• چهارشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401022819262
  • خبرنگار : 50291

یک مقام مسئول عنوان کرد:

ایام‌ الله خردادماه جایگاه والایی در سپهر سیاسی اجتماعی ایران اسلامی دارد

ایام‌ الله خردادماه جایگاه والایی در سپهر سیاسی اجتماعی ایران اسلامی دارد

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: ایام‌الله خردادماه جایگاه بسیار والایی در سپهر سیاسی و اجتماعی کشور دارد و هر ایرانی مؤمن، آزاده و باشرافتی از یادآوری آن احساس غرور می‌کند.

علیرضا فاتحی‌نژاد امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در جلسه ستاد ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرستان قرچک بیان کرد: ایام‌الله خرداد ، از جمله سالروز فتح خرمشهر ، قیام پانزده خرداد و سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ایام مهمی برای کشور است.

وی ادامه داد: حماسه سوم خرداد با وحدت و همدلی نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان سلحشور و جان‌ برکف رقم‌زده شد تا نقطه عطف افتخارآفرینی در پیروزی‌های دفاع مقدس باشد و فتح‎الفتوحی لقب بگیرد که به فرموده امام راحل، آزادی الهی بود.

این مقام مسئول بیان کرد: اهمیت گرامیداشت سوم خرداد ماه کمتر از دهه مبارکه فجر نیست، لذا باید با همان شور و اشتیاق برنامه‌ریزی صورت گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: در خصوص تبیین و بازخوانی شخصیت امام راحل نیز وظیفه بزرگی برعهده داریم ؛ یقیناً ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در حقیقت حرکتی مهم و موثر در راستای احیاء دین اسلام و آموزه‌های دینی بود ، بنابراین تجلیل از حضرت امام تجلیل از شخص نیست ، بلکه تجلیل از مرجعیت و رهبری است.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: مردم دشت ورامین در پانزدهم خرداد سال ۴۲ برای تحقق آرمان مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم، از جان خود گذشتند و اوج ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.

فرماندار قرچک اظهار کرد: تبیین شخصیت امام راحل، شهدای گرانقدر و قیام پانزده خرداد در کنار روشن‌گری علما، مبلغان و خانواده محترم شهدا و ایثارگران باید در قالب برنامه‌های فرهنگی هنری فاخر و جذاب همچون نماهنگ سلام فرمانده به ظهور و بروز برسد.

فاتحی نژاد یادآور شد: کمیته‌های مسئول این مناسبت‌ها و همه دستگاه‌های اجرایی، بخشداری، دهیاری‌ها، شهرداری و سایر نهادها پای کار باشند و نهایت تلاش خود را بکارگیرند تا ایام پرشوری رقم بزنند، این ایام فرصت خوبی است در راستای تحقق جهاد تبیین گام برداشته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha