانشجویی مجتمع آموزش عالی اسفراین عنوان مرکز مشاوره برتر کشوری را کسب کرد، اظهار کرد: پس از وقفه ۲ ساله در فعالیت‌های دانشگاه‌ها و از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه‌ها به منظور هماهنگی رؤسای مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور، سی و سومین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره با شرکت بیش از ۱۳۰ دانشگاه و رئیس مراکز مشاوره برگزار شد.

معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مجتمع آموزش عالی اسفراین با تأکید براینکه این گردهمایی با هدف تبیین برنامه دفتر مشاوره و سلامت در سبک زندگی سالم و ارتقای سلامت جسمانی، روانی، اجتماعی و معنوی دانشجویان و دانشگاهیان برگزار شد، افزود: در پایان این گردهمایی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، مراکز مشاوره برتر، فعال و نمونه در سطح کشور و مناطق ده‌گانه دانشگاه‌ها معرفی شدند.

وی ادامه داد: در این مراسم که در روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه شیراز و با دکتر هاشم داداش پور، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر ابراهیم نعیمی، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت این سازمان برگزار شد، مرکز مشاوره و سلامت روان مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین به عنوان مرکز مشاوره برتر کشوری معرفی شد و با اهدای لوح سپاس و تندیس تقدیر، از این مرکز تجلیل به عمل آمد.

سعادت طرقی تأکید کرد: هرساله دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان ضمن ارزیابی خدمات مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور؛ فعالیت‌های شاخص، اثرگذار و موفق را ملاک رتبه‌بندی مراکز مشاوره دانشگاه‌ها قرار می‌دهد. بعد از یک دهه ارائه خدمات روان‌شناختی در مرکز مشاوره مجتمع آموزش عالی اسفراین و کسب عنوان «مرکز مشاوره فعال منطقه ۹» در سال گذشته، برای نخستین بار در سی ‌و سومین گردهمایی سراسری رؤسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور، این مرکز به عنوان « مرکز مشاوره برتر» در بین مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور شناخته و معرفی شد.

معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مجتمع آموزش عالی اسفراین تصریح کرد: نقش فعال و اثرگذار مرکز مشاوره و سلامت روان مجتمع آموزش عالی اسفراین در آماده‌سازی فضای روان‌شناختی حاکم بر دانشگاه و ارائه خدمات به دانشگاهیان و فعالیت‌های موثر در دوران شیوع همه گیری کرونا از جمله دلایل این انتخاب است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha