• سه‌شنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1401030302422
  • خبرنگار : 71640

رئیس دیوان عدالت اداری:

دشمنان به وضعیت استیصال قرار دارند

دشمنان به وضعیت استیصال قرار دارند

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به شهادت شهید صیاد خدابی تصریح کرد: دشمنانی که ما را متهم به ترور می‌کنند امروز در وضعیتی از استیصال قرار دارند و شهادت بزرگ مردانی همچون شهید صیاد خدایی در درب منزل شهید نشان می‌دهد که دشمن در جبهه رو در رو و مقابل توان مقابله با ما را نداشته از این رو تلاش می‌کند با ترور بزرگ مردان عمق کینه خود را نشان می‌دهد .

به گزارش ایسنا به نقل از دیوان عدالت اداری، حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، سوم خرداد سال ۱۳۶۱ را روز مقاومت، ایثار و پیروزی و روز ولایت مداری و ایثار شهیدان خواند و گفت :ملت قهرمان ایران در حماسه شکوهمند سوم خرداد، قهرمانانه و با عمل به فرامین رهبری الهی امام (ره) وارد عرصه نبرد شدند و مشت پولادین خود را بر سر تجاوز و ظلم کوبیدند و بر تارک تاریخ ماندگار شدند.

مظفری با اشاره به جمله تاریخی حضرت امام که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد گفت : آحاد ملت ایران در آن برهه تاریخی با خداوند متعال، میثاق صیانت از دین و پایداری در مقابل دشمنان اسلام بسته و دست بیعت با رهبر خدائی و الهی داده بودند و خداوند آنچنان که وعده داده بود ملت را یاری و خرمشهر را آزاد کرد و دشمن تا بن دندان مسلح را از پیروزی بر ملت غیور ایران ناامید و مایوس ساخت.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به شهادت شهید صیاد خادمی تصریح کرد: دشمنانی که ما را متهم به ترور می‌کنند امروز در وضعیتی از استیصال قرار دارند و شهادت بزرگ مردانی همچون شهید صیاد خدایی در درب منزل شهید نشان می‌دهد که دشمن در جبهه رو در رو و مقابل توان مقابله با ما را نداشته از این رو تلاش می‌کند با ترور بزرگ مردان عمق کینه خود را نشان می‌دهد .

وی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به همکاران قضائی و اداری ضمن تاکید بر کار جهادی و حل مشکلات مردم افزود: بر همه ما واجب است همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس و با خلق حماسه‌های ماندگار حماسه آزادسازی خونین شهر، خرمشهرهای دیگری برای کشور رقم زنیم و جهانیان را در فتح قله های اقتدار و عزت شگفت زده نماییم.

در ادامه این مراسم یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از عملیات آزادسازی خرمشهر یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس را گرامی داشت.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha