• پنجشنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۰:۴۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1401030503543
  • خبرنگار : 71012

زینب مهنا:

پس از ازدواج با نادر طالب زاده از امارات اخراج شدم

پس از ازدواج با نادر طالب زاده از امارات اخراج شدم

زینب مهنا، همسر نادر طالب زاده از دلایل اخراجش از امارات پس از ازدواج با طالب زاده گفت و اینکه چرا ایالات متحده نام هر دوی آنها را در فهرست تحریمی خود قرار داده بود.

به گزارش ایسنا، برنامه عصرگاهی «نسیم زندگی» کانال اردوی شبکه جهانی سحر میزبان همسر مرحوم نادر طالب زاده بود. زینب مهنا ـ همسر نادر طالب زاده ـ در فهرست تحریمی ایالات متحده نیز قرار گرفته است. در این مصاحبه او به نحوه آشنایی خود با مرحوم نادر طالب زاده در امارات حین تصویربرداری فیلم سینمایی «بشارت منجی» پرداخت؛ زمانی که وی در این کشور استاد دانشگاه بود.

زینب مهنا گفت که به علت ازدواج با نادر طالب زاده که پس از مدت کوتاهی از آشنایی با او اتفاق افتاد، دولت امارات او را در سال ۲۰۰۹ از این کشور اخراج کرد. مهنا علت این اقدام دولت امارات را برنامه «راز» طالب زاده عنوان کرد.

زینب مهنا افزود که «با مرحوم طالب زاده برای حضور شخصیت های غربی در این برنامه صحبت کردیم و در واقع من مسوول هماهنگی و پیدا کردن مهمانان غربی برای این برنامه بودم؛ مهمانی که موافق جبهه مقاومت باشند، ضدامپریالیسم باشند، ضدصهیونیست باشند. آنها (اماراتی ها) از این خوششان نیامد و دلیل دیگر اخراج اتهام دولت امارات به سلول خفته حزب الله بودن من در این کشور بود.»

زینب مهنا با اشاره به تجاوز سال ۲۰۰۶ رژیم صهیونیستی به لبنان و تخریب منازل شیعیان از جمله خانه وی در شهر خیام گفت که او برای بازسازی منزل مبلغی را برای پدر فرستاد که امارات اتهام کمک مالی به حزب الله را نیز به موارد فوق اضافه کرد.

پس از ازدواج با نادر طالب زاده از امارات اخراج شدم
زینب مهنا

او در ادامه به شخصیت مرحوم طالب زاده پرداخت و گفت که رابطه اش با نادر طالب زاده فراتر از یک رابطه صرف همسری بود. او گفت: «ما راجع به مسائل بزرگی با هم صحبت می کردیم. در ارتباط با انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، سلطه غرب، محور مقاومت، محور شیطانی غرب به سردمداری آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی صحبت می کردیم. او برای من مانند یک دوست بود.»

زینب مهنا ملاقاتش با شخصیت های مختلف مقاومت را به علت این همراهی ممکن دانست و افزود که من قبل از اینکه همسرشان باش،م دوستشان بودم.

وی گفت: «۱۲ سال زندگی با ایشان زیباترین لحظات زندگی من بود» و در پاسخ به سوال مجری برنامه (حسن رضا نقوی) که بُعد ضدامپریالیستی و ضدآمریکایی نادر و حامی محور مقاومت بودن را چطور دیدید، گفت «مرحوم طالب زاده با سری کنفرانس های "افق نو" این رویکرد اصولی خود را ادامه داد. آقای طالب زاده از نیروهای سابق سی آی ای و افسران پنتاگون برای شرکت به این نشست دعوت کرد و آنها نیز حضور یافتند. از شخصیت های دانشگاهی، محقق و نویسندگانی دعوت کرد برای حضور در این کنفرانس که با ایران و غرب آسیا همدرد بودند. این شخصیت ها ضدآمریکایی و ضدصهیونیست بودند. همه این افراد این کنفرانس را تنها فانوس آزادی بیان می دانستند.»

زینب مهنا گفت که این شخصیت ها افق نو را تنها مکان برای اظهار عقیده می دانستند. مکانی برای فریاد برای نابرابری ها در اسرائیل و آمریکا.

او همچنین این کنفرانس را دلیل اصلی قرار دادن نام مرحوم طالب زاده و خودش در فهرست تحریمی آمریکا دانست. تحریم هایی که در توسط بخش کنترل دارایی های خزانه داری آمریکا قرار داده شده بود. «ما را در لیست اس دی جی تی قرار دادند که برای تروریست های نشاندار در نگاه آمریکا بود. می توانید متوجه شوید که آمریکایی ها چقدر از دست ما عصبانی بودند.»

مهنا به تاثیر مثبت کنفرانس افق نو بر مهمانان این برنامه پرداخت که بعد از این کنفرانس و بازگشت به کشورهایشان این شخصیت ها تمام صحنه سازی های منفی در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب می کردند و از تجربه های مثبتشان می نوشتند و می گفتند.

زینب مهنا به فیلم «بشارت منجی» نیز اشاره کرد و این فیلم را یکی از آثار موفق در کارنامه نادر طالب زاده دانست. او به مصاحبه های طالب زاده با شخصیت ها پرداخت و همینطور بازگشت از آمریکا به ایران را نقطه عطف شخصیتش قرار داد. زینب مهنا افزود که مرحوم طالب زاده عاشق عملی ولایت فقیه بود و تا انتها در همین مسیر قرار داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۳:۳۲

این برنامه مرحوم طالب زاده باید با قدرت ادامه پیدا کنه و کسانی که سنگ اندازی کردن رو باید حذف کرد. خود این کار یک اهرم فشار به امپریالیست می باشد که از جنگ سخت هم مهم تر می باشد. البته اگه جریانات چپ و راست بفهمند

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۵:۱۳

خداانشاالله رحمت مرحوم نادرطالب زاده راکه پشتیبان ولایت فقیه بود

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۵:۳۹

خدارحمت کندایشان

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۶:۰۳

روحشان شاد واقعا که غبطه می خورم که این مردان خداراماخیلی دورمی شناسیم شمرها همیشه زودترمی رسند ان شاءالله که این شهداء دست ماراهم بگیرند

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۶:۱۹

سلام ودرودخدابرطالب زاده روحش شاد

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۶:۲۱

دورود بیکران به طالب زاده او به درستی اندیشیده بود و می توانست تفکیک در غرب را به اجرا گذارد و مظلومیت کشورمان را نشان دهد

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۶:۴۴

سلام به روح بلند و آزادی خواه شهید نادر طالب زاده عزیز روز برادر رو به این برادر بزرگوارم تبریک میگم . ان شاءالله شفیع ما باشن در روزگار تنهایی .

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۷:۵۴

درود بر حق و حقایق نویسان وظلم ستیزان ومظلوم دوستان

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۰

خداوند مرحوم استاد طالب زاده رحمت کند و ما انتظار داریم همسرش راه ایشون رو ادامه دهند

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۳

خداوند ایشان را مورد رحمت واسعه ی خود قرار دهد و به همسر ایشان صبر عنایت کند

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۸

روحش شاد

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۱۰:۳۲

شما خودت نباید در امارات زندگی می کردی تا اخراجت کنند. باید می آمدی ایران یا عراق و سوریه

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۱۰:۵۰

روحش شاد واقعا طالب زاده یک شیعه انقلابی ومرید رهبر انقلاب بود خداوند اورا باپیامبران واولیا محشور فرماید.خ

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۱

آفرین درود

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۱۱:۱۶

خدا رحمت کند مرحوم نادر طالب زاده را و حیف او را زود از دست دادیم افسوس.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۱۲:۵۶

یاشاسین یاد و نام و راه طالب زاده انشاءالله

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۱۳:۳۳

روحش شاد و قرین رحمت واسعه الهی

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۱۴:۲۴

غرق نور و رحمت و ان شاالله ما هم به چنین بینشی دست پیدا کنیم

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۱۴:۵۲

روحش شاد.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۱۵:۳۰

حیف وهزاران آه وافسوس ازنبودن چنین شخصیت عالمودانای روزگار،جای ایشان همیشه خالیست😭😭😭😭😭

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۱۶:۴۱

طالب زاده شخص مطلع ب اوضاع روز بود خداوند رحمتش کنه همنشین شهدا باشه انشالله

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۱۶:۴۲

شیر زن باحیا

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۱۹:۳۹

روحش شاد و یادش گرامی باد.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۲۲:۱۸

روحش شاد و یادش گرامی باد سرباز وفادار وطن

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۰۰:۴۱

ولایت پذیر و ولایت مدار و از پرچمداران افسران جنگ نرم

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۰۱:۲۰

با شهدا مهشور باشه عجب سعادتی داشت.این همه بصرت ودانایی توفیق می طلبد.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۰۱:۲۸

ماشالله چه آرادی بیانی! همه نظرات مثبت و موافق!

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۰۴:۱۶

درود خدابراو وکسانی که راهش ادامه دهن برای کسانی که اهل جهاد هستن گوی واین میدان ازجهاد اکبر دست کمی ندارد اینست آدا دی واعدالت خواهی یکتنه بجای مسلمین جهاد کرد خدارکمتش کند که می کند وان،شالله بهترجای بهشت مربوط به جهادگرانست خدانسیبش کند امین یاربل آلمین

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۰۷:۴۳

عاقبت به خیر شدند درود به روان پاک ومطهرش وخوش یه سعادتش انشالله در جوار رحمت حق همنشین با انبیا و اولیای خدا باشند