• جمعه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401023020443
  • خبرنگار : 50134

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

بودجه فرهنگی آذربایجان غربی تقویت شود

بودجه فرهنگی آذربایجان غربی تقویت شود

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: بودجه فرهنگی استان نیازمند تقویت است.

حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری امروز۳۰ اردیبهشت در مراسم دیدار رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم، نخبگان و خانواده شهدای استان که در سالن برق استان برگزارشد، افزود: باتوجه به حساسیت استان و مرزی بودن استان بودجه فرهنگی استان نیازمند تقویت است.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی از حیث شاخص های توسعه در رتبه پایینی قرار دارد، تصریح کرد: استان مستلزم توجه ویژه دولت است، هیات دولت برنامه ریزی کند تا امکان ارتقا و توسعه شاخص های استانی از جمله آموزش، بهداشت و اشتغال فراهم شود.

حجت الاسلام شبستری با تاکید به مشکل سیب استان و ارومیه خاطر نشان کرد: حل معضل سیب استان نیازمند یک برنامه ریزی و تدبیر است بنابراین باید تدبیری اندیشیده شود تا از واردات سیب به کشور جلوگیری شده و زمینه صادرات به موقع سیب استان فراهم شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دولت انقلابی در مسئله مبارزه با کرونا و بیمه همگانی خوب عمل کرد، اظهار کرد: امروز دولت در زمینه اقتصادی وارد عمل شده و با حذف ارز ترجیحی که زمینه ساز رانت و فساد است،  کشور را از یک گردنه اقتصادی عبور می دهد که برای موفقیت شدن در این مرحله نیازمند همکاری مردم هست.

وی با اشاره به اینکه مسئله فساد در بعضی از ارگان ها مردم را آزار می دهد، تصریح کرد: فساد در بعضی ارگان ها موجب بی اعتمادی مردم نسبت به دولت و نظام می شود بنابراین نهاد های نظارتی، دیوان محاسبات و عدالت اداری با نظارت دقیق نسبت به بعضی ارگان ها جلوی این بی اعتمادی و فساد ها را بگیرند.

حجت الاسلام شبستری ادامه داد: خانواده شهدا و متدین کشور در اجرای قانون عفاف و حجاب و اقدامات فرهنگی دولت گلایه مند هستند انتظار می رود دولت این قانون را سریعا اجرا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha