• سه‌شنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401030302165
  • خبرنگار : 30188

طراحی سایت فروشگاهی تحت تاثیر افزایش قیمت دلار قرار نگرفت

طراحی سایت فروشگاهی تحت تاثیر افزایش قیمت دلار قرار نگرفت

طراحی سایت فروشگاهی اولین گامی است که شما برای ورود به بازار دیجیتال باید بردارید. برای دست یابی به سایت خود می توانید از خدمات طراحی سایت اقساطی ما با پشتیبانی، دامنه و هاستینگ رایگان بهره ببرید.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت ویرا سگال، طراحی سایت فروشگاهی یکی از راه هایی است که طی چند سال اخیر توانسته بازار بسیاری از کسب و کارها را رونق ببخشد. با توجه به رشد اینترنت و جذب بسیاری از افراد در این فضا به عنوان کاربر، دور از ذهن نبود که تجارت و خرید و فروش هم به سرعت جایی در این فضا به خود اختصاص دهند. بسیاری از برندهای معتبر دنیا تاکنون وارد دنیای مجازی شده اند و میزان سود باورنکردنی را در دنیای دیجیتالی تجربه کرده اند. البته نباید این سوتفاهم برای شما پیش بیاید که دنیای مجازی و طراحی سایت فروشگاهی تنها برای برندها و کمپانی های بزرگ می باشد. بسیار دیگری از کسب و کار های کوچک و محلی هستند که با استفاده از سایت های جذاب و در عین حال کم هزینه دامنه مشتریان خود را روز به روز بیشتر و وسیع‌تر می کنند.

چرا باید کسب و کار خود را به اینترنت بیاورید؟

برای اینکه اهمیت ورود به دنیای دیجیتال را لمس کنید کافی است که تفاوت های فروشگاه سنتی و فروش از طریق طراحی سایت فروشگاهی و یا به هر گونه ای دیگر از فروش در فضای مجازی را بدانید. شما در فروش سنتی باید مکانی را برای رفت و آمد مشتریان داشته باشید. این نوع از فروش نیاز به حضور اشخاص برای فروش کالا یا خدمات دارد. برای بسیاری از افراد دسترسی به مغازه به دلیل فاصله زیاد امکان پذیر نیست. همچنین در یک زمان مشخص شما نمی توانید بیشتر از تعداد خاصی از مشتریان را پاسخگو باشید. اما در مقابل برخورداری از یک فروشگاه اینترنتی شما را در دسترس تمامی افرادی که به اینترنت متصل هستند قرار می دهد. یکی دیگر از ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی داشتن قابلیت پاسخگویی به حجم عظیمی از مشترین به صورت هم زمان است.  بنابراین همنطور که مشخص است، با طراحی سایت فروشگاهی شما می توانید به مزایای شگفت انگیزی دست پیدا کنید که در حالت سنتی دستیابی به آنها ناممکن و یا بسیار دشوار می باشد. البته باید به این نکته دقت داشت که فروش سنتی هم دارای مزایایی است که در فروش اینترنتی وجود ندارد. برای مثال در فروش سنتی مشتریان می توانند از نزدیک اجناس را مشاهده و لمس کنند که در فروش اینترنتی این امر امکان پذیر نیست.

از مواردی که در بالا ذکر شد می توان این نتیجه را گرفت که نه تنها انتقال کسب و کار شما به اینترنت یک عمر حیاتی است، بلکه می توان گفت که ترکیب شیوه های سنتی و دیجیتال می تواند به شما توانایی های فروش و کسب درآمد بسیار بالایی را ببخشد.

اگر هنوز به دنیای دیجیتال وارد نشده اید خالی از لطف نیست که به تعدادی از نکات برای طراحی سایت فروشگاهی آگاهی داشته باشید.

طراحی سایت فروشگاهی تحت تاثیر افزایش قیمت دلار قرار نگرفت

نکاتی در مورد طراحی سایت فروشگاهی

برای اینکه سایت فروشگاهی منحصر به فرد و مخصوص خود را داشته باشید باید ابتدا نقشه راه را بدانید و مسیر را بشناسید. برای شروع باید به صورت مشخص بدانید که چه ویژگی هایی را برای فروشگاه اینترنتی خود می خواهید. این ویژگی های می تواند شامل گزینه های حمل و نقل، گزینه های پرداخت، ارسال پیام و یا ویژگی های از این نظیر باشند. در قدم بعدی باید افراد متخصص و حرفه ای را برای شروع طراحی سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید. این متخصص یا متخصصان می توانند شرکت های طراحی سایت و یا اشخاصی باشند که به صورت دور کار و پروژه ای فعالیت می کنند. با توجه به نیاز خود می توانید از بین این دو گروه انتخاب کنید اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که از شرکت های طراحی سایت استفاده کنید تا از مزیت های این شرکت ها بهره ببرید. سپس باید موارد مورد نیاز طراحی سایت مانند انتخاب نام دامنه و تهیه فضای هاستینگ را آماده کنید و پس از اتمام طراحی به دنبال کسب مجوز های مورد نیاز برای شروع کسب و کار آنلاین خود باشید و سایت خود را به همگان معرفی کنید.

ویژگی های شرکت های طراحی سایت

همانطور که گفتیم، پیشنهاد ما استفاده از شرکت های طراحی سایت است. مزیت هایی که  شرکت های طراحی سایت دارند به شما این اطمینان خاطر را می دهد که شما هیمشه یک فرد که پاسخگوی نیاز های شما باشد دسترسی دارید. تقریباً تمامی شرکت های خدمات اینرنتی و کامپیوتری مانند هاستینگ و یا شرکت های طراحی سایت پشتیبانی های 24 ساعته دارند و به شما پاسخگو خواهند بود. همچنین شرکت ها از تعداد بیشتری از پرسنل بهره می‌گیرند که موجب می شود تا پروژه های حرفه‌ای‌تری را به مشتریان خود تحویل دهند. همچنین معمولاً سرعت اجرای پروژه های طراحی سایت فروشگاهی در شرکت های طراحی سایت بسیار سریع‌تر می باشد و گزینه های پرداخت متنوع تری را نظیر طراحی سایت اقساطی به مشتریان خود ارائه می دهند. با توجه به این نکات انتخاب شرکت های طراحی سایت می تواند گزینه منطقی‌تری به نظر بیاید.

طراحی سایت فروشگاهی تحت تاثیر افزایش قیمت دلار قرار نگرفت

دستیابی به فروشگاه آنلاین با طراحی سایت اقساطی

حال باید بین تعداد زیادی از شرکت‌های طراحی سایت یک شرکت را برای انجام پروژه خود انتخاب کنید. یکی از شرکت های که شما می‌توانید انتخاب کنید و با خیال آسوده پروژه خود را به آنها بسپارید شرکت هوش مصنوعی ویرا سگال کارو می باشد. شاخه اصلی فعالیت این شرکت هوش مصنوعی است و هم راستا با آن در شاخه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت نیز فعالیت های تخصصی‌ای دارد. این شرکت دارای مجوز دانش بنیان است و تمامی مجوزهای قانونی نظیر مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران را دارد. همچنین این شرکت عضو کمیسیون هوش مصنوعی و کمیسیون اینترنت اشیاء سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید پروژه‌های طراحی سایت فروشگاهی خود را به متخصصان شرکت ویرا سگال کارو بسپارید و از مزایای متنوع نظیر طراحی سایت اقساطی و برخورداری از دامنه و هاست رایگان بهره ببرید.

آدرس: تهران - خیابان ولیعصر - خیابان شهید استاد مطهری – پلاک 472 واحد 13

تلفن: 88809098-021     88949021-021

شماره همراه و واتساپ: 09195151538

آدرس وب سایت: .comطراحی-سایت-فروشگاهیwww

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha