• پنجشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401022919730
  • خبرنگار : 50163

امام‌ جمعه ابهر:

تحریف دستاوردها بدتر از تحریم است

تحریف دستاوردها بدتر از تحریم است

ایسنا/زنجان امام‌ جمعه ابهر گفت: تحریف هر روز بر دامنه مشکلات خواهد افزود و ابعاد تازه‌ای را پیش پای دلسوزان انقلاب خواهد گشود.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور پیش از ظهر امروز (۲۹ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه برگزاری اولین دوره خبرنویسی در حوزه معرفتی و دینی ابهر، اظهار کرد: در حال حاضر مهم‌ترین برنامه‌ جبهه استکبار، ناامید کردن مردم از مسیر عزت‌مندانه انقلاب، کوچک شمردن افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحریف بنیان‌های فکری و عقیدتی انقلاب است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: یکی از راهبردی‌ترین برنامه‌ها برای خنثی‌سازی این توطئه‌ها، جهاد تبیین و تربیت نیروهای انقلابی برای روایت‌گری درست دستاوردهای انقلاب است، تحریف را بسیار بدتر از تحریم دانست و افزود: با سازگاری و مقاومت می‌توان زندگی را به جلو برد اما تحریف هر روز بر دامنه  مشکلات خواهد افزود و ابعاد تازه‌ای را پیش پای دلسوزان انقلاب خواهد گشود.

مرادپور ادامه داد: نیاز امروز جامعه و نظام ما، ورود تخصصی به عرصه رسانه و استفاده مطلوب و کارآمد از شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های خبری برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، لذا تربیت و آموزش نیروهای انقلابی در حوزه اطلاع‌رسانی، تولید رسانه‌ای، حمایت و باز کردن میدان برای ورود جریان‌های انقلاب باید فراهم شود.

امام جمعه ابهر گفت: در راستای تامین نیروی انسانی متخصص و تربیت تبیین‌گران ولایت‌مدار در حوزه اطلاع‌رسانی و خبرنگاری، این دفتر قصد دارد تا با همکاری و مشارکت مراکز آموزشی و دیگر نهادهای انقلابی، اولین کارگاه آموزش خبرنگاری را با عنوان «خبرنویسی در حوزه‌های معرفتی و انقلابی» برگزار کند.

وی با توضیح اینکه کارآموزان در سه جلسه دو ساعته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با اصول و فنون خبرنویسی، اصول و مبانی تیترنویسی، اصول و فنون مصاحبه خبری، اصول و فنون گزارش‌نویسی، آشنایی با حقوق رسانه و اخلاق روزنامه‌نگاری آشنا خواهند شد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به ثبت‌نام این کارگاه آموزشی می‌توانند از ابتدای خردادماه به دفتر امام جمعه و یا روابط‌عمومی ادارات آموزش‌وپرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و یا کانون بسیج هنرمندان و ورزشکاران شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha