• سه‌شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401022718283
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

مشکل آمادگی جسمانی بازیکنان تنیس روی میز رفع می‌شود

مشکل آمادگی جسمانی بازیکنان تنیس روی میز رفع می‌شود

ایسنا/اردبیل رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: تلاش ما بر این است تا با خرید تجهیزات و امکانات مدرن مشکل آمادگی جسمانی بازیکنان رشته تنیس روی میز را به صورت جدی و اساسی برطرف کنیم.

مهرداد علی قارداشی در مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان اردبیل اظهار کرد: شرایط مناسبی را در رشته تنیس روی میز در استان اردبیل شاهد هستیم و با ایجاد زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری امیدواریم با یک کار تیمی و حمایت ورزش و جوانان در این رشته ورزشی استعدادهای ناب شناسایی و معرفی شوند.


وی تصریح کرد: این استان می‌تواند ظرفیتی عظیم برای شناسایی و معرفی بازیکنان موفق تنیس روی میز در همه رده‌های سنی به تیم ملی باشد و ما در کنار بازیکنانی از تهران و همدان همواره بازیکنانی از استان اردبیل را نیز در رده‌های مختلف سنی برای حضور در مسابقات جهانی و بین‌المللی شاهد هستیم.


رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: فیزیک بدنی بازیکنان این استان در رشته تنیس روی میز شرایط مساعدی را برای کسب موفقیت این بازیکنان فراهم کرده و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که کشورمان در مسابقات جهانی و المپیک بتواند جایگاه‌های ممتاز و شاخصی را به دست آورد.


علی قارداشی ضرورت تأمین تجهیزات و امکانات مناسب را با همکاری ورزش و جوانان یادآور شد و افزود:‌ آمادگی جسمانی یکی از مباحث جدی در رشته تنیس روی میز است که ما با ارزیابی دقیق از شرایط بازیکنان، سعی داریم تا امکانات و تجهیزات مناسب را برای ارتقا آمادگی جسمانی بازیکنان تنیس روی میز خریداری کرده و فراهم کنیم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با تبادل اطلاعات و تکیه بر خرد جمعی در سایه کار تیمی به راحتی می‌توان در این رشته ورزشی موفق عمل کرده و حتی در مسابقات برون مرزی نیز مدال‌آوری‌های متعددی را شاهد بود.


علی قارداشی از توزیع منابع و اعتبارات بین استان‌های مختلف با اولویت خرید تجهیزات سخت‌افزاری خبر داد و اضافه کرد: در کنار این امر در صدد راه‌اندازی سامانه‌ای هستیم تا فعالیت‌های انجام شده در استان‌ها در سریعترین زمان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان در استان‌ها و فدراسیون‌ها قرار گیرد.


وی بیان کرد: امیدواریم با برقراری این سامانه و اتوماسیون الکترونیکی گزارش‌دهی هیئت‌های استانی و شهرستانی به صورت منظم و مرتب انجام شده و ما نیز بتوانیم به تناسب این فعالیت‌ها منابع اعتباری بیشتری را به استان‌ها اختصاص دهیم.


علی قارداشی با ابراز خرسندی از موفقیت‌های بازیکن تنیس روی میز استان اردبیل یسنا مهری‌فر برای حضور در مسابقات آسیایی پیش رو ادامه داد: انتظار می‌رود در لیگ کشوری نیز این بازیکن توانمند و با آتیه بتواند موفق عمل کرده و قهرمانی‌های خود را تکرار کند.


رئیس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا هیئت استان اردبیل را بیش از گذشته مورد حمایت قرار داده و شرایط مطلوبی را برای فعالیت این رشته ورزشی در سطح ملی و استانی فراهم کنیم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha