• چهارشنبه / ۴ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۸:۱۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401030403441
  • خبرنگار : 50212

تیموری خبر داد:

تمرکز فروش‌های آینده سایپا بر خودروهای اقتصادی/تولید یک خودروی ون در نیمه نخست ۱۴۰۱

تمرکز فروش‌های آینده سایپا بر خودروهای اقتصادی/تولید یک خودروی ون در نیمه نخست ۱۴۰۱

ایسنا/مرکزی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: برای پیش فروش یا فروش های آینده تمرکز بر روی خودروهای اقتصادی خواهد بود.

محمدعلی تیموری چهارشنبه چهارم خردادماه ۱۴۰۱ در حاشیه آئین امضای توافق نامه استراتژیک با ایران خودرو که در شرکت خودروسازی بن رو ساوه وابسته به ساپیا صورت گرفت، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: گفت: برای اینکه بتوان تولید اقتصادی که منجر به کاهش قیمت و افزایش کیفیت خواهد شد را ایجاد کرد باید به اتحاد استراتژیک متوسل شویم و این تجربه ای است که افزون بر ۱۷ سال است در دنیا ایجاد شده است.

وی افزود: اتحاد استراتژیک در حوزه قوای محرکه، خدمات پس از فروش، تولید اقتصادی محقق که نتیجه آن افزایش رضایتمندی مشتریان و مردم و ارتقای کیفیت خودروست.

مدیرعامل سایپا در خصوص تولید خودروی آریا، اطلس و شاهین گفت: خودروی آریا تا پایان سال جاری و خودروی اطلس در سه ماهه نخست سال آینده وارد بازار خواهند شد.

وی به تولید دو محصول عمومی اشاره کرد و افزود: باید بر روی ساخت خودروهای تجاری متمرکز شویم براین اساس تولید یک خودروی ون در نیمه نخست امسال نهایی خواهد شد که یک محصول کاملا اقتصادی است و قیمت آن برای مصرف کننده یک سوم قیمت خودروهای وارداتی است که از کشور چین وارد می‌شود و در نیمه دوم سال به سمت تجاری کردن خودروهای ون حرکت خواهیم کرد.

تیموری گفت: در ۱۰ سال اخیر هیچ بازسازی در خودروهای عمومی صورت نگرفت و خودروی جدیدی وارد بازار نشد و تمامی خودروهای ون که در شهرها تردد می کند متعلق به دهه ۸۰ است.

وی در خصوص واردات خودرو گفت: از نظر دو شرکت خودروساز ایرانی هیچ منعی درخصوص واردات خودرو وجود ندارد و تنها نکته ای که وجود دارد این است که درخصوص هر خودرویی که در چند سال اخیر وارد کشور شده هیچ هدفگذاری برای قیمت وجود نداشته و می توانستند با هر قیمتی خودرو وارد و عرضه کنند اما برای دو خودروساز ایرانی همواره قیمت گذاری محصول وجود داشته است.

تیموری در خصوص تولید خودروی شاهین و کوئیک گفت: برای تولید روزانه ۱۵۰۰ دستگاه خودروی کوئیک و ۳۵۰ دستگاه خودروی شاهین هدفگذاری شده که خوشبختانه این میزان تولید محقق شده است.

وی  افزود: این هدف‌گذاری در دو ماه اول محقق شده است و البته محصولاتی که در سالهای گذشته پیش فروش شده در برنامه تولید قرار دارند تا محصولات به مشتریان تحویل داده شوند اما برای پیش فروش یا فروش های آینده تمرکز بر روی خودروهای اقتصادی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha