• سه‌شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401022718106
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

سرانه فضاهای ورزشی 23 هزار متر مربع ارتقا می‌یابد

سرانه فضاهای ورزشی 23 هزار متر مربع ارتقا می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با توسعه فضاهای آموزشی سرانه فضاهای ورزشی در مدارس استان اردبیل تا 23 هزار متر مربع ارتقا می‌یابد.

کلام‌الله صفری در مراسم کلنگ‌زنی سالن ورزشی زکیه نیر اظهار کرد: در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش بر این است تا در استان اردبیل و فضاهای آموزشی آن 35 زمین چمن مصنوعی و پنج سالن ورزشی راه‌اندازی شود.


وی تصریح کرد: برای احداث این فضاهای ورزشی 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس این فضاهای آموزشی در مدارس و آموزشگاه‌های استان اردبیل اجرایی و در سال تحصیلی آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تعدادی از این زمین‌های چمن مصنوعی و سالن‌های ورزشی تا پایان امسال آماده بهره‌برداری شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.


صفری توجه به عدالت آموزشی، تربیتی و ورزشی را از رویکردهای آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و اجرای سند تحول آموزش و پرورش که در 6 ساحه به تربیت، آموزش و تعالی نسل آینده توجه دارد، سعی بر این است تا فضاهای آموزشی نیز وضعیت مطلوبی به خود بگیرد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در گام نخست 19 زمین چمن مصنوعی و پنج سالن ورزشی با تأمین اعتبار اولیه 12 میلیارد تومان اجرایی خواهد شد تا در مراحل بعد به تدریج بستر و اجرای سایر پروژه‌های ورزشی نیز به وجود آید.


صفری اضافه کرد: ما توجه جدی به ارتقا بعد جسمی، روحی و روانی دانش‌آموزان داریم تا در سایه ورزش بتوان جلوی آسیب‌ها و دغدغه‌های نسل آینده را گرفت.


وی بیان کرد: اگر به معنای واقعی سند تحول آموزش و پرورش در مدارس اجرایی و عملیاتی شود، نه تنها ارتقا سطح آموزشگاه‌ها و جایگاه معلمان را شاهد بوده بلکه به سرعت تحول در این بخش رقم خواهد خورد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد:‌ در همه مناطق استان و در آموزشگاه‌های متعدد این فضاهای ورزشی فراهم می‌آید تا امکان فعالیت‌های ورزشی و تندرستی دانش‌آموزان به وجود آید.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha