• یکشنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401030100248
  • خبرنگار : 71489

کوهساری: باید برای مردم مشخص شود که نتیجه سفرهای خارجی مسئولان چیست؟

کوهساری: باید برای مردم مشخص شود که نتیجه سفرهای خارجی مسئولان چیست؟

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای شفافیت درباره موضوعاتی نظیر مزایایی که برخی مسئولین از آن استفاده می‌کنند نظیر خانه‌های سازمانی، ماشین‌های در اختیار و سفرهای خارجی شد و گفت: باید برای مردم مشخص شود که نتیجه این سفرهای خارجی چیست؟

به گزارش ایسنا، غلامعلی کوهساری در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: بر اساس قانون اساسی هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در برابر همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهار نظر نماید.

وی افزود: موضوعی که امروز در سطح جامعه با آن مواجه هستیم بحث وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم است و من خواهش می‌کنم که به این موضوع توجه شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «شاهد مشکلات اقتصادی در نقاط مختلف کشور هستیم»، خاطرنشان کرد: مردم عزیزمان به‌ویژه آن‌ها که به بیمارستان‌ها مراجعه دارند با مشکلاتی مواجه هستند. همچنین در سطح کشور به ویژه در استان گلستان که یکی از تولید کنندگان اصلی گندم کشور است شاهد تشکیل صف‌هایی مقابل نانوایی‌ها هستیم؛ این قابل پذیرش نیست که مردم برای دریافت نان بخواهند زمان زیادی را در صف‌های نانوایی معطل بمانند.

کوهساری همچنین با اشاره به رسیدگی مجلس به طرح شفافیت قوای سه گانه خواستار اجرای شفافیت درباره موضوعاتی نظیر مزایایی که برخی مسئولین از آن استفاده می‌کنند نظیر خانه‌های سازمانی، ماشین‌های در اختیار و سفرهای خارجی شد و گفت: باید برای مردم مشخص شود که نتیجه این سفرهای خارجی چیست.

وی افزود: در دو سال گذشته در همین مجلس، بنده و برخی از نمایندگان به عنوان نماینده مجلس به هیچ سفر خارجی نرفته‌ام و تمایلی هم برای این سفرها نداریم اما افرادی هستند که چندین بار به سفرهای خارجی رفتند. در گذشته نیز یکی از وزارتخانه‌ها افراد زیادی را به روسیه فرستاد و همچنین اخیراً نیز شنیده‌ایم که قرار است که عده‌ای دیگر از وزارت‌خانه‌ها به سوئیس بروند؛ باید نتیجه این سفرها از سوی وزارتخانه‌های مختلف مشخص شود. همچنین برخی افراد از یک محل حقوق دریافت نمی‌کنند بلکه عضو هیئت مدیره چندین مجموعه هستند و از محل‌های مختلف حقوق دریافت می‌کنند که این موضوع نیز باید شفاف شود.

به گزارش ایسنا محمد باقر قالیباف رییس مجلس، در واکنش به تذکر این نماینده مجلس اظهار کرد: همه نکاتی که مطرح شد در قانون مورد رسیدگی به صورت صریح و روشن آمده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha