• سه‌شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۱:۰۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401022717961
  • منبع : نمایندگی سمنان

انتقاد نماینده ولی فقیه از التهاب آفرینی یک مسوول استانی برای پروژه ای با مصوبه قانونی مجلس

انتقاد نماینده ولی فقیه از التهاب آفرینی یک مسوول استانی برای پروژه ای با مصوبه قانونی مجلس
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مشکل کم آبی در سمنان و مصوبه قانونی مجلس در خصوص تامین آب این استان از آنچه التهاب آفرینی مسوولان برخی استان ها می خواند انتقاد کرد.

. حجت‌الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار کرد: آب مطالبه به حق مردم استان است و انتظار می رود به این مطالبه به حق پاسخ داده شود.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به این استان افزود: سفر رئیس جمهور به استان سمنان برکات زیادی داشت و یکی از موضوعات مهم سفر که همواره دغدغه مردم استان بوده موضوع آب است.

وی با گلایه از بی توجهی به پروژه دارای مصوبه قانونی تامین آب استان سمنان ادامه داد: متاسفانه در سفر اشکالاتی در بررسی این موضوع بوجود آمد و اخیرا برخی اظهارات نیز نگرانی‌ها را بیشتر کرد؛ از یک مقام دولت در یک استان انتظار نمی رود با اظهارات خود در خصوص طرحی که مصوبه قانونی مجلس را دارد، التهاب آفرینی کند.

حجت الاسلام مطیعی از تامین آب شرب به عنوان حق بدیهی شهروندان نام برد و تصریح کرد: آب شرب سالم، مطالبه به حق مردم این استان است و امیدواریم رئیس جمهور عنایت ویژه ای در این زمینه داشته باشند.

امام جمعه سمنان به عملکرد خوب دولت در مردمی سازی یارانه ها پرداخت و گفت: اصلاح یارانه‌ها اقدام مهم دولت است که همراهی همه دستگاه ها، همه قوا و آحاد جامعه را می‌طلبد.

مطیعی اضافه کرد: ممکن است برای بخشی از جامعه سوال، نگرانی یا ابهامی در خصوص این طرح ایجاد شده باشد که لازم است مسئولان همه ابعاد این طرح را تبیین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند افزایش قیمت با یارانه‌های پرداختی تناسب داشته باشد و هزینه بیشتری را متحمل نشوند؛ لازم است نظارت‌ها بر توزیع، قیمت‌گذاری و عرضه کالاها تشدید شده و نگرانی‌های مردم برطرف شود.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: یکی دیگر از مصوبات سفر، اختصاص مبلغ ۱۰میلیارد تومان به مصلی های استان سمنان بود اما در ادامه به شکل دیگری پیش رفت. مصلی‌های استان سمنان وضعیت مطلوبی ندارد و روند ساخت آن‌ها فرسایشی شده است که توجه ویژه دولت را می‌طلبد.

🔹مردم استان انتظار دارند وعده‌ها و مصوبات سفر رئیس جمهور پیگیری و اجرایی شود.

🔻در این نشست سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور نیز ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم فهیم و انقلابی سمنان، گزارشی از سفر خود به استان و بررسی برخی طرح‌ها، پروژه‌ها و مصوبات سفر ارائه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha