• شنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401030302347
  • خبرنگار : 30188

3 مدل ارزان میکروفون یقه‌ای برای گوشی های اندروید و آیفون

3 مدل ارزان میکروفون یقه‌ای برای گوشی های اندروید و آیفون

اگر به دنبال میکروفن یقه‌ای سیمی برای گوشی آیفون یا اندروید خود هستید، این راهنمای خرید برای شماست. می‌خواهیم شما را با 3 مدل میکروفن یقه ای بویا که به طور اختصاصی برای گوشی های موبایل طراحی شده‌اند، آشنا کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از  دیجی صدا، برخلاف گذشته که میکروفن یقه‌ای اغلب در برنامه‌های تلویزیونی و سخنرانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت امروز بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا در رسانه‌های اجتماعی باعث شده تا فروش میکروفن ‌یقه‌ای نیز افزایش قابل‌ ملاحظه‌ای یافته و کاربران زیادی به استفاده از این نوع میکروفن گرایش پیدا کنند. از این میکروفن‌ ها برای ضبط پادکست و تولید ویدئوهای گوناگون آموزشی، تبلیغاتی و سرگرمی استفاده می‌شود. در ادامه به بررسی 3 مدل میکروفون یقه ای سیمی BOYA می‌پردازیم.

میکروفن یقه‌ای باسیم بویا مدلBOYA BY-M2  مخصوص آیفون و آیپد    

میکروفن یقه ای بویا BOYA M2 به‌طور خاص جهت ضبط صدا با گوشی آیفون و سایر دستگاه های مجهز به کانکتور لایتنینگ طراحی و ساخته شده است. این میکروفن یقه ای ارزان قیمت یک سیستم plug and play است، به این معنی که برای راه‌اندازی به باتری، درایور یا تنظیم کردن نیاز ندارد، کافی است آن را به موبایل یا تبلت خود متصل کرده و شروع به ضبط صدا نمایید. میکروفون BY-M2 از الگوی برداشت تمام‌جهتی و همچنین قابلیت کاهش نویز هوشمند استفاده می‌کند، بنابراین در مقایسه با میکروفن داخلی گوشی موبایل یا تبلت صدای دریافتی کیفیت و شفافیت بالاتری خواهد داشت.

اگر به‌طور معمول با گوشی آیفون خود اقدام به رکورد ویدئو برای آپارات یا اینستاگرام می‌کنید و یا قصد خرید یک میکروفون یقه ای ارزان را دارید، میکروفن BOYA M2 می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند. شما می‌توانید برای ضبط مصاحبه، ولاگ، سخنرانی، ارائه، تدریس، نوازندگی و سایر کاربردهای مدنظر خود از میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M2 بهره ببرید. طول کابل این میکروفن حدود 6 متر است بنابراین بابت ایجاد محدودیت حرکت در صحنه نگرانی و دغدغه چندانی نخواهید داشت و به‌سهولت می‌توانید در صحنه حرکت کنید.

اگرچه قیمت میکروفون BOYA BY-M2 در مقایسه با سایر میکروفن های یقه ای با سیم بویا کمی گران تر است اما این مدل مخصوص دستگاه های iOS طراحی شده و کابل مبدل 3.5 میلی متری به لایتنینگ آن برای سایر تجهیزات سازگار نیز قابل استفاده است. لوازم جانبی همراه میکروفن BOYA M2 شامل بادگیر فومی، گیره یقه ای و کیف حمل می‌شود.

میکروفن یقه ای بویا  BOYA BY-M3 برای گوشی و تبلت اندروید

میکروفن بویا BOYA M3 یک میکروفن یقه ای تایپ سی است، بنابراین به‌صورت مستقیم به گوشی های موبایل و تبلت اندروید و سایر دستگاه های مجهز به این کانکتور وصل می‌شود. از جمله ویژگی های میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M3 می‌توان به نسبت سیگنال به نویز 76 دسیبل، نرخ سمپل‌ریت 48 کیلوهرتز، پاسخ فرکانسی 50 تا 20 کیلوهرتز و انتقال سیگنال دیجیتال اشاره کرد. این میکروفن یقه ای بویا سبک وزن بوده و تنها 44.5 گرم است.

شما می‌توانید میکروفن یقه ای بویا BOYA M3 را به همراه موبایل و تبلت اندرویدی و دیگر وسایل دارای کانکتور تایپ سی نظیر آیپد پرو و کامپیوترهای مک جهت ضبط ویدئو و فیلم آموزشی و تبلیغاتی، مستند، گزارش، مصاحبه، ارائه و اجرا، ولاگینگ، سخنرانی و تدریس به‌کار ببرید. میکروفون BOYA M3 به‌محض خارج کردن از جعبه آماده است، تنها باید میکروفون یقه ای را به لباستان و سیم را به دستگاه خود متصل نمایید، به همین راحتی.

الگوی اومنی‌دایرکشنال کپسول خازنی میکروفن BY-M3 صدایی صاف و هموار ثبت می‌کند، بادگیر فومی آن نیز تاثیر حروف انفجاری و نویزهای محیط اطراف را کاهش می‌دهد. گیره BOYA BY-M3 فلزی و محکم است به‌ طوری‌ که به‌خوبی روی لباس نصب شده و به‌سادگی تکان نمی‌خورد.

میکروفن دو یقه‌ای بویا BOYA M2D dual برای گوشی آیفون

میکروفن بویا مدل BOYA BY-M2D یک میکروفن دو یقه ای است، به این معنی که از دو میکروفن یقه ای برای ضبط هم‌زمان صدای دو نفر یا دو منبع صوتی بهره می‌برد. این میکروفن مشابه میکروفن با سیم بویا M2 بوده و مخصوص گوشی های آیفون، تبلت ها و دستگاه های iOS تولید شده است. هر دو کپسول اومنی‌دایرکشنال این میکروفن یقه‌ای بویا به یک کابل مشترک مبدل 3.5 میلی متری به لایتنینگ متصل هستند. طول کابل به حدود 6 متر می‌رسد، پس افراد در صورت نیاز به‌راحتی می‌توانند بر روی صحنه حرکت داشته باشند.

میکروفن یقه ای بویا مدل BOYA M2D از رزولوشن 24Bit/48kHz و پاسخ فرکانسی 50 تا 20 کیلوهرتز برخوردار بوده و با اغلب نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های ضبط صدا سازگار است. وزن این مدل تنها 80 گرم است و به‌ سهولت می‌توان آن را همراه خود جابه‌جا کرد، به این ترتیب خبرنگاران، بلاگرها و مستندسازانی که تمایل دارند یک میکروفن یقه ای ارزان قیمت همه کاره در تجهیزات ضبط صدای خود داشته باشند می‌توانند روی این مدل حساب کنند.

به یاد داشته باشید که هنگام خرید میکروفون یقه ای به بی سیم یا با سیم بودن و همچنین سازگاری کانکتور آن با دستگاه ضبط خود توجه نمایید. مدل های جدید گوشی موبایل فاقد جک 3.5 میلی متری هستند، بنابراین شما یا باید از کابل مبدل استفاده  کرده و یا از میان میکروفن های تایپ سی یا لایتنینگ، مدل مطلوب خود را انتخاب کنید. در اینجا به مدل هایی از میکروفن یقه ای بویا که مجهز به کانکتورهای تایپ سی و لایتنینگ هستند اشاره کردیم. جهت مشاهده و بررسی مدل های بیشتر از فروشگاه دیجی صدا بازدید نمایید.

همچنین با توجه به وجود نمونه‌های متعدد تقلبی و فیک از میکروفن بویا در بازار، حتما از فروشندگان معتبر و نمایندگان رسمی خرید کنید. دیجی صدا نمایندگی BOYA در ایران است و انواع میکروفون یقه ای بویا را همراه با گارانتی معتبر، هولوگرام اصلی و کد رجیستری قابل استعلام از سایت رسمی این شرکت عرضه می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha