• دوشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401030201343
  • خبرنگار : 30188

آموزش تعمیرات موبایل ساده‌ترین راه کسب درآمد بدون سرمایه

آموزش تعمیرات موبایل ساده‌ترین راه کسب درآمد بدون سرمایه

در حال حاضر با توجه به بازار کار خوبی که تعمیرکاران موبایل دارند و درآمد بالایی که متخصصان این شغل از این حرفه به دست می آورند تقاضا برای یادگیری تعمیرات موبایل افزایش یافته است و افراد بسیاری به دنبال آموزش تعمیرات موبایل برای ورود به بازار کار این شغل پردرآمد هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از فنی برق، از آنجایی که یادگیری تعمیرات موبایل پیچیدگی های خاص خود را دارد یکی از مهم ترین سوالاتی که برای هنرجویان تعمیرات موبایل ایجاد می شود این است که چگونه تعمیرات موبایل را یاد بگیرند و بهترین راه برای آموزش تعمیرات موبایل و تسلط به مهارت های این شغل کدام است؟ در این مطلب قصد داریم در رابطه به این سوال توضیحات بیشتری ارائه دهیم، با ما همراه باشید.

هدف خود را از آموزش تعمیرات موبایل مشخص کنید

شاید با خود بگویید مشخص است که چرا می خواهم تعمیرات موبایل را یاد بگیرم اما توجه داشته باشید که نوشتن اهداف به شما کمک می کند تا به جزئیات بیشتری توجه داشته باشید و شور و شوق بیشتری برای یادگیری داشته باشید به عبارتی می دانید که چرا می خواهید تعمیرات موبایل را یاد بگیرید. اگر هدف شما از یادگیری این است که بازار کار ورود پیدا کنید و در این شغل به درآمدهای بالایی برسید باید بگوییم که بهتر است یک مرکز و آموزشگاه تعمیرات موبایل تخصصی را پیدا کنید و در دوره های تعمیرات موبایل آن ثبت نام کنید.

آموزش تعمیرات موبایل ساده‌ترین راه کسب درآمد بدون سرمایه

آموزش تعمیرات موبایل به صورت عملی

بهتر است بدانید بهترین راه برای یادگیری تعمیرات موبایل که تاثیر ویژه بر تسلط هر چه بیشتر شما بر مفاهیم تعمیرات موبایل دارد یادگیری به صورت عملی و در محیطی شبیه به محیط واقعی کار است. وقتی شما به صورت عملی روی گوشی موبایل کار می کنید می توانید با چالش های این شغل آشنا شوید و درک بهتری از مطالب تعمیرات موبایل داشته باشید. شما می توانید برای درک بهتر شروع به باز و بسته کردن گوشی خود یا خانواده کنید و با این کار تسلط بیشتری در این زمینه به دست آورید.

اگر دوره تعمیرات موبایل را در یک مرکز معتبر سپری کرده باشید می توانید از فرصت کافی برای کار عملی برخوردار بوده و می توانید هر آنچه برای ورود به بازار کار این شغل مورد نیاز است را به صورت حرفه ای یاد بگیرید.

آموزش تعمیرات نرم افزار و سخت افزار موبایل

گوشی های موبایل از دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تشکیل شده اند. بخش نرم افزاری شامل کلیه برنامه و سیستم عامل گوشی است که اجازه بالا آمدن اطلاعات گوشی و کار کردن آن را می دهد. بخش سخت افزاری نیز شامل کلیه قطعات قرار گرفته روی گوشی از قبیل دوربین، باتری، تاچ، ال سی دی، اسپیکر، میکروفن و غیره می باشد.

شما به عنوان تعمیرکار موبایل بایستی بتوانید انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده در گوشی را عیب یابی و تعمیر کنید. تعمیر و تعویض ال سی دی، اسپیکر، میکرفن، باتری، دوربین، ال سی دی، سوکت شارژ، رفع مشکلات آب خوردگی گوشی، فلش کردن گوشی، ریست فکتوری، روت ، بوت، جریان کشی، شابلون زدن، کار با ابزارهای تعمیرات موبایل و غیره برخی از مهارت هایی است که شما برای ورود به بازار کار این حرفه بایستی به آن مسلط باشید.

آموزش تعمیرات موبایل ساده‌ترین راه کسب درآمد بدون سرمایه

فنی برق، انتخابی ایده آل برای آموزش تعمیرات موبایل

اگر زمان و پولتان برایتان اهمیت دارد و می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را به دست آورید باید در انتخاب آموزشگاه دقت داشته باشید چرا که اگر آموزشگاه مناسبی را برای یادگیری انتخاب کنید می توانید به نتیجه های بسیار عالی دست پیدا کنید.  در حال حاضر آموزشگاه های بسیاری در حال برگزاری دوره های تعمیرات موبایل هستند اما بهتر است در زمان ثبت نام به مواردی از قبیل شیوه آموزش، استاد دوره، سرفصل ها، تجهیزات کارگاه، اعتبار مدرک و آموزشگاه توجه داشته باشید.

آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین و مجهزترین آموزشگاه های برگزارکننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در تهران است در این آموزشگاه تمام دوره های آموزشی پرطرفدار فنی مانند آموزش تعمیرات برد الکترونیکی، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات پکیج، آموزش تعمیرات کولر گازی و غیره برگزای می شود.

 کارگاه تعمیرات موبایل این آموزشگاه مجهز به انواع ابزار و تجهیزات می باشد. شیوه برگزاری دوره به صورت عملی بوده و طی دوره می توانید انواع مدل گوشی اندروید و آیفون جدید و قدیمی را عیب یابی و تعمیر کنید. این آموزشگاه برای آموزش مباحث تعمیرات موبایل از اساتید حرفه ای و متخصص بهره گرفته است و سرفصل ها شامل آموزش کامل تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل می باشد.

با شرکت در این دوره می توانید به مهارت های این شغل مسلط شوید و در بازار کار ورودی موفق داشته باشید.

امکان بهره مندی از پشتیبانی پس از دوره و تجدید دوره رایگان همچنین ارائه مدرک بین المللی و فنی حرفه ای تعمیرات موبایل از دیگر مزایای شرکت در دوره های تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی برق است.

در این آموزشگاه علاوه بر دوره تعمیرات موبایل دوره های دیگری برگزار می شود.

اگر قصد ثبت نام در این دوره یا دیگر دوره های آموزشی را دارید تنها کافیست به سایت این مجموعه به آدرس https://fannibargh.com/ مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha