• یکشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401022516590
  • خبرنگار : 50184

رقابت بیش از 16 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در کرمانشاه

رقابت بیش از 16 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مسئول حفاظت آزمون استان استان کرمانشاه گفت: 16 هزار و 816 داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در کرمانشاه باهم رقابت می‌کنند.

سجاد دادفر در گفت و گو با ایسنا، به در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 اشاره کرد و گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، این آزمون همزمان با سراسر کشور طی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه این هفته (28، 29 و 30 اردیبهشت) در کرمانشاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: از استان کرمانشاه 16 هزار و 816 داوطلب در این آزمون شرکت خواهند کرد که 8912 نفر آنها را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می دهند.

مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه از تدارک چهار حوزه اصلی برای برگزاری این آزمون در استان خبرداد و گفت: شهرستانهای کرمانشاه، اسلام آبادغرب، جوانرود و سرپلذهاب چهار حوزه اصلی برگزاری این آزمون در سطح استان هستند که در هرکدام تعدادی حوزه فرعی نیز تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه توزیع کارت ورود به آزمون هم آغاز شده، افزود: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از امروز(25 اردیبهشت) تا 24 ساعت قبل از شروع آزمون می توانند از طریق سایت سازمان سنجش به  آدرس https://www.sanjesh.org برای اخذ کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

دادفر  تاکید کرد: از همه داوطلبان می خواهیم حتما نسبت به دریافت کارت ورود به آزمون خود اقدام کنند، چراکه ورود به آزمون بدون داشتن کارت ممنوع است.

وی با بیان اینکه  داوطلبان علاوه بر کارت ورود به آزمون باید کارت شناسایی معتبر را نیز به همراه داشته باشند، گفت: درصورتی که بین مشخصات داوطلب با مشخصات مندرج شده روی کارت مغایرتی وجود داشته باشد، می توانند به باجه های رفع نقص که در حوزه های امتحانی راه اندازی شده، مراجعه کنند.

مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه ضمن توصیه به همه داوطلبان برای حضور به موقع در حوزه امتحانی در روز آزمون، اعلام کرد: درب های حوزه های امتحانی از ساعت 6:30 صبح روزهای آزمون باز خواهد بود و ساعت 8:00 صبح هم بسته می شود، بنابراین از داوطلبان می خواهیم بگونه ای برنامه ریزی کنند تا در ترافیک نمانند و به موقع در محل آزمون حضور پیدا کنند.

وی در توصیه دیگری از داوطلبین خواست تا از همراه داشتن موبایل و تجهیزات الکترونیکی در جلسه امتحان خودداری کنند، چراکه حتی در صورت خاموش بودن آنها تخلف محسوب شده و می تواند منجربه محرومیت داوطلب شود.

دادفر درادامه به تداوم شیوع بیماری کرونا و تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری این آزمون اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در این آزمون اندیشیده شده  و هماهنگی هایی هم با دانشگاه علوم پزشکی شده تا ناظران بهداشتی در محل حوزه های امتحانی مستقر شوند.

وی با تاکید براینکه تمامی داوطلبین ملزم به استفاده از ماسک در محل آزمون هستند، اعلام کرد: از افرادی که کرونای آنها مثبت شده باشد در یک محل جدا آزمون گرفته می شود و اگر داوطلبی هم به  دلیل کرونا در بیمارستان بستری باشد، تمهیدات لازم دیده شده تا در همان محل بیمارستان آزمون بدهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha