• سه‌شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۱:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401022717965
  • خبرنگار : 50253

کشف بیش از ۷۵۰۰ کیلوگرم کالای احتکاری در قوچان

کشف بیش از ۷۵۰۰ کیلوگرم کالای احتکاری در قوچان

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از کشف بیش از ۷۵۰۰ کیلوگرم کالای احتکاری از نوع آرد و روغن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد طبسی عصر دیروز، ۲۶ اردیبهشت، در حاشیه برگزاری نمایشگاه کشفیات این شهرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نمایشگاه پس از اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور در سطح شهرستان به اجرا در آمده، عنوان کرد: در شهرستان قوچان به صورت حداقلی ماهانه یک طرح امنیت محله‌محور انجام می‌شود و در اجرای آن با شناسایی پاتوق اراذل و اوباش، سارقان، موادفروشان، فروشندگان سلاح و مهمات و... با هماهنگی‌های قضایی کشفیات انجام می‌شود.

وی افزود: در این عملیات همه پلیس‌های تخصصی شرکت دارند و تعداد زیادی از کشفیات به مال‌باختگان تحویل داده شده است.

طبسی با اشاره به دستگیری هفت نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار و معروف شهرستان گفت: خط قرمز ما امنیت شهروندان است و با قدرت اعلام می‌کنیم جایی برای اراذل و اوباش در قوچان نیست و دستگیری افراد فراری همیشه در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان در مقابله با مخلان امنیت اظهار کرد: به کسانی که با نزاع دسته جمعی مخل امنیت هستند، اجازه جولان نمی‌دهیم و با گشت‌های سیار و ثابت به صورت ۲۴ ساعته با آنان برخورد می‌کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اشاره به دستگیری ۱۶۹ سارق سابقه‌دار گفت: از میان این افراد سه باند حرفه‌ای از شهرهای اطراف برای سرقت به این شهرستان می‌آمدند.

وی با اشاره به اقلام کشف شده در طرح امنیت محله گفت: در این طرح ۴۱۱ فقره اموال مسروقه، ٢۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۱۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی به همراه چهار قبضه سلاح گرم کشف و ۱۳۷ دستگاه خودرو به همراه ۲۵ دستگاه موتورسیکلت که فاقد پلاک و مزاحم مردم بود، توقیف شد.

طبسی در ادامه با اشاره به شرایط موجود با تاکید بر برخورد لازم به منظور پیشگیری از احتکار و شناسایی انبارهای غیرمجاز گفت: با بازرسی‌های انجام شده  ۱۱ هزار و ۵۶۰ عدد انواع کالای قاچاق و احتکار شده کشف شد.

وی افزود: این کشفیات شامل ۱۹۰۰ لیتر سوخت، ۴۵۰ کیلوگرم کود، ۱۰۰۰ کیلوگرم نهاده دامی، ۵۳۸۰ کیلوگرم روغن خوراکی، ۲۲۵۰ کیلوگرم آرد، ۵۴۰ عدد ماکارونی به همراه ۱۴ دستگاه استخراج‌کننده رمزارز و ۲۵ عدد لوازم یدکی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان اظهار کرد: با توجه به حساسیت‌های موجود برای امنیت مردم باند سارقان سیم و کابل که با سرقت اموال عمومی باعث نارضایتی مردم شده بودند، دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: طی این عملیات به دلیل عدم توجه به دستور ایست، پلیس به ناچار اقدام به تیراندازی کرد که در پی آن یک نفر مصدوم و در بیمارستان بستری شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha