• سه‌شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401022718252
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبرداد:

خرید تجهیزات تنیس روی میز در شهرهای مختلف اردبیل

خرید تجهیزات تنیس روی میز در شهرهای مختلف اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: توجه به شهرستان‌ها در کانون حمایت و پشتیبانی هیئت‌های ورزشی به ویژه هیئت تنیس روی میز استان اردبیل قرار گیرد.

سجاد انوشیروانی در مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان اردبیل در سالن رضازاده اردبیل اظهار کرد: ورزش ما در کشور با چالش‌های جدی روبه‌روست به طوری که ادارات کل ورزش و جوانان، فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی با تنگناهای مالی و برخی دیگر از نارسایی‌های جدی روبه‌رو هستند که با همدلی و همراهی بیشتر می‌توان در این زمینه گره‌ها و نارسایی‌ها را گشود.


وی تصریح کرد: هیئت تنیس روی میز استان اردبیل در سال گذشته با برنامه‌های منظم و بر اساس تقویم پیشنهادی کارهای خود را به پیش برده و بیش از 30 برنامه عملیاتی و منظم را در طول سال اجرا کرده است.


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ضرورت تدوین برنامه استراتژیک و راهبردی را برای سال‌جاری یادآور شد و گفت: انتظار می‌رود این برنامه‌ها در مسیر اجرا با هماهنگی بیشتر اداره کل ورزش و جوانان انجام شده و گزارش‌های آن نیز به موقع به اداره کل ارسال شود.


انوشیروانی تعامل بیشتر با اداره کل ورزش و جوانان را به رئیس هیئت تنیس روی میز یادآور شد و افزود: ضروری است تا با توجه به تأمین منابع مالی مناسب برای هیئت‌های ورزش، فعالیت‌ها تنها در مرکز استان تمرکز نشده بلکه در رشته‌های مختلف به ویژه رشته جوان‌پسند، مفرح و نشاط‌آور تنیس روی میز شهرستان‌ها نیز در کانون توجه و پشتیبانی جدی قرار گیرند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از چهار شهرستان شمال استان و جلسه شورای ورزش این شهرستان‌ها داشتیم بیشترین مطالبه مدیران و رؤسای هیئت‌های شهرستان‌ها توجه بیشتر به مناطق مختلف استان و خرید و تأمین تجهیزات مورد نیاز بوده که ما نیز قول دادیم تا آخر خرداد بخشی از این تجهیزات و منابع را تأمین کنیم.


انوشیروانی اضافه کرد: هر چند در سال گذشته تخصیص بودجه برای ورزش و جوانان با مشکلات و نارسایی روبه‌رو شد ولی با قول وزارت ورزش و جوانان تا آخر خردادماه بخش عظیمی از منابع تأمین خواهد شد و ما نیز سعی خواهیم کرد تا این منابع را در اختیار شهرستان‌ها برای تجهیز و توسعه فعالیت‌های حوزه ورزش و جوانان قرار دهیم.


وی استعدادهای ناب ورزشی استان اردبیل را در رشته تنیس روی میز یادآور شد و بیان کرد: ما به وجود نوجوانان و جوانان با استعدادی همچون یسنا مهری‌فر در رشته‌های مختلف ورزشی افتخار می‌کنیم و امیدواریم این بازیکن تنیس روی میز استان اردبیل بتواند در سطح ملی و بین‌المللی درخششی بی‌نظیر داشته باشد.


انوشیروانی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: استان اردبیل مهد قهرمانان و استعدادهای ناب ورزشی در رشته‌های مختلف است و ما حمایت‌های همه‌جانبه را از این ورزشکاران مدال‌آور و توانمند انجام می‌دهیم و امیدواریم در رشته مفرح، جوان‌پسند و خانواده‌ دوست تنیس روی میز ظرفیت‌ها بیش از گذشته قابلیت ظهور و بروز پیدا کرده و این رشته ورزشی در مسیر همگانی شدن گام‌های اساسی را بردارد.


وی تصریح کرد: سعی ما بر این است تا به درآمدزایی باشگاه‌ها و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این رشته‌ها کمک کنیم و همگانی کردن این رشته می‌تواند به ارتقا سطح قهرمانی‌ها و شناسایی استعدادهای بی‌نظیر در این رشته کمک کند.


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سعی ما بر این خواهد بود تا در دوره جدید فعالیت تنیس روی میز برنامه‌های آموزشی و دوره‌های حرفه‌ای برای مربیان، داوران و بازیکنان مورد توجه قرار گرفته و این رشته ورزشی بتواند روز به روز در مسیر رو به جلو گام بردارد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha