• چهارشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1401022819423
  • منبع : نمایندگی کردستان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی کردستان تاکید کرد:

وحدت، آگاهی و حضور لازمه شرایط کنونی جامعه است

وحدت، آگاهی و حضور لازمه شرایط کنونی جامعه است

ایسنا/کردستان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی کردستان وحدت، آگاهی و حضور را سه گذاره مورد تأکید مقام معظم رهبری به مردم بیجار در سفر تاریخی شان به این شهرستان، عنوان کرد و گفت: وحدت، آگاهی و حضور لازمه شرایط کنونی جامعه است.

مهدی رمضانی امروز(۲۸ اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان بیجار و رونمایی از کتاب "دانه های خاکشیر" که در سالن سینما آزادی بیجار برگزار شد، وحدت، آگاهی و حضور را سه گذاره مورد تأکید مقام معظم رهبری خطاب به مردم فهیم، بصیر و تاریخ ساز بیجار عنوان و اظهار کرد: آنچه رهبری در سال ۸۸ فرموند در مقطع کنونی بسیار مورد نیاز جامعه است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب و تاکید ایشان بر قدرتمند شدن کشور افزود: وحدت، حضور و بصیرت، نیاز اصلی جامعه کنونی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استان کردستان ضمن بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به بیجار بیان کرد: ایشان با تقدیر از مردم بیجار و برشمردن مصادیق بارز جانفشانی های نوجوانان بیجاری در جنگ تحمیلی  بیان کردند که مردم بیجار به مدد اهل بیت عصمت و طهارت توانسته جوهره ی وجودی خود را به اثبات برساند.

وی ملقب کردن کردستان به استان فرهنگی از سوی معظم له را برگرفته از فکر بلند و اندیشه نافذ ایشان دانست و افزود: این توصیف مقام معظم رهبری منافی با تفکرات دهه ۶۰ مبنی بر امنیتی بودن استان کردستان بود.

رمضانی تأکید کرد: نگاه قدرشناسانه نسبت به ولی فقیه را مطمح نظر داشته باشیم چرا که داشتن رهبری فرزانه که دشمنان از هیبت ایشان واهمه دارند و تمام نقشه‌هایشان با یک سخنرانی ایشان نقش بر آب می‌شود، موهبت الهی است.

وی همچنین خطاب به جوانان توصیه کرد: جوان امروز باید متوجه رسالت خود در این برهه تاریخی باشد و مدام این دغدغه را داشته باشد که مسئولیتش را چگونه باید انجام دهد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استان کردستان خواسته‌ای هم از جوانان غیور کردستانی داشت و افزود: جوانان در فضای مجازی درخواست سفر مجدد مقام معظم رهبری را باز نشر دهند چرا که این اقدام نشان‌دهنده ولایتمداری، قدرشناسی و مصداق بارز شعائر الله است.

وی در رابطه با اقدام اخیر دولت و حذف ارز ترجیحی نیز تصریح کرد: دولت امروز جراحی بزرگی در اقتصاد انجام داده است که شاید نتوان با هیچ منطق سیاسی این اقدام را توجیه عملیاتی کرد، چرا که منطقاً هیچ دولتی در دوره اول خود دست به چنین اقداماتی نمی‌زند اما بنای این دولت این است که هر زمان منافع مردم در میان باشد باید اقدام در خور صورت گیرد.

رمضانی خاطر نشان کرد: از اقتصاد رانتی ناشی از ارز ترجیحی ۱۵ میلیون غیر ایرانی ارتزاق می‌کردند و این امر موجب رونق‌گیری بازار کشورهای همسایه، تحمیل مشکلات به مردم و سودجویی رانت‌خواران و محتکران شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha