• چهارشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401022819368
  • خبرنگار : 50477

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

سپاه نوکر مردم و آماده به خدمت است

سپاه نوکر مردم و آماده به خدمت است

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به ظرفیت های بزرگ قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ع)، گفت: متاسفانه نتوانسته ایم از این ظرفیت استفاده لازم کنیم.

سردار علی ملک‌شاهکویی عصر امروز در همایش نخبگان و منتخبین فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج که با حضور سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد، اظهار کرد: توجه خاص فرمانده کل سپاه پاسداران و اجازه ایشان مبنی بر فعالیت قرارگاه خاتم الانبیا در استان گلستان برای مردم این خطه بسیار جالب بود.

وی به فعالیت های مختلف قرارگاه خاتم الانبیا در حوزه های مختلف اعم از جاده، بیمارستان، آبرسانی، کشاورزی، شهربازی، میگو و غیره اشاره کرد و افزود: اگر قرارگاه خاتم الانبیا در برخی از این پروژه ها ورود پیدا نمیکرد کسی نمی توانست این پروژه ها را در استان پیگیری کند و اجرای آن از عهده شرکت های خصوصی و پیمانکاران خارج بود و متاسفانه تنها استانی بودیم که نتوانستیم از توانمندی و ظرفیت بالای قرارگاه خاتم الانبیا استفاده کنیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه با ساخت سد نرماب مشکل مردم شرق استان گلستان در بخش آب شرب و کشاورزی حل می شود، یادآور شد: سد نرماب پروژه سنگین و در حد ملی است و اگر مشکلات دیگر آن برطرف شود ۱۳۲ روستا و سه شهرستان از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند و ۴۸ درصد مانع وقوع سیلاب های بزرگ خواهد شد و نزدیک به ۲۳۰ هزار هکتار اراضی پایین دست سد نرماب زیر کشت می رود.

ملک‌شاهکویی از توجه فرمانده کل سپاه پاسداران به تکمیل زیرساخت های سپاه استان گلستان قدردانی کرد و متذکر شد: در قالب طرح شهید سلیمانی، قرارگاه ۱۷ ربیع الاول و قرارگاه شهید امانی اقدامات مختلفی به همت بسیجیان باانگیزه استان گلستان در حال انجام است.

وی وحدت بین شیعه و سنی را مثال‌زدنی خواند و تاکید کرد: گلستانی‌ها همواره پای کار انقلاب اسلامی هستند و ما به عنوان نوکر مردم آماده خدمت به مردم هستیم و هر سنگی که پیش پای مردم باشد برای رفع آن تلاش خواهیم کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه زمانی می توانیم به خودمان نمره دهیم که ببینیم مردم چقدر از ما راضی هستند، تصریح کرد: مردم به خوبی متوجه اقدامات مسئولان می شوند و همت، انسجام و وحدت بین مردم و علمای شیعه و سنی نقش آن در رشد و توسعه استان را درک خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha