• یکشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401022516646
  • خبرنگار : 30188

یک گوشی مناسب برای سفر؛ HUAWEI nova 9 SE

گوشی موبایل یکی از اصلی‌ترین ابزارها در سفر است. تقریباً بدون تلفن همراه، سفر غیرممکن است. برای انجام بسیاری از کارها در سفر همچون مسیریابی، عکاسی، موزیک گوش دادن، جمع آوری اطلاعات از اینترنت، صحبت کردن با دوستان و دیگر موارد تلفن همراه الزامی است. اگر (بلیط هواپیما) یا قطار خریداری کرده باشید و به داخل ایران و خارج از ایران سفر کنید، باید یک گوشی موبایل مناسب داشته باشید.

به گزارش ایسنا به نقل از سفر مارکت، اگر برای شما هم این سوال پیش آمده است که بهترین گوشی موبایل برای سفر کدام است، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

گوشی مناسب سفر باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که تعیین کننده گوشی مناسب است، نیاز شما از گوشی در سفر است. به عنوان مثال برخی از گردشگران تنها به عکاسی و گرفتن عکس‌های سلفی اهمیت می‌دهند. گوشی مناسب برای این افراد، گوشی است که کیفیت دوربین آن خوب باشد. از طرف دیگر برخی از گردشگران به دوام باتری و ماندگاری آن اهمیت می‌دهند. به طور کلی گوشی مناسب سفر گوشی است که دو ویژگی اصلی زیر را داشته باشند.

اولاً کیفیت دوربین آن مناسب باشد و دوماً ظرفیت باتری آن بالا باشد.

یکی از بهترین گوشی‌هایی که به بازار عرضه شده است و برای سفر نیز بسیار مناسب است، گوشی موبایل هوآوی nova 9 SE است. این گوشی موبایل قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و این موضوع سبب شده است که به یک گوشی منحصربفرد در حال حاضر تبدیل شود.

هوآوی nova 9 SE تمامی ویژگی‌هایی که یک گوشی موبایل مناسب را دارد. در ادامه به بررسی بیشتر ویژگی‌های این گوشی می‌پردازیم.

هوآوی nova 9 SE

همان‌طور که پیشتر به آن اشاره کردیم، هوآوی nova 9 SE یک گوشی مناسب برای سفر است. در ادامه برخی از ویژگی‌هایی که سبب شده این گوشی منحصربفرد باشد ذکر شده است.

  • کیفیت دوربین بالا

اگرچه تلفن همراه نمی‌تواند جای دوربین عکاسی حرفه‌ای را بگیرد اما امروزه گوشی‌هایی به بازار عرضه شده است که کیفیت دوربین آن‌ها بسیار قابل قبول است. گوشی‌هایی با دوربین چندگانه کیفیت بسیار خوبی دارند. هوآوی nova 9 SE یکی از آن گوشی‎‌ها است. این گوشی امکانات عکاسی مختلفی دارد که استفاده از آن‌ها سبب خلق تصاویری جذاب و خلاقانه می‌شود. دوربین مناسب سفر باید علاوه بر کیفیت بالای عکس، ضبط تصاویر آن نیز باکیفیت باشد. هوآوی nova 9 SE این ویژگی را نیز دارد.

هوآوی nova 9 SE دوربین اصلی با کیفیت 108 مگاپیکسل دارد و استفاده از قابلیت Super Night باعث می‌شود بتوانید بهترین عکس‌ها را در نور کم شب ثبت کنید. این گوشی به یک دوربین الترا واید 8 مگاپیکسل و ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز مجهز شده است. دوربین سلفی هوآوی nova 9 SE هم از یک لنز 16 مگاپیکسلی بهره برده است. این گوشی تصاویر بسیار خوبی در حرکت ثبت می‌کند. بنابراین اگر (بلیط هواپیما) یا قطار خریداری کرده‌اید و می‌خواهید از تمامی مسیر رفت و آمد فیلم یا عکس بگیرید، گوشی هوآوی nova 9 SE برای شما مناسب است.

 پیشنهاد می‌کنیم در سفر از یک پایه نیز جهت نگهداری گوشی و عکاسی استفاده کنید تا بتوانید تصاویر را به بهترین شکل ممکن ثبت کنید.

  • مقاومت فیزیکی بالا

اگر اهل ماجراجویی هستید، بهتر است گوشی موبایلی انتخاب کنید که مقاومت فیزیکی بالایی داشته باشد. هوآوی nova 9 SE بدنه پلاستیکی مقاوم و فشرده با ظاهری شبیه به شیشه دارد. ابعاد استاندارد و وزن کم این گوشی باعث شده است تا به راحتی در دستان شما جای بگیرد و اصطلاحاً خوش دست باشد. بدنه این دستگاه مقاوم است و در صورت ضربه دیدن، وارد شدن فشار و رطوبت از خود مقاومت نشان می‌دهد.

  • رابط کاربردی ساده

پردازنده‌های گوشی تلفن همراه باید قوی باشد تا بتوان همزمان از چند برنامه پخش موزیک، فیلم برداری، اینترنت، مسیریابی و دیگر موارد استفاده کرد. همچنین برای این که بتوانید از اینترنت گوشی موبابل خود در سفر استفاده کنید، موبایل شما باید سرعت پردازش بسیار خوبی داشته باشد. هوآوی nova 9 SE رابط کاربری EMUI 12 و قدرتمندی دارد که به راحتی می‌توانید تمامی برنامه‌ها همچون اپلیکیشن سفرمارکت را در آن نصب و راه‌اندازی کنید.

گوشی هوآوی nova 9 SE و سفرمارکت

یکی از بهترین برنامه‌هایی که باید پیش از سفر برروی گوشی موبایل خود نصب کنید، اپلیکیشن سفرمارکت است. این اپلیکیشن اطلاعات مفیدی درباره سفر به شما می‌دهد. همچنین در هرلحظه از سفر که باشید و به یکی از خدمات گردشگری نیاز پیدا کردید، به وسیله اپلیکیشن سفرمارکت می‌توانید به راحتی آن را تهیه کنید.

اگر پس از خرید گوشی هوآوی nova 9 SE برنامه سفرمارکت را نصب و در آن ثبت نام کنید، در قرعه کشی 3 پرواز داخلی به صورت خودکار شرکت داده می‌شوید. این پرواز می‌تواند به هرکجای ایران باشد و مطابق میل و نظر شما انتخاب می‌شود. بنابراین اگر به فکر یک گوشی جدید هستید، گوشی هوآوی nova 9 SE را انتخاب کنید. این گوشی موبایل علاوه‌بر اینکه برای سفر مناسب است، برای شما شانس برنده شدن در قرعه کشی نیز فراهم می‌کند. فقط کافی است پس از خرید گوشی هوآوی nova 9 SE اپلیکیشن سفرمارکت را روی گوشی هواوی نصب و راه‌اندازی کنید و در صفحه اینستاگرام سفرمارکت منتظر اعلام زمان برگزاری قرعه‌کشی و نتایج آن باشد.

تاریخ عرضه HUAWEI nova 9 SE

گوشی هوآوی nova 9 SE یکی از جدیدترین مدل گوشی‌های سری نوا و برند هواوی است که در 19 اردیبهشت در ایران رونمایی و فروش آن آغاز شد. کاربران این گوشی را با چهار خصوصیت بارز می‌شناسند. این خصوصیات عبارتند از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، قابلیت فیلم‌برداری در حالت Vlog، عملکرد عالی باتری و صفحه نمایش باکیفیت و حاشیه‌های بسیار باریک. این گوشی هوشمند را می‌توانید به کمک لینک خرید در سایت سفرمارکت به آدرس https://safarmarket.com/campaigns/huawei  نیز خریداری کنید. اگر (بلیط هواپیما) خریداری کرده‌اید و چمدان خود را بسته‌اید، تنها به یک گوشی موبایل مناسب برای سفر یعنی هوآوی nova 9 SE نیاز دارید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha