• چهارشنبه / ۴ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۰
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1401030403432
  • منبع : قوه قضاییه

سارق مسلح "خیابان های شرق تهران" به دار مجازات آویخته شد

سارق مسلح "خیابان های شرق تهران" به دار مجازات آویخته شد

دادستان تهران گفت: حکم اعدام یکی از اعضای باند سه نفره سارقان مسلح شرق تهران، صبح امروز اجرا شد.

به گزارش ایسنا، علی صالحی از اجرای حکم اعدام یکی از اعضای باند سه نفره سارقان مسلح شرق تهران خبر داد.

دادستان تهران در خصوص جزئیات این خبر اظهارداشت: این سارق مسلح با نام اختصاری (ر-ع) به همراه دو نفر از همدستانش باند زورگیری و سرقت مسلحانه ای را تشکیل داده بودند و با ایجاد رعب و وحشت و استفاده از سلاح در منطقه شرق تهران به ویژه محلات جوادیه و تهرانپارس، نسبت به سرقت طلاجات مردم مبادرت می نمودند.

وی در ادامه افزود: این افراد پس از گشت زنی با موتورسیکلت، سوژه خود را عمدتاً از بین بانوان انتخاب نموده و پس از تهدید و ترساندن مالباخته با قمه و خنجر به وسیله قیچی آهن بُر طلاجات وی را بریده و سرقت می کردند.

دادستان تهران تصریح کرد: این سارقان مسلح در موارد متعددی اقدام به ضرب و جرح و سرقت مقرون به آزار مالباختگان نموده اند و با همین شیوه جرایم یاد شده را علیه افراد زیادی مرتکب شده اند.

صالحی خاطر نشان کرد: پس از طی مراحل دادرسی، اثبات جرم محاربه از طریق سرقت مسلحانه و صدور حکم اعدام در خصوص متهم (ر-ع)، این حکم در دیوان عالی کشور تأیید و صبح امروز به مرحله اجرا گذاشته شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در پایان با هشدار به هنجارشکنان و اخلال گران امنیت عمومی تصریح کرد: افرادی که سودای چنین جرایم شیطانی را در سر می پرورانند، بدانند که دستگاه قضایی برای حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و مجازات این‌گونه افراد، قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۴ ۱۸:۱۲

.......برخورد ها رو خیلی شدید تر کنید ....مخصوص قوه قضاییه که باید هر چه سریعتر و مقتدر تر اقدام کند ......از ریشه بخشکانید .....همه در عذابیم ...

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۴ ۱۸:۲۷

همینکه بارها توانسته اند چنین اقدامی را تکرار کنند نشان از ضعف شدید پلیس دارد که توان جلوگیری و یا خاتمه سریع این جرایم را ندارد متاسفانه.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۴ ۱۸:۴۱

دستگاه قضایی برای حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و مجازات این‌گونه افراد، قاطع و بدون اغماض خواهد بود اقای صالحی عزیز انشالله که برای یقه سفید هم همین گونه باشد نه فقط برای یقه ابی ها>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۴ ۲۰:۵۳

پس چرا از این باند سه نفره فقط یکیشون اعدام شدن؟ پس اون دو تا آشغال دیگه چی

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۴ ۲۲:۵۸

عدالت علی همین است هشدار به اوباش و سارقان . بهوش و بگوش

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۰:۰۲

اگر این مجازات ها ادامه دار باشد امکان کمتر شدن این نوع سرقت ها بیشتر است. !

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۰:۵۷

ناز شصت قانون... ادامه بدید..... ویروس ها وغده های سرطانی باید ریشه شان خشکانده شود. والسلام.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۱:۱۶

واقعاا دستتون درد نکنه اقدام بازدارنده و کاملا درست و بجاست

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۱:۲۲

عالی

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۱:۲۳

کاش سارقان دانه درشت ومدیران سارق وآقا زاده های سارق نیز به دار مجازات میرسیدند تا مردم کمی دلگرم میشدند.خداوند به همه چیز داناست

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۳:۴۹

اگر رای گیری شود متوجه خواهید شد اکثر مردم با مجازات سنگین قطع دست و اعدام موافق هستند.بخدا قسم زندان باز دارنده نیست.اکر این مجازات‌ها ادامه پیدا کنه آمار جرم و دزدی چکشی خواهد شکست و مادران و خواهران مون آسوده خاطر قدم در خیابان خواهند گذاشت

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۵:۲۳

آفرین بر سربازان و مدافعان امنیت و آرامش جامعه ایرانی در این وضعیت سخت که کشور با تحریم های بی رحمانه روبروست و از هر جهت دشمنان داخلی و خارجی برای ضربه زدن به این امت فرو گزار نمیکنن عده ای بی دین سود جو با اذیت و آزار مردم نمک به زخم این مردم ستمدیده میپاشند و با دست درازی به نوامیس و دسترنج دیگران باعث ایجاد رعب و وحشت عذاب هموطنان میشوند برخورد قاطع و مقتدرانه فرزندان رشید این مرز و بوم در مراکز حفظ امنیت باعث دلگرمی و آسوده خاطری مظلومان جامعه خواهد شد..اجرکم عنده الله.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۶:۰۶

و آن دو نفر دیگر را دستگاه قضا باقی گذاشت تا به محض آزادی از محبس ادامه دهنده راه سر دسته خود باشند تا باز روز از نو روزی از نو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بابا ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان .

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۷:۲۵

خدا رو شکر

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۱۳:۲۵

من زندانبان هستم.با اعدام چیزی درست نمیشه.لطفا این خبرها رو پوشش ندید.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۱۷:۱۵

اگه قانون اسلام پیاده بشه جرم هم از بین میره مثلا سارق بار اول دستش قطع بشه و قاتل اعدام بشه همین دو جرم کنترل بشه کشور امن امن میشه البته مسئولین دزد هم هست