• یکشنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401030100168
  • خبرنگار : 50477

توضیحات مدیرکل سیاسی استانداری گلستان پیرامون یک شائبه:

آیا مدیران گلستانی از یک شهر یا منطقه خاص انتخاب شده‌اند؟

آیا مدیران گلستانی از یک شهر یا منطقه خاص انتخاب شده‌اند؟

ایسنا/گلستان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با اشاره به اینکه در انتصاب مدیران تلاش کرده‌ایم شایسته‌سالاری مهم‌ترین مولفه باشد، گفت: مدیران استان گلستان از سرتاسر استان و به صورت بومی انتخاب شده‌اند.

هادی احمدی در گفت و گو در جمع مدیران و جمعی از معتمدین شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه تا به امروز از 202 پست موجود ستادی در استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی تا کنون 100 پست جابه جا شده‌اند، اظهار کرد: این به معنای آن است که 50 درصد مدیران گذشته تغییر کرده‌اند و اگر آمار افراد ابقا شده را نیز به این لیست اضافه کنیم به معنای آن است که سرعت تغییرات منطقی است.

وی با بیان اینکه 94 درصد مدیران جدید منصوب شده در دولت سیزدهم در استان گلستان بومی استان خودمان هستند، افزود: این آمار در طول دولت‌های مختلف بی‌سابقه بوده که به دلیل تاکید استاندار گلستان بر استفاده از نیروهای شایسته بومی است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان با تاکید بر اینکه مدیران منصوب شده در استان گلستان در دولت سیزدهم از سرتاسر استان انتخاب شده اند، خاطرنشان کرد: 40 درصد مدیران از مرکز استان، 32 درصد شرق استان و 28 درصد از غرب استان انتخاب شده‌اند که تقریبا در تناسب با جمعیت و وسعت تقریبا منطقی به نظر می‌رسد.

احمدی استقاده از برادران اهل تسنن در مناصب مهم استانی و شهرستانی را یکی دیگر از دستاوردهای این دولت دانست و ادامه داد: تا کنون یکی از معاونین استاندار گلستان و چهار فرماندار از برادران اهل تسنن انتخاب شده‌اند که اگر معاونین فرماندار و بخشداران را نیز به آن اضافه کنیم آمار بسیار بیشتری خواهد شد.

وی عزم و اراده دولت را تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر زمینه‌سازی برای تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: همه ما در دولت سیزدهم خود را زیر یک بیرق می‌دانیم که آن بیرق تنها و تنها ولایت مطلقه فقیه است.

به گزارش ایسنا در روزهای گذشته مطالبی در فضای مجازی با عنوان غش کردن کمیته انتصابات به سمت برخی شهرها و مناطق خاص مطرح شده بود که هادی احمدی با ارائه آمار فوق به این شائبه پاسخ داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha