• سه‌شنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401030302302
  • خبرنگار : 71469

واکنش ساعی به حضورش در انتخابات کمیته المپیک: ببینیم خدا چه می‌خواهد

واکنش ساعی به حضورش در انتخابات کمیته المپیک: ببینیم خدا چه می‌خواهد

ریس فدراسیون تکواندو تاکید کرد در صورتی که مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک قبل از بازی های کشورهای اسلامی برگزار شود به کاروان اعزامی ایران در این بازی ها، لطمه می‌خورد.

به گزارش ایسنا، هادی ساعی در مجمع فوق العاده کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه از عملکرد همکاران خود در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک دفاع می‌کنم، اظهار کرد: هیات اجرایی کمیته ملی المپیک علاقمند بودند که این دوره هرچه سریع‌تر تمام شود و نفع ورزشکاران و فدراسیون های ورزشی را مدنظر قرار دادند.

وی ادامه داد: به صلاح ورزش کشور نیست ۲۰ روز قبل از بازی های کشورهای اسلامی مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک برگزار شود و باید مصالح فدراسیون هایی که در این مسابقات حضور دارند دیده شود چراکه با تغییرات در کمیته ملی المپیک مواجه خواهیم شد و تغییرات عمده ای در هیات اجرایی خواهیم داشت که باعث می شود به کاروان اعزامی ایران مسابقات لطمه بخورد.

رییس فدراسیون تکواندو با تاکید بر اینکه تغییر و تحولات قبل از بازی ها باعث می شود کاروان ایران لطمه بخورد، اظهار کرد: فعالیت های مربوط به کاروان در حال انجام است و این تغییرات، فعالیت ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

ساعی افزود: با نظر کارشناسی سجادی موافق هستم و پیشنهاد میکنم تاریخ ۶ شهریور به زمان های مدنظر برای برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک ضافه شود.

به گزارش ایسنا، هادی ساعی همچنین در حاشیه مجمع کمیته ملی المپیک به مشخص شدن تاریخ انتخابات کمیته اشاره و بیان کرد: مجمع خوبی بود و تاریخی که پیشنهاد دادیم، کارشناسی‌ترین تاریخ بود. به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو، نماینده کمیسیون ورزشکاران در هیات اجرایی و معاون کاروان در بازی‌های کشورهای اسلامی باید خیلی مسائل را بررسی می کردیم و در نهایت به  این نتیجه رسیدیم که تغییر و تحولات ۲۰ روز قبل از بازی‌ها به نفع ورزش کشور، ورزشکاران و فدراسیون‌ها نیست. از طرفی بازی‌های آسیایی هم لغو شد و همه تیم‌ها با بهترین بازیکنان به کشورهای اسلامی می‌آیند. از طرفی اهمیت این مسابقات برای ما کمتر از بازی‌های آسیایی نیست و باید جایگاه خوبی به دست بیاوریم. بنابراین تغییرات ممکن بود ناهماهنگی‌هایی ایجاد کند. انتخابات ۶ ماه عقب افتاده بود و حالا ۲۰ روز عقب‌تر اتفاق خاصی نمی‌افتد.

او در مورد انتقادات علیرضا دبیر به برخی از اعضای هیات اجرایی و حمایت از او گفت: فدراسیون‌های کمی در هیات اجرایی هستند و من خودم نماینده ورزشکاران هستم. واقعیت این است دوستانی که دیگر رئیس فدراسیون نیستند، اعتقاد دارند انتخابات زودتر برگزار شود که زیاد مورد هجمه قرار نگیرند اما ما به دلیل صلاح فدراسیون، ورزش کشور و برگزاری مسابقات به بهترین نحو نظرمان برگزاری بعد از بازی‌ها بود.

ساعی در پاسخ به این سوال که در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام می‌کند، گفت: باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha