• شنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401023120620
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده مردم مشگین‌شهر در سخنرانی پیش از نماز جمعه:

سال ۱۴۰۱ برای مشگین شهر سال طلایی است

سال ۱۴۰۱ برای مشگین شهر سال طلایی است

ایسنا/اردبیل نماینده مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سال‌جاری برای این شهرستان سال طلایی است.

محمود عباسزاده  در سخنرانی پیش از نماز جمعه این هفته مشگین شهر تصریح کرد: در آزادسازی خرمشهر درس ها و عبرت هایی وجود دارد که باید تحلیل شود.

وی افزود: در آزادسازی خرمشهر چندین عامل مهم  باعث شد رزمندگان با دستهای خالی بتوانند به پیروزی برسند که یکی از این عوامل ، علاوه بر ازخودگذشتگی ها و مجاهدت ها عامل اعتماد به نفس اجتماعی بود که توانستند خرمشهر را آزاد کنند.

این مسئول ادامه داد :عامل اعتماد به نفس اجتماعی می‌تواند  بر همه عوامل از جمله نرخ بیکاری ، توسعه  و... تاثیر گذار باشد و هر حرکتی که بخواهد اعتماد به نفس یک ملت و شهر را تخفیف دهد اگر عامدانه باشد خیانت است و اگر سهوی باشد محدودیت درک است و باید با عوامل اعتماد به نفس شکن  در جامعه و سیاه نمایی ها مقابله شود.

 عباسزاده بیان کرد: سال ۱۴۰۱ برای شهرستان مشگین شهر و طبعاً برای استان و کشور سال طلایی برای پیشرفت است و با وجود تحریم ها و فشار قوی برای محدودیت ملت ایران در سال گذشته بیش از هزار میلیارد تومان در شهرستان مشگین شهر در انجام پروژه های مختلف هزینه شده است.

وی تشریح کرد: مسیر چهار بانده مشگین شهر _اردبیل در عرض ۱۰ ماه از ۶۰ درصد به ۹۵ درصد رسیده است و در اخرین مرحله ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این مسیر تزریق  شده است.
عباسزاده افزود:  ۶۰ میلیارد تومان نیز به محور رضی برای چهاربانده شدن تخصیص یافته ،کلنگ چهاربانده شدن مسیر اهر _مشگین شهر نیز تزریق شد که قطعه اول این پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرا در خواهد آمد و باعث تسهیل ورود سرمایه گذار ها به مشگین شهر خواهد شد.
عباسزاده ادامه داد :در حوزه آبرسانی باید گفت در تمام روستاهای شهرستان شبکه آبرسانی مستهلک شده بود که اکنون  قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در زمینه اصلاح شبکه ، نیرو رسانی و تامین منبع در حال فعالیت است و مناقصه پروژه آبرسانی به  ۱۱۰ روستا با ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارنیز در حال انجام است تا فعالیت در این زمینه ادامه یابد.

وی در خصوص فعالیت های انجام یافته در حوزه برق گفت: در حوزه برق نیز پست ۲۳۰ کیلواتی مشگین شهر ۷۰ درصد پیشرفت دارد و طرح تبدیل سیم های مسی به سیم های خود نگه دار نیز در حال انجام است و در مرداد ماه امسال نیز پروژه زمین گرمایی مشگین شهر به راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha