• چهارشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401022819300

عضو شورای شهر مشهد خبر داد

تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه کارآفرینی بانوان در مشهد

تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه کارآفرینی بانوان در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین بنیاد علوی، جهت توسعه حوزه کارآفرینی بانوان در مشهد اختصاص یافت.

سید حسین علوی‌مقدم، در گفت وگویی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بانوان کارآفرین در مشهد، اظهارکرد: این اتفاق یک رویداد و نمایشگاه بی‌نظیری در ابعاد ملی است که با حضور همه نهادها و ارگان‌های فعال در امر کسب و کار کشور فعال شده است.

وی افزود: یکی از نشانه‌های توسعه‌یافتگی در جوامع، میزان بهره‌وری و استفاده از ظرفیت بانوان آن جامعه در حوزه‌های مختلف به ویژه فعال‌سازی آنان در زمینه کارآفرینی است.

علوی‌مقدم ادامه‌داد: کارآفرینان موتور محرکه و پیشران توسعه هستند و کارآفرینی به ویژه در حوزه بانوان، خلق ارزش است که منجر به توسعه اجتماعی می‌شود و شایسته تقدیر و احترام است.

عضو کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به تنوع فعالیت بانوان کارآفرین افزود: امروز کار شرافتمندانه، تولید و اشتغال، تلاش‌های بدخواهان را خنثی خواهد کرد؛ به ویژه اینکه حمایت از تولید یکی از خواسته‌های مهم رهبر معظم انقلاب است و ‌مسئولان باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد و نماینده این شورا در حوزه کسب و کار گفت: برای ارتقاء حوزه بانوان کارآفرین باید به دنبال شبکه‌سازی، آموزش و توانمندسازی آنان و بازارسازی برای محصولات بانوان کارآفرین باشیم و در این زمینه باید برنامه‌ریزی منسجمی صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، علوی‌مقدم خاطرنشان کرد: اخیرا در جلسه‌ای که با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرعامل بنیاد علوی و شهردار مشهد داشتیم، اتفاق بزرگی در زمینه کارآفرینی بانوان‌ در حاشیه شهر مشهد رقم خورد و مقرر شد تا مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین بنیاد علوی جهت توسعه حوزه کارآفرینی بانوان در مشهد اختصاص یابد.

رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شهرداری و شورای شهر مشهد برنامه‌ریزی جدی در این حوزه دارند و با اختصاص این مبلغ قطعا می‌توانیم اقدامات موثری را برای بانوان کارآفرین مشهدی و اشتغال‌زایی انجام دهیم. سازوکار این برنامه‌ریزی در این حوزه، در حال انجام است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha