• شنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401022416149
  • خبرنگار : 71617

استقلال قهرمان لیگ برتر شد

استقلال قهرمان لیگ برتر شد

با شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، استقلال با ۹ امتیاز اختلاف و سه هفته زودتر از اتمام فصل به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش ایسنا، با اتمام هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران، استقلال با ۶۳ امتیاز و سه هفته قبل از اتمام فصل جاری به مقام قهرمانی دست یافت و نوار پنج دوره قهرمانی متوالی پرسپولیس را قطع کرد.

شاگردان فرهاد مجیدی امروز با حساب دو بر یک فولاد را شکست دادند و با توجه به شکست ۲ بر یک پرسپولیس مقابل سپاهان، زودتر از موعد مقرر به چهارمین مقام قهرمانی خود دست یافتند.

استقلال با احتساب سه بازی باقی مانده و همین‌طور دست برتر در بازی رو در رو با پرسپولیس ۹+۱ امتیاز از این تیم پیشتاز است و حتی با وجود شکست استقلال و پیروزی پرسپولیس در سه بازی آینده، باز هم تیم مجیدی از صدرجدول تکان نخواهد خورد.

آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران به لیگ دوازدهم باز می‌گردد که این تیم با غلبه بر فولاد در اهواز، یک هفته زودتر از موعد به مقام قهرمانی دست یافت و در نهایت در خانه با وجود شکست مقابل داماش، فرهاد مجیدی جام قهرمانی را به عنوان کاپیتان استقلال بالای سر برد.

همچنین فرهاد مجیدی نیز به اولین مقام قهرمانی خود دست یافت تا همراه با امیر قلعه نویی به از جمله مربیانی تبدیل شود که استقلال را به قهرمانی رسانده‌است تا به این ترتیب وارد باشگاه مربیانی شود که عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده‌اند.

در ۲۱ دوره گذشته لیگ برتر، پرسپولیس با ۷ قهرمانی، سپاهان با ۵ قهرمانی، استقلال با ۴ قهرمانی و فولاد با ۲ قهرمانی پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۵ ۰۰:۰۴

استقلال کبیر قهرمانیت مبارک باد. تبریک به تو، تبریک به من، تبریک به همه ی استقلالیهای عزیز. تیم استقلال بدون باخت ودر داخل زمین سبز فوتبال به قهرمانی لیگ رسید. واقعا اینجورقهرمانی لذت داره،!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۵ ۰۰:۲۴

جالبه دولت روحانی رفت پرسپولیس دیگه نتونست قهرمان بشه. خخخخخخخ تبریک به هوادارن استقلال....

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۵ ۰۰:۵۲

استقلال تاج سر فوتبال ایران

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۵ ۰۰:۵۶

فوتبال به اصالت خود بازگشت ، تبریک برای قهرمانی استقلال تهران سرور تیم های لیگ ایران ... آبی دلهای اصیل مباک دل های تک تک رنج هایی که کشیدیم ، و این آغاز ساخت یک تاریخ است ، یادمان باشد از ۱۰ روز دیگه باید برای لیگ بعدی شروع کنیم . بازی کن های بزرگ ، تغییر سرعت تیم تقویت تاکتیک های دفاعی ، بازیکنان جوان و باهوش ، استراحت بدنی ، و یک بدنسازی علمی فوق العاده ، آنالیز به شدت دقیق ، از همسن ۱۰ روز دیگه باید شروع بشه ، فوتبال سخت است ، شوخی نیست ، ما امسال ۱ جام گرفتیم که باید ۲ جام میشد ، باید برای ۳ جام قهرمانی تیم بسته بشه ......

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۵ ۰۸:۲۸

آقای خبر نگار تیتر شما این باشد آسمان ایران آبی تر شد .

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۵ ۱۰:۰۵

اسمان ابی ولی بایه غروب تموم میشه ۵تاقهرمانی یادتون نره 🖐

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۵ ۱۱:۴۳

وزیر جوان سابق آقای جهرمی که کری خوندی ونوشتی 5صفر بودیم شدیم 5یک بشنو اولا هرگز طلارا بامس مقایسه نکن وهرگز امامعلی حبیبی قهرمان جهان والمپیک را با کسی که 5سال پی درپی قهرمان یک شهر ویا یک کشورشده مقایسه نکن این یک خبط علمی وسفسطه است فراموش نکن که استقلال دوبار وبدون شکست قهرمان بزرگترین قاره دنیا وبیش از 50 کشور جهان شده است ودرتالار افتخارات AFC سومین تیم پرافتخار قاره کهن است بعداین تیم تیم پاس همدان است که دومین تیم پرافتخار ایران است آنوقت تیم شما به همراه 10 تیم دیگر دررده هفدهم تابیست وهفتم درتنافسند یادتون باشه استقلال با شکست قهرمان اسرائیل و قهرمان چشم بادامیها قهرمان آسیا شده همان چشم بادامیها که دردو مصافتان قافیه را باختید ودرخاتمه تمام جامهای داخلی کف یک جام آسیائی را پر نمیکنند وخوب گوشارو باز کن هیچ تیمی درمجموع مسابقات تاریخ استقلال را نبرده حتی الهلال وهمین لیگ برتر که تا اونجا که میشد کمکتان کردند درمجموع ادوارش استقلال با اختلاف 40 امتیاز درصدراست یادت باشه طلا را باطلا مقایسه میکنند

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۵ ۱۳:۰۷

تبریک میگم به همه‌ی استقلالی های عزیز

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۵ ۱۶:۱۹

به به قهرمانی استقلال مبااااااارک💙💙💙

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۵ ۱۷:۱۵

بعد از ۵ سال ۱۰ سال باید خمس و زکات داده بشه به استقلالی ها

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۵ ۲۲:۱۲

درجواب اذری جهرمی . فکر کن تیمت 5 بار قهرمان ایران بشه بعد مقابل الهلال خخخخخ

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۷ ۰۳:۰۸

همون الهلال قهرمان اسیا شد. چند ساله رنگ فینال رو ندید خخخخخخخخخ

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۶ ۱۸:۰۲

تبریک به آبی پوشان پایتخت

avatar

استقلال قهرمان هست همیشه من از سن ۱۲ سالی استقلالی هستم بازی استقلال میدیدم حال میکردم سال گذشته ته آرش بازی می‌کرد

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۸ ۲۰:۰۸

قهرمانی بدون‌باخت تو جهان نوبره

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۸ ۲۳:۳۶

استقلال هیچ وقت قهرمان نخواهد شد و پرسپولیس همیشه قهرمان است پرسپولیس دوست داریم

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۱ ۰۱:۲۸

استقلال همیشه قهرمان