• سه‌شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401022718604
  • خبرنگار : 30058

پردیس علم و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی راه اندازی می شود

پردیس علم و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی راه اندازی می شود

ایسنا/اردبیل طی تفاهم‌نامه فی ما بین دانشگاه محقق اردبیلی و پارک علم و فناوری استان اردبیل، پردیس علم و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی راه اندازی می شود.

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری فی ما بین دانشگاه محقق اردبیلی و پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: با انعقاد این تفاهم نامه، پردیس علم و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه در قالب این تفاهم نامه عناوین تحقیقاتی اولویت ‌دار و اطلاع‌ رسانی جهت تعریف پروژه‌های کاربردی به صورت مستمر توسط دانشگاه اعلام خواهد شد، گفت: همچنین دانشگاه از پژوهش‌های کلان و کاربردی آموزش‌ های منطقه‌ای و استانی بر اساس اولویت‌های طرفین حمایت خواهد کرد.

حبیبی از اختصاص زمین برای راه ‌اندازی این پردیس توسط دانشگاه خبر داد و افزود: دانشگاه فضای لازم برای استقرار واحدهای فناور را در سایت پردیس تامین خواهد کرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از برخورداری فناوران از خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه در راستای ارتقای مهارت خبر داد و تصریح کرد: دانشگاه همچنین در خصوص پشتیبانی از سمینارها، همایش ‌ها و رویدادهای تخصصی و حمایت از طرح ‌های آموزشی توأم با اشتغال اقدام خواهد کرد.

حبیب ابراهیم پور رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل نیز از هدایت پروژه‌ ها و پژوهش ‌های پارک در جهت اولویت ‌های سرمایه ‌گذاری منطقه ای و بکارگیری ظرفیت‌ های تحقیق و توسعه برای ایجاد و بکارگیری فناوری‌ های نوین خبر داد و گفت: پارک علم و فناوری در قالب این تفاهم نامه در راستای برگزاری دوره ‌های مهارت‌آموزی و ارائه نتایج حاصل از پژوهش ‌ها و انتقال دانش فنی اقدام خواهد کرد.

وی از ارائه تمامی خدمات آموزشی، فنی و تخصصی، خدمات کارگاهی و دانش بنیان توسط پارک علم و فناوری خبر داد و افزود: تهیه مجوزهای مورد نیاز و تهیه مستندات مربوطه به پیگیری امورات و فعالیت‌های مورد نیاز نیز توسط پارک انجام خواهد شد.

انتهای خبر

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha