• چهارشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401022819173
  • خبرنگار : 71620

روح الامینی: سرمایه‌گذاری در صنعت پزشکی به شدت کاهش پیدا کرده است

روح الامینی: سرمایه‌گذاری در صنعت پزشکی به شدت کاهش پیدا کرده است

یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس یازدهم از کاهش با شدت و حدت سرمایه‌گذاری در صنعت پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجلس طی هفته آینده، گفت: عزیزان بسیاری در تلاش برگزاری یک رقابت سالم هستند؛ بنابراین مجددا تاکید می‌کنم کلیت یکپارچه و حفظ شأن مجلس را رعایت کنیم؛ چرا که هرسال عده‌ای برای حضور در جایگاه بالای صحن انتخاب می‌شوند، البته آن بالا هم خیلی بالا نیست و سالی یک مرتبه تغییر می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد: کارهای زمین مانده بسیاری برای مجلس وجود دارد به ویژه در شرایط اقتصادی و اجتماعی کنونی که باید به اولویت‌ها توجه کنیم. امروز برخی از طرح‌های مجلس با وجود داشتن ده‌ها مخالف و موافق مورد بحث بسیار در صحن قرار می‌گیرند و نهایتا به نتیجه نمی‌رسد یا بین مجلس و شورای نگهبان در رفت و آمد هستند. بر اساس محسابه دوستان دقایق مجلس میلیاردی هزینه دارد. هیئت رئیسه جدید به این نکته توجه کند.

سرمایه گذاری در صنعت پزشکی به شدت کاهش پیدا کرده است

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه موظف به حمایت از نظام، مقام‌های سه گانه در زمان انجام جراحی اقتصادی در کشور هستیم، گفت: باید دقت کرد که کشاورزی و تولید در کشور لطمه نخورد. اقشار ضعیف مورد حمایت واقع شوند. صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی کمتر از نان مردم نیست. اوضاع طوری است که سرمایه گذاری در صنعت پزشکی و دارویی به شدت کاهش پیدا کرده است و نظام قیمت گذاری دستوری و بسیاری از ملاحظات دیگر، سرمایه گذاران را به سمت ورشکستگی سوق داده است. دولت باید پرداختن کالابرگ صنایع را نیز دریابند؛ چرا که اگر امروز و فردا برای صنایع فکری نشود ۳ الی ۶ ماه دیگر بسیار دیر خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha