• دوشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401030201350
  • خبرنگار : 30188

مهمترین راهکار حفظ امنیت دیجیتال چیست؟

مهمترین راهکار حفظ امنیت دیجیتال چیست؟

مهمترین موضوعی که امروزه همگان بر آن واقف هستند نقش حفظ امنیت دیجیتال و حریم خصوصی روی سلامت روانی افراد جامعه است، پر واضح است با به خطر افتادن امنیت حریم خصوصی افراد، قطعا آنها با مشکلات و مسائل اقتصادی، اجتماعی و روحی مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ناد مارکت، پس دانستن این نکته که چگونه می توانیم امنیت زندگی دیجیتال خود و اطرافیانمان را تامین کنیم بسیار بسیار مهم و ضروری است.

امروزه امنیت هویت دیجیتال افراد به معنی بخش اصلی امنیت روانی و اجتماعی آنها است.

با به روز شدن زندگی انسانی و گره خوردن زندگی با تعاملات دیجیتال امنیت اجتماعی و اقتصادی افراد در گرو امنیت حریم خصوصی دیجیتال آنهاست. تاکید مکرر پلیس بر حفاظت از حریم خصوصی و محافظت از جنبه های مختلف زندگی دیجیتال خود حاکی از اهمیت موضوع است.

به طور مثال امروزه تمام نقل و انتقالات مالی افراد جامعه روی بستر دیجیتال در حال انجام است و بخش زیادی از حریم خصوصی مثل عکس های شخصی، یاداشتها و شبکه های اجتماعی همواره به صورت دیجیتال روی دستگاه های تلفن همراه و رایانه های شخصی وجود دارند، پس می توان گفت بخش اصلی حریم خصوصی افراد شامل حفظ امنیت همین دستگاه های دیجیتالی است که ما از آنها استفاده می‌کنیم. 

هشدارهای هر روزه پلیس به افراد جامعه مبنی بر عدم بازدید از لینک های ارسالی ناشناس و ایمیل های متفرقه خود گواه این موضوع است که امنیت حاکم بر سیستم های عامل به خودی خود کافی و پایدار نیست و در صورتی که افراد دانش و آگاهی لازم را نداشته باشند هکرها و ویروس ها به سادگی آب خوردن اطلاعات رایانه های شخصی و تلفن همراهمان شامل اطلاعات هویتی و اطلاعات مالی و عکس های خصوصی ما را به سرقت می‌برند. و پس از آن به سادگی به حساب‌های بانکی شما دست پیدا می کنند ‌ و مبالغ موجود در حسابتان را به سادگی برداشت می کنند.

ضربه هایی که هکرها و ویروس ها به امنیت دیجیتال افراد وارد می کنند نه تنها منجر به ضررهای مالی هنگفت می شود بلکه همواره برای افراد آسیب‌های روحی و جسمی نیز ایجاد می کنند.

در صورتی که تنها یکبار به مراکز پلیس فتا در سطح شهرها مراجعه کنید خیل عظیمی از مراجعه کنندگان را خواهد دید که همگی می گویند تنها در چند ثانیه رایانه شخصی و یا تلفن همراهشان مورد هجوم هکرها و یا ویروس ها قرار گرفت و پس از آن ظرف چند دقیقه حساب های مالی آنها خالی شد، این موضوع نشان می‌دهد در صورت به روز نکردن دانسته های امنیتی دیجیتالی و عدم رعایت آنها امکان آن وجود دارد به زودی ما نیز آماج این حملات قرار بگیریم.

همواره ویروس ها و هکرها کرم‌های رایانه ایی عوامل ایجاد خطر در فضای زندگی دیجیتال افراد هستند، به راستی بهترین راهکار برای حفظ امنیت رایانه های شخصی و گوشی های تلفن همراه چیست؟

مهمترین راهکار حفظ امنیت دیجیتال چیست؟

برای مقابله با حملات و ویروس ها چه می توانیم بکنیم؟

پیشنهاد کارشناسان در سراسر دنیا برای تامین امنیت رایانه های شخصی و گوشی های تلفن همراه تنها یک نسخه است، تمام کارشناسان بر این عقیده اند که بهترین راه تامین امنیت برای رایانه های شخصی استفاده از ویندوز اورجینال "خرید ویندوز" و یک نسخه اورجینال آنتی ویروس "خرید لایسنس نود 32" قدرتمند و بروز است و برای گوشی های تلفن همراه استفاده از یک آنتی ویروس جانبی قدرتمند  و به روز شده است.

خرید ویندوز اورجینال و آنتی ویروس اورجینال یک هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری جهت جلوگیری از بروز هزینه های مالی و روانی نا خواسته است، با این کار می توانید یک امنیت پایدار برای حفاظت از دستگاه های دیجیتال خود به وجود بیاورید.

برای تأمین امنیت دستگاه‌های دیجیتال مثل رایانه و تبلت و یا گوشی تلفن همراه خود از چه آنتی ویروسی استفاده کنیم؟ و به چه نکاتی توجه کنیم؟

در کشور عزیزمان ایران پر استفاده ترین و سبک ترین آنتی ویروس محصول  نود ۳۲ نسخه اینترنت سکیوریتی است.
مهمترین نکته در خرید آنتی ویروس اورجینال  بودن آن - کامل بودن (۳۶۵ روز بودن) و داشتن قابلیت نصب مجدد پس از تعویض ویندوز و گارانتی تا روز آخر آن است.

مهمترین راهکار حفظ امنیت دیجیتال چیست؟

از کجا آنتی ویروس تهیه کنیم؟ 

یکی از بهترین ارئه دهندگان محصول آنتی ویروس اورجینال نود ۳۲ در ایران بدون شک سایت ناد مارکت است  ناد مارکت از سال ۹۴ فعالیت خود را با ارائه لایسنس اورجینال شروع کرد و تا به امروز از با کیفیت ترین و صادق ترین خدمات دهندگان در حوزه فروش محصولات اورجینال ویندوز و آنتی ویروس و ویندوز بوده است. شما محصولات اورجینال را با بهترین خدمات پشتیبانی از ناد مارکت تهیه کنید.

  • پشتیبانی بی نظیر 
  • گارانتی بازگشت وجه تا روز آخر
  • ناد مارکت با ارائه نسخه retail  ویندوز به مشتریان با قیمت باور نکردنی به آنها این امکان را می دهد با خرید یک ویندوز برای همیشه از آن استفاده کنند حتی در صورت تعویض رایانه شخصی 
  • در ناد مارکت هر خرید یک کار خیر است (همواره بخشی از سود خرید صرف امور خیریه می شود)

به ما بپیوندید معجزه امنیت دیجیتال را ببینید و تمایز در خدمات را احساس کنید.

چکیده

 استفاده از آنتی ویروس اورجینال از ضروریات و لوازم اصلی مبارزه با تهدید هکرها و ویروس های رایانه ایی و کی لاگر هاست و استفاده از ویندوز اورجینال به طور مکمل می تواند امنیت پایدار و خیالی آسوده برای کاربران فراهم کند.

منبع:   https://www.nodmarkets.com/

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha