• پنجشنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401030503857
  • خبرنگار : 50071

اشتری:

مشکلات اقتصادی حل خواهد شد/آینده ما درخشان است

مشکلات اقتصادی حل خواهد شد/آینده ما درخشان است

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه اگر امروز مشکلاتی داریم به نصرت الهی اعتماد داشته باشیم، گفت: ما مطمئنیم که مشکلات مردم و مخصوصا مشکلات اقتصادی حل خواهد شد؛ آینده ما یک آینده درخشان خواهد بود.

 سردار حسین اشتری در یادواره شهدای انتظامی خراسان رضوی که امروز ۵ خرداد ماه در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد، با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، بیان کرد: این روزها یاد و خاطره آزادسازی خرمشهر در دل مردم عزیز ما زنده شده است. ۴۰ سال از دلاورمردی رزمندگان ما گذشته است و جا دارد یاد شهدای این عملیات را گرامی بداریم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم وظیفه‌ای که در قبال شهدا داریم به خوبی انجام دهیم، ادامه داد: باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم. ما در زمانی زندگی می‌کنیم که دشمنان تهاجم فرهنگی شدید علیه مردم و جوانان وارد می‌کنند.

اشتری عنوان کرد: اینکه تا امروز بیش از ۴۰ سال انقلاب اسلامی سرپا مانده، به اهداف خودش رسیده و همه بحران‌ها را پشت سر گذاشته به برکت شهداست. امروز امنیت مثال‌زدنی ما، آرامش در کشور و پیشرفت‌هایی که دانشمندان ما در عرصه‌های مختلف کسب کردند به برکت شهدا و هدایت‌های امامین انقلاب، حضور مردم و بصیرت مردم است. این راه نورانی را باید ادامه دهیم. راهی جز این نداریم که  مسیر شهدا را برویم.

وی با بیان اینکه شهدای نظم و امنیت مظلومیت خاصی دارند، عنوان کرد: باید با شهدا پیمان ببندیم که راهشان را ادامه خواهیم داد و شرمنده خانواده شهدا نباشیم. بیش از ۱۰۰۰شهید انتطامی در استان داریم و امروز بیش از ۵۰۰ خانواه شهید در این مراسم حضور دارند. در کشور نیز ۱۴ هزار شهید انتظامی و ۳۰ هزار جانباز و بیش از ۲۰۰۰ آزاده داریم.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: از دست دادن فرزند، همسر و... سخت است ولی وقتی انسان نگاه می‌کند که آن عزیز بزرگوار جانش را در چه راهی از دست داده، آن فشار و سختی آسان می‌شود. مرگ حق است. در دوران کرونا روزانه در یک مقطعی بیش از ۷۰۰ نفر فوت می‌کردند و به لطف و عنایت الهی و همت مسئولین و دانشمندان که واکسن تولید کردند امروز آمار فوت کرونا یک رقمی شده است. در تصادفات نیز روزانه تعدادی عمر خود را از دست می‌دهند. رفتن برای همه است، اما آن چیزی که انسان را آرامش می‌دهد این است که فرد در راه خدا و برای امنیت مردم شهید شده است.

وی با اشاره به اینکه باید همیشه به شهدای عزیز افتخار کنیم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برای خود ما نیاز است، خاطرنشان کرد: در فرمایشاتی که رهبر دیروز با نمایندگان مجلس داشتند فرمودند که با همان روحیه‌ای که خرمشهر فتح شد، باید در تمام حوزه‌ها کار کنیم و اشاره کردند که اخلاص، خداباوری و توکل بر خدا رمز موفقیت رزمندگان است.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: در دفاع مقدس عالمانه جنگیدیم، از فناوری و تجهیزات استفاده کردیم، رزمندگان ما با کمترین امکانات در مقابل دشمن بعثی که بیشترین امکانات را داشت ایستادند و به مرور هم توانمندی‌های دفاعی ما افزایش یافت و امروز بنیه دفاعی ما قوی شده و در منطقه و در حوزه بین الملل قدرت دفاعی داریم.

اشتری افزود: همه این کارها و رمز موفقیت رزمندگان توکل به خدا، اخلاص و ولایتمداری رزمندگان بود. شهید حاج قاسم سلیمانی هم رمز موفقیت را همین موضوع می‌دانست و به این جایگاه رفیع رسید. توصیه شهدا به همه ما هم این است که راه تبعیت از ولایت، اخلاص و خداباوری و توکل به خدا و اعتماد به نصرت الهی را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: اگر امروز مشکلاتی داریم به نصرت الهی اعتماد داشته باشیم. ما مطمئنیم که مشکلات مردم و مخصوصا مشکلات اقتصادی حل خواهد شد. آینده ما یک آینده درخشان خواهد بود. ما به آینده امیدواریم. درست است که مشکلات و فشارهای زیادی وجود دارد، مخصوصا برای مردمی که از نظر اقتصادی در طبقات پایین هستند، اما امید داریم که با نصرت الهی مشکلات حل شوند، دشمنان نابود شود؛ دشمنانی که هر روز زهر خود را به مردم می‌رسانند. دشمن آرام نمی‌گیرد، اما ما معتقدیم خون شهدا آنها را نابود می‌کند پیروزی از آنِ مسلمانان و خانواده شهدا و رزمندگان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha